Mijn TV heeft een afstandbedieningquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje ouderwets, eigenlijk. Als ik een film op mijn PC heb staan, en ook op DVD, dan kijk ik 'm meestal toch vanaf de PC. Veel makkelijker.
Mijn playstation heeft een draadloze controller, waar ik makkelijker scenes mee kan opzoeken e.d. dan met mijn DVD speler. En een film kijken op m'n iPad is ook heerlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn TV heeft een afstandbediening. En ik vind het fijn om een DVD gewoon vast te kunnen hebben. Dan heb ik het gevoel dat ik 'm echt heb.
Ik kijk films meestal legaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mijn playstation heeft een draadloze controller, waar ik makkelijker scenes mee kan opzoeken e.d. dan met mijn DVD speler. En een film kijken op m'n iPad is ook heerlijk.
Ik kom met boeken ook een heel eind, maar dat moet maar een ander weekendquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb meer boeken dan DVD's.
Ik blijf Steve Carell teveel als Michael Scott van The Office zien om hem serieus te nemen in zo'n film.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Gister Dan in real life gekocht
Ligt voor 4 EUR bij de witte boekenmarkt
Ik heb the Office nooit gezien. Ik krijg er denk ik jiskefetjeuk vanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik blijf Steve Carell teveel als Michael Scott van The Office zien om hem serieus te nemen in zo'n film.
Mijn boeken staan door elkaar in de kast, geen ordening.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Omdat je met +600 films wel eens een film per ongeluk dubbel koopt of je leent ze uit en weet niet meer aan wie etc
En het is gewoon leuk te weten welke je allemaal hebt.
Alsof jij nooit je boeken geordend hebt... of je origamibeestjes of mangaspeelgoedfluffies.
Ik heb daar ook meer een pennenlikkerbeeld bij jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond jou eigenlijk wel altijd heel erg geordend overkomen.
Genoeg chaos in mijn hoofd, een beetje orde om me heen vind ik dan wel fijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Mijn boeken staan door elkaar in de kast, geen ordening.
Orde is voor de domme, het genie beheerst chaos!
Mijn mediacenter software houdt de genres gewoon bij, kan ik zo per genre bladeren vanuit m'n luie stoelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb m'n films (ongeveer) op genre staan. Da's handig, want dan weet ik naar welke kast ik moet lopen als ik in een bepaalde bui ben. Anders blijf ik zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |