Nou was Fringe niet écht van het realistische, maar dit gaat wel erg ver, zeg maar. Ik zag het hele 'kunnen we Gene de koe niet gebruiken?' al aankomen, en deed eenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat was er nou mis met deze aflevering? Vond um wel vermakelijk.
Ik zou toch ook "de hand aan mezelf slaan" ;-) .quote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Crutch het volgende:
Als ik Bell was stond ik de hele dag voor de spiegel
Dit.. ik vind het ook te ver gezocht/gaan. Het was een slechte aflevering hoor, maar het idee staat me niet aan. Na 5 minuten was ik de stem ook wel beu en dacht ik wanneer krijgen we olivia terug. Bell lijkt niet zo bang voor de machine als de andere, ben benieuwd wat het brengt.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou was Fringe niet écht van het realistische, maar dit gaat wel erg ver, zeg maar. Ik zag het hele 'kunnen we Gene de koe niet gebruiken?' al aankomen, en deed een-gezicht toen ze het ook bespraken. Te makkelijk, dudes, te makkelijk. Maar goed, ik heb dan ook een tyfushekel aan dubbele rollen in welke vorm dan ook.
Waarom zo jaloers? Tis maar fictie.quote:
Het maakt de serie erg amateuristisch.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom zo jaloers? Tis maar fictie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:32 schreef dapluiz het volgende:
Zo, dat ging ineens snel, met de baby
Vraag me alleen af wat de observer bedoelde met zijn opmerking op het eind.'s Ochtends hoort ze dat ze zwanger is, en 's avonds heb ze de baby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon het in het echt ook maar zo snel![]()
Maar tot op die laatste paar seconden had ik niet gedacht dat ie er zelf achter zat!
(enne, dit hoeft toch niet in spoilers? De aflevering is toch al geweest?
Denk vraag het maar ff...)
Spoiler much?quote:
Eens, maar Fringe is het enige wat me op dit moment boeit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:55 schreef Geo3kant het volgende:
Tja je kunt er een 10 jaar plan van maken, maar of het dan nog leuk is..? Ik kijk ook Smallville, daar heb je ook zoveel van die filler episodes.. tja dan kan ik ook 10 seizoenen maken.
Heb liever dat ze het in 3/4/5 seizoen doen en goed doen en dan kappen met een mooi verhaal. Maarja ze melken het vaak graag uit voor paar miljoen extra als het eenmaal populair is.
Truequote:
Ik dacht echt precies het zelfde..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spoiler much?
Verder: Ugh. Dat de zwangerschap versneld zou worden door het apparaat was zó voorspelbaar. En we sluiten haar aan op een infuus, maar geven de sedativa dmv een pilletje, én leggen een handig blad met allerlei instrumentarium in de buurt. Uuhuh. En dat gedoe met Lincoln die huilend z'n liefde verklaart was gewoon gênant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |