Daar begin het al mee hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Begint te lijken op een ouderwets onvervalst HOERENFEEST
Waar ???quote:Op zondag 13 maart 2011 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Begint te lijken op een ouderwets onvervalst HOERENFEEST
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:49 schreef Zixon het volgende:
Jo: "Pimmetje sorry maar je bent verleden tijd!"
quote:
ze mot niks van hemquote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef diedirk het volgende:
Wat gaat er door Laura heen?
Waarom loopt ze niet naar Alex?
Had die dat voorgenomen dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef Niki.P het volgende:
Ik had niet verwacht dat Alex het Laura geen aandacht geven zo lang vol zou houden..
quote:
Ik hoop dat hij ala Huub op FOK! komtquote:Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef Flow3r het volgende:
niet zo gemeen jullie, Sofietje is weg , hij moet poetsen, niemand moet hem daar, jullie zijn niet lief
Laura vindt dat Alex achter haar aan moet lopen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef diedirk het volgende:
Wat gaat er door Laura heen?
Waarom loopt ze niet naar Alex?
heb ook nooit geclaimed dat ik dat zou zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef Flow3r het volgende:
niet zo gemeen jullie, Sofietje is weg , hij moet poetsen, niemand moet hem daar, jullie zijn niet lief
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ala Huub op FOK! komt
en d!t is feestquote:Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef Day het volgende:
Hij zit de tranen eruit te persen en niemand die er naartoe gaat?
Ik heb het hem met niemand over horen praten of zo maar toch vidn ik het goed, hij zal het toch wel bewust doen, maar mss is het zelfs beter als hij het onbewust doet..quote:Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Had die dat voorgenomen dan?
Of met Gerard over gehad?
Vanmiddag lag hij nog op haar te kwijlen hoor
Wacht maar, zit er aan te komen, mensen die niet tegen de drank kunnen, een douchewand die bezwijkt door twee mensen die daar tegen aan bewegen en zulksquote:
zoquote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef diedirk het volgende:
debiele vraag maar hoe kun je op iemand zijn post reageren?
Oh ja, ze mag haar dromen hebben he...quote:Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Laura vindt dat Alex achter haar aan moet lopen.
Zie je de datum rechtboven bij een post? Ga daar naartoe met je muis en klik op de "quote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef diedirk het volgende:
En hoe smaakt ie servio? is het goeje?quote:
dat doe je nu toch al??quote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef diedirk het volgende:
Dat denk ik ook. Bij elke feestje zo geweestquote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh ja, ze mag haar dromen hebben he...
Maar bij feestjes laat Alex Laura bijna altijd links liggen.
volgens mij vind hij haar ook saai op dat moment
Ze wachten vast op de volgende ronde ..... En dan drank op Alex pissed en Lau weer voor de spiegelquote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef bb2 het volgende:
Nou hop Alex en Laura, een slijp nummertje mag toch wel?
en als dat ding er niet staat moet je ff je ad-block uitzettenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie je de datum rechtboven bij een post? Ga daar naartoe met je muis en klik op de "
hier gaat het net... de berichten vliegen om de orenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:55 schreef Noelle06 het volgende:
Versta er geen reet van. en fok! werkt ook niet echt mee nu.
quote button. in het bericht waarop je wilt reageren van die poster staat het tekentje rechtsboven, erover heen met je muis dan verschijnt diequote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef diedirk het volgende:
Make my fakking dayquote:Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ala Huub op FOK! komt
het kan harderquote:Op zondag 13 maart 2011 00:56 schreef waxmask het volgende:
De sfeer is al aardig aan het omslaan daar...
Te vroeg gegokt?quote:
It's only a matter of time untill the boozz kicks in!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:56 schreef waxmask het volgende:
Ik heb Jo al zien gaanquote:
Ja, en ik vind het wel leuk dat ze dit op zaterdag/zondag doenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:56 schreef waxmask het volgende:
Des te beter en kan de muziek ook wel afquote:Op zondag 13 maart 2011 00:56 schreef waxmask het volgende:
die heeft sinasappelsapquote:
En dan? moet je naar bed?quote:
Hoe laatquote:
Ja echt hequote:Op zondag 13 maart 2011 00:57 schreef superkokje het volgende:
Mo wordt al weer zwaar irri nu ze drank op heeft
Juist Niet!! Helemaal para worden daar!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Des te beter en kan de muziek ook wel af
Ze is vast bang om de controle te verliezen en dan iets te doen wat de kindjes en haar werkgevers niet mogen zien.quote:
erm dingquote:
net even voordat servio weer terugkwamquote:
gerard de gezelligheidsroker:)quote:
lolquote:Op zondag 13 maart 2011 00:58 schreef mYsca het volgende:
[..]
Het grote bommie: "Hoe laat gaat Aafke op haar bek" spel
Oh zo laatquote:Op zondag 13 maart 2011 00:59 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
net even voordat servio weer terugkwam
Zoiets had ze niet bij mij moeten flikken.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:59 schreef bergenzand het volgende:
[..]
gerard de gezelligheidsroker:)
gerard is oke ole ole
me tooquote:Op zondag 13 maart 2011 01:00 schreef annanasje het volgende:
Ik heb echt een crush op philip.
Ik erger me kapot aan aafke nu, wat een oncharmante vrouw is het toch.
niet liegen!!quote:
En dan opdrachten als rondjes draaien en rennen ofzo!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:01 schreef bergenzand het volgende:
anddddddddddd lossssssssssss.. nu hopen dat vannacht die telefoon aan de lopende lijn afgaat... kun je lachen...
Maar toch heeft ie geen idee over d'r geheim.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:00 schreef Urb het volgende:
Servio tegen Mo: "Ik weet dat Mo heel slim is. "
hopelijk kan hij de rest niet overtuigenquote:
Almost kissquote:Op zondag 13 maart 2011 01:02 schreef schurk65 het volgende:
wat deed aafke dan bij geer? zag het niet
dat!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hopelijk kan hij de rest niet overtuigen
probeerde hem vol op de bek te pakkenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:02 schreef schurk65 het volgende:
wat deed aafke dan bij geer? zag het niet
Dat mens heeft een te klein hartje, vooral met drank op. Het verstand overheerst morgen wel weer.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ach, morgen als ze nuchter is denkt ze er vast anders over
dat heb je voor de aankomende weken al gedaanquote:Op zondag 13 maart 2011 01:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wilde wel maar had van morgen al ingecalculeerd dat het niet ging gebeuren
Nou ik ga liever met Geeeraaaarrrrdddddquote:Op zondag 13 maart 2011 01:03 schreef bollokus het volgende:
ik zou zoooooooooooooo graag een keer echt willen feestenmet Aafke. compleet uit je plaat gaan met glimmende dansstappers!
en een rubber pak tegen kruisbesmettingenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:03 schreef bollokus het volgende:
ik zou zoooooooooooooo graag een keer echt willen feestenmet Aafke. compleet uit je plaat gaan met glimmende dansstappers!
GEen wooRden vOor !!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat mens heeft een te klein hartje, vooral met drank op. Het verstand overheerst morgen wel weer.![]()
Bah hoe hij z'n straatje schoonveegt...
Wat gebeurde er dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Kan dr nog duur te komen staan bij hem
dacht eerder aan een ontnuchterende duik in het zwembad.. net als voor die bbq toen.. of vind je me nu gemeen...quote:Op zondag 13 maart 2011 01:02 schreef metallica143 het volgende:
[..]
En dan opdrachten als rondjes draaien en rennen ofzo!![]()
![]()
Aafke pakte Gerard op zn bek. tenminste, dat probeerde zequote:Op zondag 13 maart 2011 01:04 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan?
En ik wilde nogwel vroeg naar bed gaan, voor een keertjuh
Enige waar maik op focust is een dronken vrouw in bed te krijgen,als ze tegen gas geeft wacht hij weer even ,en probeert hij het daarna weer.Dus van mij mag hij snel opzouten volgende week,quote:
Waarom niet?quote:
slim ! kan helaas niet opnemen, is niet aangesloten nu. Ga ik morgen roggelenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:05 schreef Wilskracht het volgende:
Slaap lekker allemaal
Neem de ziggo stream op en lees morgen wel de cos terug om niks te missen.
aaaargbghhg!! waarom post je nouw die foto!!!!!!! kben gevoelig voor trauma's KUT!quote:
oooh, haha. De SLETTEBAKquote:Op zondag 13 maart 2011 01:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aafke pakte Gerard op zn bek. tenminste, dat probeerde ze
met groene zeep wel te verstaanquote:Op zondag 13 maart 2011 01:02 schreef waxmask het volgende:
Is Geer zijn mond met zeep aan het wassen nu?
ik zeg geef dat vrouwtje nog een vodkaquote:Op zondag 13 maart 2011 01:05 schreef versabommie het volgende:
Of monique moet geen drank of monique is een briljant actrice nu.. denk het eerste
Beidequote:Op zondag 13 maart 2011 01:05 schreef versabommie het volgende:
Of monique moet geen drank of monique is een briljant actrice nu.. denk het eerste
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:06 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
Herinneringen aan dit liedje.
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:06 schreef metallica143 het volgende:
[..]
aaaargbghhg!! waarom post je nouw die foto!!!!!!! kben gevoelig voor trauma's KUT!
Ze ziet gewoon heel helder wat voor mooi mens Servio isquote:Op zondag 13 maart 2011 01:05 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't is net een struisvogel.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laura in observatie modus
[ afbeelding ]
Ja ik ook, prachtig.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:06 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
slaap lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 01:06 schreef Noelle06 het volgende:
Have fun mensen... Ga me bedje opzoeken![]()
Morgen weer kids en werken en dat gaat toch voor op deze rls
ah dat dacht ik dus niet alleen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:05 schreef r_onald het volgende:
[..]
Enige waar maik op focust is een dronken vrouw in bed te krijgen,als ze tegen gas geeft wacht hij weer even ,en probeert hij het daarna weer.Dus van mij mag hij snel opzouten volgende week,
Dat zou echt lachen zijn
slaap en droomlekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 01:06 schreef Noelle06 het volgende:
Ciao Noelle, a domani, buonanottequote:Op zondag 13 maart 2011 01:06 schreef Noelle06 het volgende:
euuhh, was dat gelijk je laatste date OOIT?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:06 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je nou echt dat ze dat gaat doen ? Let nou maar op maandag.. Serpentio zit er gewoonquote:Op zondag 13 maart 2011 01:07 schreef Urb het volgende:
Mo moet van Servio Alex en Gerard nomineren.![]()
Komop Mo, beter speel je dit.
weg is?!?!?!?!?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef cindy11 het volgende:
Iemand al opgevallen dat Joan dr afstands actie van flip ineens weg is?
Schuldgevoel, ze vind 'm nu weer zo lief. Veel te gevoelig.quote:
Volgens mij is die er vandaag nooit geweest..quote:Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef cindy11 het volgende:
Die Joanne die praat gewoon teveel, zo ook gisteravondquote:Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef cindy11 het volgende:
Ik hoop stiekem op het tweede en als dat zo is ben ik bereid om als ze wint naar de live-uitzending te gaan en een heel diepe buiging voor haar te maken!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:05 schreef versabommie het volgende:
ik heb het ook niet gezien neequote:Op zondag 13 maart 2011 01:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij is die er vandaag nooit geweest..
Geef haar wat drank en het gezeik kan beginnenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:09 schreef bollokus het volgende:
zie ik dat nou goed begint mootje weer te flippen....
Daar trapt ze niet in (hoop ik)quote:Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Schuldgevoel, ze vind 'm nu weer zo lief. Veel te gevoelig.![]()
En hij praat echt op haar in. 'En dan ben ik de valse nicht.' Doelend op Gerard en Karim. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |