Daar begin het al mee hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Begint te lijken op een ouderwets onvervalst HOERENFEEST
Waar ???quote:Op zondag 13 maart 2011 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Begint te lijken op een ouderwets onvervalst HOERENFEEST
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:49 schreef Zixon het volgende:
Jo: "Pimmetje sorry maar je bent verleden tijd!"
quote:
ze mot niks van hemquote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef diedirk het volgende:
Wat gaat er door Laura heen?
Waarom loopt ze niet naar Alex?
Had die dat voorgenomen dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef Niki.P het volgende:
Ik had niet verwacht dat Alex het Laura geen aandacht geven zo lang vol zou houden..
quote:
Ik hoop dat hij ala Huub op FOK! komtquote:Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef Flow3r het volgende:
niet zo gemeen jullie, Sofietje is weg , hij moet poetsen, niemand moet hem daar, jullie zijn niet lief
Laura vindt dat Alex achter haar aan moet lopen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef diedirk het volgende:
Wat gaat er door Laura heen?
Waarom loopt ze niet naar Alex?
heb ook nooit geclaimed dat ik dat zou zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef Flow3r het volgende:
niet zo gemeen jullie, Sofietje is weg , hij moet poetsen, niemand moet hem daar, jullie zijn niet lief
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ala Huub op FOK! komt
en d!t is feestquote:Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef Day het volgende:
Hij zit de tranen eruit te persen en niemand die er naartoe gaat?
Ik heb het hem met niemand over horen praten of zo maar toch vidn ik het goed, hij zal het toch wel bewust doen, maar mss is het zelfs beter als hij het onbewust doet..quote:Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Had die dat voorgenomen dan?
Of met Gerard over gehad?
Vanmiddag lag hij nog op haar te kwijlen hoor
Wacht maar, zit er aan te komen, mensen die niet tegen de drank kunnen, een douchewand die bezwijkt door twee mensen die daar tegen aan bewegen en zulksquote:
zoquote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef diedirk het volgende:
debiele vraag maar hoe kun je op iemand zijn post reageren?
Oh ja, ze mag haar dromen hebben he...quote:Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Laura vindt dat Alex achter haar aan moet lopen.
Zie je de datum rechtboven bij een post? Ga daar naartoe met je muis en klik op de "quote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef diedirk het volgende:
En hoe smaakt ie servio? is het goeje?quote:
dat doe je nu toch al??quote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef diedirk het volgende:
Dat denk ik ook. Bij elke feestje zo geweestquote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh ja, ze mag haar dromen hebben he...
Maar bij feestjes laat Alex Laura bijna altijd links liggen.
volgens mij vind hij haar ook saai op dat moment
Ze wachten vast op de volgende ronde ..... En dan drank op Alex pissed en Lau weer voor de spiegelquote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef bb2 het volgende:
Nou hop Alex en Laura, een slijp nummertje mag toch wel?
en als dat ding er niet staat moet je ff je ad-block uitzettenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie je de datum rechtboven bij een post? Ga daar naartoe met je muis en klik op de "
hier gaat het net... de berichten vliegen om de orenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:55 schreef Noelle06 het volgende:
Versta er geen reet van. en fok! werkt ook niet echt mee nu.
quote button. in het bericht waarop je wilt reageren van die poster staat het tekentje rechtsboven, erover heen met je muis dan verschijnt diequote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef diedirk het volgende:
Make my fakking dayquote:Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ala Huub op FOK! komt
het kan harderquote:Op zondag 13 maart 2011 00:56 schreef waxmask het volgende:
De sfeer is al aardig aan het omslaan daar...
Te vroeg gegokt?quote:
It's only a matter of time untill the boozz kicks in!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:56 schreef waxmask het volgende:
De sfeer is al aardig aan het omslaan daar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |