Ben jij tweeling dan ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Maar die hep me broer al. Die heeft dezelfde naam.
Nee man... Iedereen op de kamp heet dezelfde. Duh.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slim! Daar heb je ook kettinkjes voor.
Dat je weet wie je vader is, is al heel speciaal.quote:
Hoe kom jij aan die foto van mij?quote:
Ik heb 'm doorgestuurd.quote:
Ja tog. Kon me neef ook weze. Ik bedoel, me half broertju (althans, dat halfe denk ik) is van me nicht. Die heeft het met een nicht gedaan, hijs me neef. Die nicht die niet me neef is is me ma, geloof ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je weet wie je vader is, is al heel speciaal.
Je had het beloofdquote:
Maar Patrique vroeg het zo liefquote:
Das je mama sukkelquote:
Ik wil niet weten wat hij je dan weer beloofd heeftquote:
Ik denk hetquote:Op zondag 13 maart 2011 00:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus, naast mn slet, ben je ook mn moeder ?
Snap ikquote:Op zondag 13 maart 2011 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat hij je dan weer beloofd heeft
It was damned good!!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat hij je dan weer beloofd heeft
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
It was damned good!!
Allemaal van jou geleerd!
Hij kan het beter dan dat jij het konquote:
Uhm ik weet niet wie dat bij je deed, maar dat was ik niet hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij kan het beter dan dat jij het kon.
Moet je poepen? Ben je in de spuitpoep? Moet je KOTSEN?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef Renesite het volgende:
Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees.
Huh? Je vaste plek achter het station is door iemand anders ingepikt dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm ik weet niet wie dat bij je deed, maar dat was ik niet hoor
Hoezo?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef Renesite het volgende:
Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees. Ik ga nooit meer wokken bij een chinees.
Yepquote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh? Je vaste plek achter het station is door iemand anders ingepikt dan?
IK heb filmpjes van jullie hoor!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm ik weet niet wie dat bij je deed, maar dat was ik niet hoor
Ja ik weet hetquote:Op zondag 13 maart 2011 00:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK heb filmpjes van jullie hoor!!!___!!
Dacht al, waar komt die piemel opeens vandaan.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dacht al, waar komt die piemel opeens vandaan.
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moet je poepen? Ben je in de spuitpoep? Moet je KOTSEN?
Heb mezelf gedrogeerd met knoflookovervloed en dat bier daar is vies. Mijn buik is tubby-rond en ik voel me totaal niet voldaan.quote:
Welke ben je geweest?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Heb mezelf gedrogeerd met knoflookovervloed en dat bier daar is vies. Mijn buik is tubby-rond en ik voel me totaal niet voldaan.
Over een aantal weken maar weer eens doen. Paasdagen geloof ik.
Niet op die van binnenkort. En voor de rest ben ik nooit uitgenodigd geweestquote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Erikkom jij ook nog eens een keer op een tal meet?
Bij deze ben je voor de volgende uitgenodigd..!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet op die van binnenkort. En voor de rest ben ik nooit uitgenodigd geweest! Dus nee
.
Dat is gelul, als ik een meet bij mij thuis heb ben jij sowieso welkomquote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet op die van binnenkort. En voor de rest ben ik nooit uitgenodigd geweest! Dus nee
.
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Heb mezelf gedrogeerd met knoflookovervloed en dat bier daar is vies. Mijn buik is tubby-rond en ik voel me totaal niet voldaan.
Over een aantal weken maar weer eens doen. Paasdagen geloof ik.
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is gelul, als ik een meet bij mij thuis heb ben jij sowieso welkom
Dus de volgende meet bij Kally ben je er gewoon bijquote:
Ik kan niks belovenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus de volgende meet bij Kally ben je er gewoon bij
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef Renesite het volgende:
Ik meet Patrick gewoon op zijn werk, als anoniempje.
Daar ken ik hem van.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:55 schreef Kally het volgende:
Ik heb nog wel een leuke foto van Patrick, dat je hem herkent, van zijn optreden bij GTST
Samen met Rene.quote:
Weet ik veel hoe je jouw naam schrijft, ik ging uit van wat ik op mijn scherm zag.quote:
Dat rode petje draagt hij niet op zijn werk hoor?quote:
Ja, kom je wel eens aan de kassa bij mij?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef Renesite het volgende:
Ik meet Patrick gewoon op zijn werk, als anoniempje.
Vallen de vlekken niet op?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, kom je wel eens aan de kassa bij mij?
Wij hebben geen eens 4 kassa'squote:Op zondag 13 maart 2011 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vallen de vlekken niet op?
*Clean-up in aisle 4!
Kijk en hieromquote:
Jullie weten niet waar ik woonquote:
Ik bel overal aan in Utrecht en Eindhovenquote:
Er was iets met zwarte piet in de winkel bij jou. Ik zat te surfen in het FOK voor FOKers topic, ik zag daar jou als zwarte Piet en ik denk - heb ik die niet vanmiddag gezien? En ach: na eens gepolst te hebben bleek jij dat dus te zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, kom je wel eens aan de kassa bij mij?
Alweer? Poeh.quote:
Nummer 3 graag.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Renee, Rene, René, Renée, Renay, Ruhné...
Wat ben jij voor stalker, freak!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er was iets met zwarte piet in de winkel bij jou. Ik zat te surfen in het FOK voor FOKers topic, ik zag daar jou als zwarte Piet en ik denk - heb ik die niet vanmiddag gezien? En ach: na eens gepolst te hebben bleek jij dat dus te zijn.
Meer niet!
Ik moet vermoedens bevestigd hebben. Meer niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |