Jaaaanquote:
yoyoquote:Op zondag 13 maart 2011 00:01 schreef JanPiraat het volgende:
nachtbagger met klinkieee![]()
ik zie toch liever 'it's always sunny in philadelphia'
Tuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar even serieus mensen, oostblokker PM'de mij haar msn adres. Moet ik haar echt toevoegen en gaan cammen met haar zodat ze bewijst dat ze echt is???
QFT of anders Skins, Eastbound & Down of Blue Mountain State.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:01 schreef JanPiraat het volgende:
nachtbagger met klinkieee![]()
ik zie toch liever 'it's always sunny in philadelphia'
Nee..ik ben er gewoonquote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef JanPiraat het volgende:
ik mis happy is die ongemeld aan het stampen in utreggg ofwat ?![]()
en appeltje
bob isss hierrquote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
QFT of anders Skins, Eastbound & Down of Blue Mountain State.
en Flipsquote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef JanPiraat het volgende:
ik mis happy is die ongemeld aan het stampen in utreggg ofwat ?![]()
en appeltje
Nee.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar even serieus mensen, oostblokker PM'de mij haar msn adres. Moet ik haar echt toevoegen en gaan cammen met haar zodat ze bewijst dat ze echt is???
Als Oostblokker echt is, dan eet ik mijn schoen op.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
duhquote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hou ik je aan.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Als Oostblokker echt is, dan eet ik mijn schoen op.
Wat voor schoenen heb je?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Als Oostblokker echt is, dan eet ik mijn schoen op.
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
maandag amerikalaan109 honkbalknuppel bivakmuts bloed
he man alles zwart?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:05 schreef bartje01 het volgende:
Hey allemaal. Ik ben hier heen verwezen door Miep.
Of mwub.
Of.. ja.
Hallooooo
Scrubs is nice. Sommige afleveringen
hoelaat a mattie k maak jou doodquote:Op zondag 13 maart 2011 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
maandag amerikalaan109 honkbalknuppel bivakmuts bloed
uhhh wie ?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:05 schreef bartje01 het volgende:
Hey allemaal. Ik ben hier heen verwezen door Miep.
Of mwub.
Of.. ja.
Hallooooo
Scrubs is nice. Sommige afleveringen
Eigenlijk wel he. Echt de stomste beslissing (op registeren op Fok! na) ooit.quote:
Waarom niet terugdraaien dan, het kan toch nog?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he. Echt de stomste beslissing (op registeren op Fok! na) ooit.![]()
oow in dat geval mis ik haarquote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef HappyBob het volgende:
Flips wel op msn..dus aan het lurken hier?
Tegenvaller dan wel weerquote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
murphij denkt dat hij grappig is
Ik moet je een medicijn voor schrijvenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:08 schreef aight1 het volgende:
hallo ik keek gister x-factor en ik vond het een beetje leuk
wat nu
niet meer kijkenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:08 schreef aight1 het volgende:
wat nu
Wanneer kon je uit de kast?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:08 schreef aight1 het volgende:
wat nu
Gewoon gaan fokken. Helpt tegen allesquote:Op zondag 13 maart 2011 00:08 schreef aight1 het volgende:
wat nu
Maar dan is de verleiding om te gaan baggeren wel erg groot.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Waarom niet terugdraaien dan, het kan toch nog?
[HOMO] #2938 - Een collectie van meer dan 650 DVD's :')quote:Op zondag 13 maart 2011 00:08 schreef aight1 het volgende:
wat nu
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon gaan fokken. Helpt tegen allesZo had ik vroeger een goed sociaal leven. Helemaal geen last meer van sinds ik fok heb leren kennen
Zet dan gewoon de nieuwe cd van Britney Spears op.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:09 schreef aight1 het volgende:
maar ik hou van muziek enzo en ze zongen allemaal mooi en toen werd ik beetje jaloers enzo
NOU EN die verleiding is goed. Een leven zul je toch niet meer krijgen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar dan is de verleiding om te gaan baggeren wel erg groot.![]()
![]()
[..]
[HOMO] #2938 - Een collectie van meer dan 650 DVD's :')
Als je dat doet, dan eet ik ook mijn andere schoen op.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Als je dat doet, dan eet ik ook mijn andere schoen op.
Inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
NOU EN die verleiding is goed. Een leven zul je toch niet meer krijgen.
en fak joe men
Jezelf, alleen jezelf maar. Dus log uit en tot zo op Twizuquote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Wie hou ik nu eigenlijk voor de gek.
Nope, maar ik heb mijn voeten nog! 2 x 5 tenen.quote:
xD nee nooit vn gehoord wasdaquote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef bartje01 het volgende:
Kennen jullie World Of Warcraft?
Ik word vol gespammed met emails van dat spel.
Ik moet er niks vanXD
AL maanden last van
helemaal rechts boven nie ? :pquote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef BartK. het volgende:
Waarom kan ik de settings knop niet meer vinden op fok?
tenen, heb je wel mooie tenen??quote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb mijn voeten nog! 2 x 5 tenen.
xD je heb me door XDquote:Op zondag 13 maart 2011 00:12 schreef bartje01 het volgende:
[..]
dat is zo'n spel waar miljoenen mensen verslaafd aan zijn
Of zit je me te trollee? hXD
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
HAHA PUBERALE OPMERKING HIER HAHAHA XD
Ik zag een keer reclame geloof ik op de tv hier. Was zo funniest homevideos aan het kijken op SBS6 enzo..toen kwam deze.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:12 schreef bartje01 het volgende:
[..]
dat is zo'n spel waar miljoenen mensen verslaafd aan zijn
Of zit je me te trollee? hXD
twizu jij oude held van mequote:Op zondag 13 maart 2011 00:13 schreef Twizu het volgende:
HALLO HIER DE BRANDWEER HOI MET DE POLITIE!
JAAAAAAAquote:Op zondag 13 maart 2011 00:13 schreef Twizu het volgende:
Ouwe vogelzoekerquote:Op zondag 13 maart 2011 00:13 schreef Twizu het volgende:
Al die mensen worden gek als ze verbanne worden xDquote:Op zondag 13 maart 2011 00:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zag een keer reclame geloof ik op de tv hier. Was zo funniest homevideos aan het kijken op SBS6 enzo..toen kwam deze.
ja tochhh was lachen he met oud en nieuw allemaal zo bij elkaar en dan happy newyear in de chat enzo hahaha ik heb zelfs een biertje gedronken met een elf en ze vertelde me dat ze me een kusje gaf hihihi :$ :$quote:Op zondag 13 maart 2011 00:14 schreef JApieman het volgende:
World of Warcraft is trouwens best leuk hoor...
Lijkt me ook best wel stom als dat gebeurt.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:14 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Al die mensen worden gek als ze verbanne worden xD
Deze gast is gehacked op dat spel
Heeeerlijk
ik hoorde laatst dat je hier gewoon nog was onder een andere naam die ik al vaker tegenkwam hier maarja dat wist ik dus nog niet maar welkom terug jijquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja tochhh was lachen he met oud en nieuw allemaal zo bij elkaar en dan happy newyear in de chat enzo hahaha ik heb zelfs een biertje gedronken met een elf en ze vertelde me dat ze me een kusje gaf hihihi :$ :$
allemaal zo van kom terug k mis je allesquote:
Allemaal van die juicyhill PM's naar de massa.quote:
Moet kunnen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:16 schreef Twizu het volgende:
[..]
Allemaal van die juicyhill PM's naar de massa.
:$ leuke newyear gehad danquote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja tochhh was lachen he met oud en nieuw allemaal zo bij elkaar en dan happy newyear in de chat enzo hahaha ik heb zelfs een biertje gedronken met een elf en ze vertelde me dat ze me een kusje gaf hihihi :$ :$
L-ascorbinezuur.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat je hier gewoon nog was onder een andere naam die ik al vaker tegenkwam hier maarja dat wist ik dus nog niet maar welkom terug jij![]()
Met kusjes en hartjes enzo?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
allemaal zo van kom terug k mis je alles
heheheh die dus ja en die adoreerde ik gewoon keihard hoor nooit wat fouts uit die usernaam zien komen... maar nooit geweten dat jij erachter zatquote:Op zondag 13 maart 2011 00:16 schreef Twizu het volgende:
[..]
L-ascorbinezuur.![]()
Je mag me nu haten en uitlachen.
Kan toch ook gewoon met hartjes, kusjes en anale verwenning?quote:
Af- en toe.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Moet kunnen.
Luister je nogsteeds zelfde muziek enzo?
quote:
Weet niet zo goed wat dat betekent. Maar hoi flippieequote:
Op een geile elf?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jawel jawel daarna keihard gefapt tot ik flauwviel
Ja kloptquote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef Twizu het volgende:
[..]
Af- en toe.![]()
Lifehouse vind je vast ook goed.
[..]
Ah altijd lekker.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jawel jawel daarna keihard gefapt tot ik flauwviel
Het was mijn (gefaalde) poging om minder te Fok!ken.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheheh die dus ja en die adoreerde ik gewoon keihard hoor nooit wat fouts uit die usernaam zien komen... maar nooit geweten dat jij erachter zat
Ik ook niet maar dat maakt mij niet uit.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat dat betekent. Maar hoi flippiee![]()
![]()
jij met je prijzen altijdquote:Op zondag 13 maart 2011 00:19 schreef JanPiraat het volgende:
flippie wint de populairiteitsprijs van avond hoor![]()
die is al gewonnen door Scrubsquote:Op zondag 13 maart 2011 00:19 schreef JanPiraat het volgende:
Jannemanquote:
Klinkt herkenbaar ditquote:Op zondag 13 maart 2011 00:19 schreef Twizu het volgende:
[..]
Het was mijn (gefaalde) poging om minder te Fok!ken.![]()
Confronterend dit.
Die win ik altijd hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 00:19 schreef JanPiraat het volgende:
Ja de eerste 11 keer wel en daarna op de verschijningen in mn kamer enzo die ik nog zag tussen alle zwarte vlekken voor mn ogen doorquote:Op zondag 13 maart 2011 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op een geile elf?Level 198 en alles?
Dat laatste maakte me wel een beetje verdrietigquote:Op zondag 13 maart 2011 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat maakt mij niet uit.
Hoi Bobje, ik moet nog op zoek naar je quote![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd al gehad toch en altijd blijven tochquote:Op zondag 13 maart 2011 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat laatste maakte me wel een beetje verdrietigHoop dat ik nog wel een plekje in je hart heb.
Vanalles, veel oude muziek weer. Counting Crows enzo.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja klopt
Wat luister je nu vooral dan?
Heb je nou echt een word document over alle Fokker waarmee je in aanraking komt?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd al gehad toch en altijd blijven tochZal wel even in word documentje zoeken zo
Mister Jonesquote:Op zondag 13 maart 2011 00:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vanalles, veel oude muziek weer. Counting Crows enzo.
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:19 schreef Henkie94 het volgende:
THREE FIREFIGHTERS BREASTFED AN INFANT
THE CHILD IS IN CRITICAL SITUATION
Niet weten dat ik speciaal benquote:Op zondag 13 maart 2011 00:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je nou echt een word document over alle Fokker waarmee je in aanraking komt?
Jij wint de lieve dame zonder kapsones met hangjongerenwegjaagskills en luierverschoningbinnen8minuten prijs vandaag lieve klinkiequote:
Nee, zelfverzekerdquote:
Hahaha dankje janquote:
Ik haal jou er echt zo tussen uit he, falende achmedquote:Op zondag 13 maart 2011 00:21 schreef kringspierkramp het volgende:
Flip jij egoist tfoeee wollah frituurpan
FRANSE CHICKquote:
Claudio = Frannehquote:
Nee ik heb serieus een word document met elk feitje dat ik weet van FOK!kers. Of ik ze wel of niet aangeraakt hebt.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je nou echt een word document over alle Fokker waarmee je in aanraking komt?
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik heb serieus een word document met elk feitje dat ik weet van FOK!kers. Of ik ze wel of niet aangeraakt hebt.
Wat heb je over mij?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik heb serieus een word document met elk feitje dat ik weet van FOK!kers. Of ik ze wel of niet aangeraakt hebt.
ook over mij?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja godverrr daar is ie dan heheh geen avatar is meestal geen reactie nee want daar herken ik mensen aan maar malle kringspierboyyy tochquote:Op zondag 13 maart 2011 00:23 schreef kringspierkramp het volgende:
jan doet alleen maar negeren hoor [ afbeelding ]
Nu wordt het gewoon triest manquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu wordt het gewoon triest manJe maakt alleen je eigen leven ermee kapot. Stop ermee.
kk onderkoffer allesquote:ja godverrr daar is ie dan heheh geen avatar is meestal geen reactie nee want daar herken ik mensen aan maar malle kringspierboyyy toch
Claudia = mn zusjequote:Op zondag 13 maart 2011 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Claudio = Franneh
Claudia = Jouw zusje
Welke bedoel je?
Duitse rapper?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:24 schreef kringspierkramp het volgende:
[..]
kk onderkoffer allesheletunnels enzo
Ik weet hetquote:Op zondag 13 maart 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu wordt het gewoon triest manJe maakt alleen je eigen leven ermee kapot. Stop ermee.
Claudia met de lange lokken = Jouw zusjequote:Op zondag 13 maart 2011 00:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Claudia = mn zusje
Claudia al hijgend = franneh
heheh zware tijden gewoon lekker als bin laden even in die grot en over een tijd weer toeslaanquote:Op zondag 13 maart 2011 00:24 schreef kringspierkramp het volgende:
[..]
kk onderkoffer allesheletunnels enzo
tres bomberos amantado un infantil. El infantil es in situaçion critical.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:19 schreef Henkie94 het volgende:
THREE FIREFIGHTERS BREASTFED AN INFANT
THE CHILD IS IN CRITICAL SITUATION
En uiteindelijk alles voor niets.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar dalijk geen vakantie meer dus sociaal leven enzo
Welterusten!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:26 schreef Twizu het volgende:
Dit topic gaat snel.![]()
Ik ga duikel mijn nest in. Welterusten allemaal.![]()
4 Jodiumtabletten voor jullie omdat jullie baas zijn.
[ afbeelding ]
Slaap zacht tot snelquote:Op zondag 13 maart 2011 00:26 schreef Twizu het volgende:
Dit topic gaat snel.![]()
Ik ga duikel mijn nest in. Welterusten allemaal.![]()
4 Jodiumtabletten voor jullie omdat jullie baas zijn.
[ afbeelding ]
wat is dat toch met die mensen die ik gedag zeg en dan boos worden omdat niemand ze ziet maar zich eigenlijk diep gaan moeten schamen omdat ze mijn gedag niet opmerkenquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:26 schreef pilopew het volgende:
[..]
tres bomberos amantado un infantil. El infantil es in situaçion critical.
Daarom ook duitse rapper en alles..subtiel hierzo.quote:
Enige wat je ermee wint zijn tranen. Rollend over je zachte mooie wangetjes.quote:
maar papaquote:Op zondag 13 maart 2011 00:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]![]()
laat papa niet in de steek niet nu
hihihiih nee joh als je moe bent moet je gaan slapen maar wel even nog met mobiel in bed dan he of doe je dat nu al ?quote:
Nee nu laptop enzoquote:Op zondag 13 maart 2011 00:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hihihiih nee joh als je moe bent moet je gaan slapen maar wel even nog met mobiel in bed dan he of doe je dat nu al ?![]()
kut sry niet gezien nieuwe pagina even trugzoeke brb :$quote:Op zondag 13 maart 2011 00:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
wrm reageer je niet op mij dan :S
Ik ken geen grenzen man.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:30 schreef dralion13 het volgende:
Je moet niet te ver over je grens gaan hoor klinkie, is niet goed voor je
klinkerbotsingquote:Op zondag 13 maart 2011 00:31 schreef robuust89 het volgende:
Een botsing van klinkers, wat moet ik me daarbij voorstellen? Jij stottert?
Geen idee, je lijkt me wel coolquote:Op zondag 13 maart 2011 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HeyyVanwaar die liefde en aandacht opeens?
Baaschquote:
Je bent ook nog jong. Later zul je je grenzen wel ontdekken.quote:
Dankquote:Op zondag 13 maart 2011 00:32 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Geen idee, je lijkt me wel coolHier ene paard voor jou!
[ afbeelding ]
quote:
Danku danku!quote:
Als ik mn tattoo zet heb ik helegaar geen grenzen meer!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je bent ook nog jong. Later zul je je grenzen wel ontdekken.
Leuk!quote:
BURGERS FOR THE BOYS!! Zometeen pan maar weer volgooien.quote:
Eentje besteld, heb hongerquote:Op zondag 13 maart 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
BURGERS FOR THE BOYS!! Zometeen pan maar weer volgooien.
Ik krijg allemaal afbeeldingen te zien!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:34 schreef robuust89 het volgende:
http://static.funnyjunk.com/pictures/1250493177126.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |