Jaaaanquote:
yoyoquote:Op zondag 13 maart 2011 00:01 schreef JanPiraat het volgende:
nachtbagger met klinkieee![]()
ik zie toch liever 'it's always sunny in philadelphia'
Tuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar even serieus mensen, oostblokker PM'de mij haar msn adres. Moet ik haar echt toevoegen en gaan cammen met haar zodat ze bewijst dat ze echt is???
QFT of anders Skins, Eastbound & Down of Blue Mountain State.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:01 schreef JanPiraat het volgende:
nachtbagger met klinkieee![]()
ik zie toch liever 'it's always sunny in philadelphia'
Nee..ik ben er gewoonquote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef JanPiraat het volgende:
ik mis happy is die ongemeld aan het stampen in utreggg ofwat ?![]()
en appeltje
bob isss hierrquote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
QFT of anders Skins, Eastbound & Down of Blue Mountain State.
en Flipsquote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef JanPiraat het volgende:
ik mis happy is die ongemeld aan het stampen in utreggg ofwat ?![]()
en appeltje
Nee.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar even serieus mensen, oostblokker PM'de mij haar msn adres. Moet ik haar echt toevoegen en gaan cammen met haar zodat ze bewijst dat ze echt is???
Als Oostblokker echt is, dan eet ik mijn schoen op.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
duhquote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hou ik je aan.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Als Oostblokker echt is, dan eet ik mijn schoen op.
Wat voor schoenen heb je?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Als Oostblokker echt is, dan eet ik mijn schoen op.
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
maandag amerikalaan109 honkbalknuppel bivakmuts bloed
he man alles zwart?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:05 schreef bartje01 het volgende:
Hey allemaal. Ik ben hier heen verwezen door Miep.
Of mwub.
Of.. ja.
Hallooooo
Scrubs is nice. Sommige afleveringen
hoelaat a mattie k maak jou doodquote:Op zondag 13 maart 2011 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
maandag amerikalaan109 honkbalknuppel bivakmuts bloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |