Ben jij tweeling dan ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Maar die hep me broer al. Die heeft dezelfde naam.
Nee man... Iedereen op de kamp heet dezelfde. Duh.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slim! Daar heb je ook kettinkjes voor.
Dat je weet wie je vader is, is al heel speciaal.quote:
Hoe kom jij aan die foto van mij?quote:
Ik heb 'm doorgestuurd.quote:
Ja tog. Kon me neef ook weze. Ik bedoel, me half broertju (althans, dat halfe denk ik) is van me nicht. Die heeft het met een nicht gedaan, hijs me neef. Die nicht die niet me neef is is me ma, geloof ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je weet wie je vader is, is al heel speciaal.
Je had het beloofdquote:
Maar Patrique vroeg het zo liefquote:
Das je mama sukkelquote:
Ik wil niet weten wat hij je dan weer beloofd heeftquote:
Ik denk hetquote:Op zondag 13 maart 2011 00:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus, naast mn slet, ben je ook mn moeder ?
Snap ikquote:Op zondag 13 maart 2011 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat hij je dan weer beloofd heeft
It was damned good!!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat hij je dan weer beloofd heeft
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
It was damned good!!
Allemaal van jou geleerd!
Hij kan het beter dan dat jij het konquote:
Uhm ik weet niet wie dat bij je deed, maar dat was ik niet hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij kan het beter dan dat jij het kon.
Moet je poepen? Ben je in de spuitpoep? Moet je KOTSEN?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef Renesite het volgende:
Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees.
Huh? Je vaste plek achter het station is door iemand anders ingepikt dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm ik weet niet wie dat bij je deed, maar dat was ik niet hoor
Hoezo?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef Renesite het volgende:
Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees.
Yepquote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh? Je vaste plek achter het station is door iemand anders ingepikt dan?
IK heb filmpjes van jullie hoor!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm ik weet niet wie dat bij je deed, maar dat was ik niet hoor
Ja ik weet hetquote:Op zondag 13 maart 2011 00:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK heb filmpjes van jullie hoor!!!___!!
Dacht al, waar komt die piemel opeens vandaan.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dacht al, waar komt die piemel opeens vandaan.
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moet je poepen? Ben je in de spuitpoep? Moet je KOTSEN?
Heb mezelf gedrogeerd met knoflookovervloed en dat bier daar is vies. Mijn buik is tubby-rond en ik voel me totaal niet voldaan.quote:
Welke ben je geweest?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Heb mezelf gedrogeerd met knoflookovervloed en dat bier daar is vies. Mijn buik is tubby-rond en ik voel me totaal niet voldaan.
Over een aantal weken maar weer eens doen. Paasdagen geloof ik.
Niet op die van binnenkort. En voor de rest ben ik nooit uitgenodigd geweestquote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Erikkom jij ook nog eens een keer op een tal meet?
Bij deze ben je voor de volgende uitgenodigd..!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet op die van binnenkort. En voor de rest ben ik nooit uitgenodigd geweest! Dus nee
.
Dat is gelul, als ik een meet bij mij thuis heb ben jij sowieso welkomquote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet op die van binnenkort. En voor de rest ben ik nooit uitgenodigd geweest! Dus nee
.
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Heb mezelf gedrogeerd met knoflookovervloed en dat bier daar is vies. Mijn buik is tubby-rond en ik voel me totaal niet voldaan.
Over een aantal weken maar weer eens doen. Paasdagen geloof ik.
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is gelul, als ik een meet bij mij thuis heb ben jij sowieso welkom
Dus de volgende meet bij Kally ben je er gewoon bijquote:
Ik kan niks belovenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus de volgende meet bij Kally ben je er gewoon bij
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef Renesite het volgende:
Ik meet Patrick gewoon op zijn werk, als anoniempje.
Daar ken ik hem van.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:55 schreef Kally het volgende:
Ik heb nog wel een leuke foto van Patrick, dat je hem herkent, van zijn optreden bij GTST
Samen met Rene.quote:
Weet ik veel hoe je jouw naam schrijft, ik ging uit van wat ik op mijn scherm zag.quote:
Dat rode petje draagt hij niet op zijn werk hoor?quote:
Ja, kom je wel eens aan de kassa bij mij?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef Renesite het volgende:
Ik meet Patrick gewoon op zijn werk, als anoniempje.
Vallen de vlekken niet op?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, kom je wel eens aan de kassa bij mij?
Wij hebben geen eens 4 kassa'squote:Op zondag 13 maart 2011 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vallen de vlekken niet op?
*Clean-up in aisle 4!
Kijk en hieromquote:
Jullie weten niet waar ik woonquote:
Ik bel overal aan in Utrecht en Eindhovenquote:
Er was iets met zwarte piet in de winkel bij jou. Ik zat te surfen in het FOK voor FOKers topic, ik zag daar jou als zwarte Piet en ik denk - heb ik die niet vanmiddag gezien? En ach: na eens gepolst te hebben bleek jij dat dus te zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, kom je wel eens aan de kassa bij mij?
Alweer? Poeh.quote:
Nummer 3 graag.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Renee, Rene, René, Renée, Renay, Ruhné...
Wat ben jij voor stalker, freak!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er was iets met zwarte piet in de winkel bij jou. Ik zat te surfen in het FOK voor FOKers topic, ik zag daar jou als zwarte Piet en ik denk - heb ik die niet vanmiddag gezien? En ach: na eens gepolst te hebben bleek jij dat dus te zijn.
Meer niet!
Ik moet vermoedens bevestigd hebben. Meer niet.quote:
Oh, dan zat ik er niet zo ver naast, met alleen een ontbrekend accent aigu.quote:
HAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAAHAHAHH!@@@quote:Op zondag 13 maart 2011 00:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er was iets met zwarte piet in de winkel bij jou. Ik zat te surfen in het FOK voor FOKers topic, ik zag daar jou als zwarte Piet en ik denk - heb ik die niet vanmiddag gezien? En ach: na eens gepolst te hebben bleek jij dat dus te zijn.
Meer niet!
Top.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dan zat ik er niet zo ver naast, met alleen een ontbrekend accent aigu.
Omg jaquote:Op zondag 13 maart 2011 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Haha, echt wel
Ik heb je ooit een steen gestuurd weet je nog
Je gaat NIET!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:00 schreef Kally het volgende:
Ik moet echt naar bed zo, maar ik wil heul nie
Ik lig al in bed. Maar ik heb teveel gegeten om fatsoenlijk in slaap te vallen, of zo.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:00 schreef Kally het volgende:
Ik moet echt naar bed zo, maar ik wil heul nie
Jawel, morgen staan 6 en 9 weer aan mijn bedquote:
Dat zei ik ook tegen de politie toen ze me in de bibliotheek vonden met mijn hand in m'n broek.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet vermoedens bevestigd hebben. Meer niet.
Dit was puur toeval.
Ik vind het te gezellig, maar ja daar hebben mijn kinderen morgen geen boodschap aanquote:Op zondag 13 maart 2011 01:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik lig al in bed. Maar ik heb teveel gegeten om fatsoenlijk in slaap te vallen, of zo.
Had je maar niet moeder moeten worden.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, morgen staan 6 en 9 weer aan mijn bed
Geef ze ook een account!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het te gezellig, maar ja daar hebben mijn kinderen morgen geen boodschap aan
Pak rammel geven, of laat ze bij je in bed kruipen!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, morgen staan 6 en 9 weer aan mijn bed
Ik offer me er graag voor opquote:Op zondag 13 maart 2011 01:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had je maar niet moeder moeten worden.
Want dan slaap ik nog wel denk jequote:Op zondag 13 maart 2011 01:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Pak rammel geven, of laat ze bij je in bed kruipen!
En dat voorbeeld is equivalent aan mijn voorval omdat?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen de politie toen ze me in de bibliotheek vonden met mijn hand in m'n broek.
Ik weet het verhaal niet meer, maar ik had een mooie steen naar Erik gestuurdquote:
O ik dacht meer aan een bedreigingquote:Op zondag 13 maart 2011 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het verhaal niet meer, maar ik had een mooie steen naar Erik gestuurd
Erik, weet jij het verhaal nog?
Ook dat adres weet ik wel te achterhalenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg ja! Gelukkig moet ik verhuizen
.
Kweenie, heb ook weinig andere keus meerquote:
Ik ontken alles!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dat voorbeeld is equivalent aan mijn voorval omdat?
Ik bedoel: ZWARTE PIET IN REGIO GRONINGEN daagt wel uit om te zien wat voor Pietje het is! Zie je daar een exacte kopie van degene die je in de supermarkt zag in de regio Groningen
Weet ik tochquote:Op zondag 13 maart 2011 01:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alsof ik dat uberhaupt maar zou durven
neee, daar ben jij veel te zacht voor!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alsof ik dat uberhaupt maar zou durven
Na vanavond heb ik even niet zoveel met kinderen (schijt mormels lopen in een restaurant iedere keer voor je voetenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Kweenie, heb ook weinig andere keus meer
Nee hoor, ik heb er geen problemen mee, mijn boeffies
Ik heb hier nog 6 bakstenen van jou liggenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
neee, daar ben jij veel te zacht voor!
The Stage.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:05 schreef PatriQue89 het volgende:
En de volgende meet, MOETEN we naar een karaoke bar(uiteraard waar je mag roken)
Dat is niet de schuld van de kinderen maar van de oudersquote:Op zondag 13 maart 2011 01:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Na vanavond heb ik even niet zoveel met kinderen (schijt mormels lopen in een restaurant iedere keer voor je voeten) maar verder: nobel
Uhh Patquote:Op zondag 13 maart 2011 01:05 schreef PatriQue89 het volgende:
En de volgende meet, MOETEN we naar een karaoke bar(uiteraard waar je mag roken)
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 6 bakstenen van jou liggen
Ik pleit voor een rookverbod, een drugsverbod, een verbod op jeugd onder de 14 en een verbod op perkament boven de 65 jaar in een restaurant.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van de kinderen maar van de ouders
Opvoeden moet je ze
Ik ga eigenlijk nooit naar een 'echt' restaurant met de jongens, we hebben hier een kroeg met speelhoek, daar ga ik wel eens heen, maar ik kan niet verwachten dat ze stil zitten en irriteer me er zelf ook aan dus...quote:Op zondag 13 maart 2011 01:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik pleit voor een rookverbod, een drugsverbod, een verbod op jeugd onder de 14 en een verbod op perkament boven de 65 jaar in een restaurant.
Ehm... Eigenlijk niet... Ik ga zoeken.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het verhaal niet meer, maar ik had een mooie steen naar Erik gestuurd
Erik, weet jij het verhaal nog?
O jaquote:Op zondag 13 maart 2011 01:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben de ster hier, weet je nog?
Heb je de steen uberhaupt nog?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm... Eigenlijk niet... Ik ga zoeken.
Jazeker. Als ik in Utrecht was kon ik de kaart er even bij pakken om het verhaal te lezen.quote:
True. Maar in een druk wokrestaurant staan er 4 om mij heen te dartelen. Ondertussen heb ik een bord met eten.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit naar een 'echt' restaurant met de jongens, we hebben hier een kroeg met speelhoek, daar ga ik wel eens heen, maar ik kan niet verwachten dat ze stil zitten en irriteer me er zelf ook aan dus...
Dat lukt nog welquote:Op zondag 13 maart 2011 01:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En de diva.. en jij bent mijn lage stem in Bohemian Rhapsody!
Dat bedoel ik, ik irriteer me dan ook kapot, en ik ben een rare ik vind echt niet alle kinderen leuk, sterker nog er zijn er genoeg die ik wel een trap zou willen gevenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Maar in een druk wokrestaurant staan er 4 om mij heen te dartelen. Ondertussen heb ik een bord met eten.
Wat te doen:
A) Ze de tering uitschelden
B) A + slaan.
C) Niks doen en zuchten.
..
...
....
D) Janken
Daar ben je niet nu?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker. Als ik in Utrecht was kon ik de kaart er even bij pakken om het verhaal te lezen.
Sorry, ik kreeg geen meldingquote:Op zondag 13 maart 2011 01:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Allky, ik heb al 5 minuten geen pm van je... dit kan niet!
*jaloers*
*afkick*
Laat die dames es met rust.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Allky, ik heb al 5 minuten geen pm van je... dit kan niet!
*jaloers*
*afkick*
Welke dames?quote:
Denk je dat je het antwoord op die vraag zelf al niet weet?quote:
Ehm... eigenlijk welquote:Op zondag 13 maart 2011 01:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk je dat je het antwoord op die vraag zelf al niet weet?
Het moet daar nog ergens voor zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG Benny! Ik open zojuist de envelop met de steen! Met een kaart
. Omg wat tof weer
.
quote:
Succes met slapen!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:16 schreef Renesite het volgende:
Er zitten sinds vandaag weer vogels in de volière van m'n vader... Hele tijd katten erbij nuVogels piepen als een malle
Ik denk dat ik u ben, voor jou.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Succes met slapen!
Hoe oud ben jij eigenlijk?
quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 14:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geef je adres maar, dan stuur ik 'm op
IK OOK VAN JOU!quote:
Kom in Rotterdam, je mag bij mij wonenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK OOK VAN JOU!
ik baal echt dat ik niet vlakbij je woon..
misschien moet ik verder in het land gaan studeren
Hoeveel dan wat?quote:
Die steen? Die kan best al heel oud zijn!quote:
haha, je bent echt 22?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef Renesite het volgende:
Noooh Pat raadt opeens zomaar hoe oud ik ben. Just a matter of time dat hij mijn hyves vindt.
HAIFESquote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef Renesite het volgende:
Noooh Pat raadt opeens zomaar hoe oud ik ben. Just a matter of time dat hij mijn hyves vindt.
Op de kaart had je er wel iets speciaals van gemaakt volgens mij. Dat die steen krachten hadquote:
Ohw jaquote:Op zondag 13 maart 2011 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op de kaart had je er wel iets speciaals van gemaakt volgens mij. Dat die steen krachten had!
Is renesite een steen dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Pat, waarom wilde je weten hoeveel jaar de steen was?
Maar het volgende kwam als reactie op mijn steenquotes. Daarom mijn verwarring!quote:
quote:
Oh, mijn quotes gaan de hele avond al mis..quote:Op zondag 13 maart 2011 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het volgende kwam als reactie op mijn steenquotes. Daarom mijn verwarring!
[..]
Gelukkig vond jij het wel gezellig.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:30 schreef Renesite het volgende:
Weetje. Ondanks awkward things (cannot be unseen) vond ik het best gezellig een uurtje mee te posten hier. Hoor.
'best gezellig'.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig vond jij het wel gezellig.
Pak ze , Pak ze!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:37 schreef Renesite het volgende:
Godver. Ik ga denk ik zo m'n vader wekken dat-ie met een steen in zijn hand buiten moet gaan zitten om die katten die 's nachts de vogels gaan terroriseren moet gaan stenigen. Hoerenbeesten. Waarvan akte.
Net weer "PIEP PIEP" en een kat met z'n kop tegen 't gaas of zo.
Viel denk?quote:Op zondag 13 maart 2011 07:26 schreef PatriQue89 het volgende:
brrr
ik schrok me het leplazerus.. ik was blijkbaar in slaap gevallen onder filmpje kijken, en toen voel mn laptop net op de grond
hahahahaa.. jaquote:Op zondag 13 maart 2011 07:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Viel denk?
En toen voelde je laptop de grond?
Ik zou 't eigenlijk wel moeten doen nog ff.. maar ook geen zin meerquote:
Gaan we hier gewoon door met z'n tweeen.quote:Op zondag 13 maart 2011 07:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zou 't eigenlijk wel moeten doen nog ff.. maar ook geen zin meerMoet ik weer in slaap zien te komen..veel te moeilijk
`quote:Op zondag 13 maart 2011 07:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaan we hier gewoon door met z'n tweeen.
Het was wel gezellig hier gisteravond.
Mwoh.. Laten we het er niet over hebbenquote:Op zondag 13 maart 2011 07:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen dit topic doorgelezen, daarvoor was het niet gezellig?
Doen we dat, en ik ga dan ook maar niet verder teruglezen.quote:Op zondag 13 maart 2011 07:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwoh.. Laten we het er niet over hebben![]()
Juustem!quote:Op zondag 13 maart 2011 07:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Doen we dat, en ik ga dan ook maar niet verder teruglezen.
Je lult, ouwe!quote:Op zondag 13 maart 2011 07:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb trouwens heel geen zin in volgende week.
Oh, hahahaquote:Op zondag 13 maart 2011 07:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is het zondag, en moeten we alweer bijna naar huis.
Ik hoop dat we al slapen!quote:Op zondag 13 maart 2011 07:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA! al hoop ik dat ik rond dit tijdstip nog slaap
Dat zal wel denk ik. Ik moet weer naar huis rijden dan, en dan wil ik enigzins een klein beetje bij zijn.quote:
Ja hoor, ja ja!quote:Op zondag 13 maart 2011 08:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal wel denk ik. Ik moet weer naar huis rijden dan, en dan wil ik enigzins een klein beetje bij zijn.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat je mag meerijden.quote:Op zondag 13 maart 2011 08:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HAha, word ik dan thuis voor de deur afgezet?
NOG VERDER VAN HUIS! haha.. ach komt goed, jonguh!quote:Op zondag 13 maart 2011 08:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat je mag meerijden.
We komen vast wel bij een station langs.quote:Op zondag 13 maart 2011 08:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
NOG VERDER VAN HUIS! haha.. ach komt goed, jonguh!
Aight!quote:Op zondag 13 maart 2011 08:12 schreef JJH het volgende:
[..]
We komen vast wel bij een station langs.
quote:Op zondag 13 maart 2011 08:18 schreef JJH het volgende:
Ik ga eens kijken of ik iemand mee kan krijgen om vanmiddag weer eens een potje te snookeren.
Tien voor half negen is te vroeg om te bellen op een zondagochtend hè?
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 13 maart 2011 08:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Ja!
Vanmiddag is weer Petticoat voor mij
Is pas de 2de keer hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 08:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
De hoeveelste keer ga je ondertussen?
quote:Op zondag 13 maart 2011 08:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is pas de 2de keer hoorwel in 1 week
Hmm.. dit zijn voorlopig.. met nadruk op voorlopig.. de laatste kaarten die ik heb liggen nog..quote:Op zondag 13 maart 2011 08:24 schreef JJH het volgende:
[..]
En hoeveel keer ga je nog? Of weet je dat nog niet?
Dus je gaat nog wel een paar keer.quote:Op zondag 13 maart 2011 08:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. dit zijn voorlopig.. met nadruk op voorlopig.. de laatste kaarten die ik heb liggen nog..
Nah, petticoat is niet zo vaak via vakantieveilingen te krijgen, en ik ga niet de hele tijd de volle pond betalen als het ook met 100 euro korting kan op 2 kaartenquote:
Dat is wel een boel inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2011 08:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nah, petticoat is niet zo vaak via vakantieveilingen te krijgen, en ik ga niet de hele tijd de volle pond betalen als het ook met 100 euro korting kan op 2 kaarten
Dat is bij We Will Rock You en Mary Poppins heel veel zo... 2 eersterangskaarten kosten samen 182 euro ofzo.. en ik zit er met 2 kaarten nooit voor meer dan 70 euroquote:
Misschien is dat wel eens wat om voor WWRY in de gaten te houden, daar wil ik nog steeds naar toe.quote:Op zondag 13 maart 2011 08:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is bij We Will Rock You en Mary Poppins heel veel zo... 2 eersterangskaarten kosten samen 182 euro ofzo.. en ik zit er met 2 kaarten nooit voor meer dan 70 euro
DOENquote:Op zondag 13 maart 2011 08:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien is dat wel eens wat om voor WWRY in de gaten te houden, daar wil ik nog steeds naar toe.
Neequote:
Heee Patquote:
Hee Taxi drijvertquote:
ja de techniek van tegenwoordig kan watquote:Op zondag 13 maart 2011 09:10 schreef JJH het volgende:
[..]
het is ook wat met al die moderne communicatiemiddelen van tegenwoordig.
Daar werk ik alleen hequote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 09:13 schreef JJH het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor.
Kamaraad helpen met een klein beurtje, en daarna snookeren!
Bazensport.
Tja wij overleven, letterlijk en figuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes! En met jou?
Doortje is mn beste vriendin!
Have Fun!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:13 schreef JJH het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor.
Kamaraad helpen met een klein beurtje, en daarna snookeren!
Bazensport.
Word je oud?quote:Op zondag 13 maart 2011 09:14 schreef crv het volgende:
[..]
Tja wij overleven, letterlijk en figuurlijk.
Allemaal versleten, maar we moeten nog even door.
ik hoop het wel.quote:
Oh, ik had zoiets meegekregen idd!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:18 schreef crv het volgende:
[..]
ik hoop het wel.
Nee wij waken bij mijn schoonvader. Die ligt nu in zijn nlaatste fase.
quote:Op zondag 13 maart 2011 09:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Een lekker muziekje om deze zondag mee wakker te worden:
Dank je.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, ik had zoiets meegekregen idd!
Jeetje!![]()
Heel veel sterkte!
Hmm, 't klinkt echt als een hel idd! Bah!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:21 schreef crv het volgende:
[..]
Dank je.
Het is erg zwaar, hij heeft ondraaglijke pijn. het is bijna onmogelijk pijnstilling toe te dienen (infuus kan niet en hij kan niet meer eten/drinken/slikken. dus nu met een spuit druppeltje voor druppeltje een morfine oplossing in zijn mond.
Dit gun je niemand
is het ook. Hij heeft botkanker en je ziet per dag bulten erbij komen. Nooit geweten dat dat zo snel kon gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 09:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm, 't klinkt echt als een hel idd! Bah!
Jezus, en stille euthanasie is dat geen optie? Dit is toch onmenselijk?quote:Op zondag 13 maart 2011 09:28 schreef crv het volgende:
[..]
is het ook. Hij heeft botkanker en je ziet per dag bulten erbij komen. Nooit geweten dat dat zo snel kon gaan
Ik stond voor de deur maar mocht niet naar binnen, iets met die 666 in mijn nekquote:
Devil's child!quote:Op zondag 13 maart 2011 10:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stond voor de deur maar mocht niet naar binnen, iets met die 666 in mijn nek
Heeft Duitsland de euthanasiewet dan ook?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Jezus, en stille euthanasie is dat geen optie? Dit is toch onmenselijk?
Dan moet je een stuk land erbij kopen en even wat inleveren dusquote:
Geen idee maar dit is toch niksquote:Op zondag 13 maart 2011 10:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft Duitsland de euthanasiewet dan ook?
Goedemorgen schatjepatatjequote:
Ik heb koppijnquote:
Het erge is dat het niet alleen voor hem zo zwaar is, maar voor crv en zijn vrouw en schoonmoeder ook, je ziet iemand wegkwijnen en je kan niks doenquote:
Maar, ik heb echt 350 ofzo.. en de max is nu 60quote:Op zondag 13 maart 2011 10:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan moet je een stuk land erbij kopen en even wat inleveren dus
quote:Op zondag 13 maart 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb koppijngeloof dat de stress nu komt voor morgen
Ik moet om kwart over 6 al mijn eerste pijnstiller
Ja koop danquote:Op zondag 13 maart 2011 10:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, ik heb echt 350 ofzo.. en de max is nu 60
Ja dat is waarquote:Op zondag 13 maart 2011 10:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar voor je het weet krijg je een dikke buik
Okeequote:Op zondag 13 maart 2011 10:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa, maar, das zonde van mn coinshahahaha gewoon geen zonings meer sturen
quote:
Ik ga vandaag ook flink wat doenquote:
Ik allesquote:
Mijn 2e was staat al aanquote:Op zondag 13 maart 2011 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben lui, ik kan me bed niet uitkomen
Kom op Miran, je kan hetquote:
Ach gosh het beestjequote:Op zondag 13 maart 2011 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Following the earthquake in Japan, this terrified giant panda grabs the leg of a policeman.
Dan nog ach gosh, wat een schatjequote:Op zondag 13 maart 2011 12:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja het is een hoax, die foto komt uit 2010, China.
Borstverkleining, de oplossing voor al je problemen!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom gaan de leuke esprit bh's maar tot D
ja dat wil ik nog niet.... eerst kindjes....quote:Op zondag 13 maart 2011 12:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Borstverkleining, de oplossing voor al je problemen!
Sowieso geen borstverkleining!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wil ik nog niet.... eerst kindjes....
Dan gaan ze hangen, tot op je buikquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 13 maart 2011 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind alleen dat broekje niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |