slaap lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 01:06 schreef Noelle06 het volgende:
Have fun mensen... Ga me bedje opzoeken![]()
Morgen weer kids en werken en dat gaat toch voor op deze rls
ah dat dacht ik dus niet alleen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:05 schreef r_onald het volgende:
[..]
Enige waar maik op focust is een dronken vrouw in bed te krijgen,als ze tegen gas geeft wacht hij weer even ,en probeert hij het daarna weer.Dus van mij mag hij snel opzouten volgende week,
Dat zou echt lachen zijn
slaap en droomlekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 01:06 schreef Noelle06 het volgende:
Ciao Noelle, a domani, buonanottequote:Op zondag 13 maart 2011 01:06 schreef Noelle06 het volgende:
euuhh, was dat gelijk je laatste date OOIT?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:06 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
Herinneringen aan dit liedje.
Denk je nou echt dat ze dat gaat doen ? Let nou maar op maandag.. Serpentio zit er gewoonquote:Op zondag 13 maart 2011 01:07 schreef Urb het volgende:
Mo moet van Servio Alex en Gerard nomineren.![]()
Komop Mo, beter speel je dit.
weg is?!?!?!?!?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef cindy11 het volgende:
Iemand al opgevallen dat Joan dr afstands actie van flip ineens weg is?
Schuldgevoel, ze vind 'm nu weer zo lief. Veel te gevoelig.quote:
Volgens mij is die er vandaag nooit geweest..quote:Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef cindy11 het volgende:
Die Joanne die praat gewoon teveel, zo ook gisteravondquote:Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef cindy11 het volgende:
Ik hoop stiekem op het tweede en als dat zo is ben ik bereid om als ze wint naar de live-uitzending te gaan en een heel diepe buiging voor haar te maken!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:05 schreef versabommie het volgende:
Of monique moet geen drank of monique is een briljant actrice nu.. denk het eerste
ik heb het ook niet gezien neequote:Op zondag 13 maart 2011 01:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij is die er vandaag nooit geweest..
Geef haar wat drank en het gezeik kan beginnenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:09 schreef bollokus het volgende:
zie ik dat nou goed begint mootje weer te flippen....
Daar trapt ze niet in (hoop ik)quote:Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Schuldgevoel, ze vind 'm nu weer zo lief. Veel te gevoelig.![]()
En hij praat echt op haar in. 'En dan ben ik de valse nicht.' Doelend op Gerard en Karim. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |