Dat mens heeft een te klein hartje, vooral met drank op. Het verstand overheerst morgen wel weer.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ach, morgen als ze nuchter is denkt ze er vast anders over
dat heb je voor de aankomende weken al gedaanquote:Op zondag 13 maart 2011 01:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wilde wel maar had van morgen al ingecalculeerd dat het niet ging gebeuren
Nou ik ga liever met Geeeraaaarrrrdddddquote:Op zondag 13 maart 2011 01:03 schreef bollokus het volgende:
ik zou zoooooooooooooo graag een keer echt willen feestenmet Aafke. compleet uit je plaat gaan met glimmende dansstappers!
en een rubber pak tegen kruisbesmettingenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:03 schreef bollokus het volgende:
ik zou zoooooooooooooo graag een keer echt willen feestenmet Aafke. compleet uit je plaat gaan met glimmende dansstappers!
GEen wooRden vOor !!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat mens heeft een te klein hartje, vooral met drank op. Het verstand overheerst morgen wel weer.![]()
Bah hoe hij z'n straatje schoonveegt...
Wat gebeurde er dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Kan dr nog duur te komen staan bij hem
dacht eerder aan een ontnuchterende duik in het zwembad.. net als voor die bbq toen.. of vind je me nu gemeen...quote:Op zondag 13 maart 2011 01:02 schreef metallica143 het volgende:
[..]
En dan opdrachten als rondjes draaien en rennen ofzo!![]()
![]()
Aafke pakte Gerard op zn bek. tenminste, dat probeerde zequote:Op zondag 13 maart 2011 01:04 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan?
En ik wilde nogwel vroeg naar bed gaan, voor een keertjuh
Enige waar maik op focust is een dronken vrouw in bed te krijgen,als ze tegen gas geeft wacht hij weer even ,en probeert hij het daarna weer.Dus van mij mag hij snel opzouten volgende week,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |