3 weken geleden nog gezienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het blijft een toffe band. Tijd dat ze weer eens naar Nederland komen.
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef Braddie het volgende:
Daar maak ik geen vrienden mee dat weet ik, maar ik ben dat geKANKER op mij nu wel zat!!!, als ik iets zeg in mijn enthousiasme word dat wel door de een of de ander afgekankert.
Deicidequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:48 schreef genakt het volgende:
donderdag
23 juni Deicide (US death)
Belphegor (AT death / black)
Hour Of Penance (IT brutal death)
The Amenta (AU industrial death)
![]()
Vorige keer stond de zanger van severe torture te zingen bij deicide omdat glen america niet uit mocht. Stond hij met een blaadje op het podium te teksten voor te zinge hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Deicideheb ik al 2 keer live gezhoord*
![]()
* Gezhoord is een combi van meer horen als zien![]()
komt ooit nog eens in de van Dale
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je moet ook niks VOOR de TV hebben, want dan kun je niet zien wat er OP TV is.
Als jij nou ophoudt met je als een louche, wispelturige mafketel te gedragen, dan houden mensen vanzelf op met naar te reageren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Braddie het volgende:
Kan je wel zo`n plaatje sturen, maar het is zo, ik wil niet jankerig doen, maar ik vind het gewoon raar...
Ik vind wel dat ik nu gewoon normaal behandelt kan worden eerlijk gezegd:)
GIve me another chance
Ach ja. Dan maar Metal met een telecaster:quote:Op zondag 13 maart 2011 00:04 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat het daar al te laat voor is.
Als die naar Nederland komen, moeten ze in Appelscha spelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach ja. Dan maar Metal met een telecaster:
echt waar?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Braddie het volgende:
Kan je wel zo`n plaatje sturen, maar het is zo, ik wil niet jankerig doen, maar ik vind het gewoon raar...
GIve me another chance
Haha ja, heel Friesland confuus. "En wat praten die mensen raar!".quote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als die naar Nederland komen, moeten ze in Appelscha spelen.
ok ok groetjens vanm ria en kids ok toi toiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Braddie het volgende:
GIve me another chance
Ik vind het een goeie bandquote:Op zondag 13 maart 2011 01:15 schreef Muchachooo het volgende:
wat hebben jullie eigenlijk tegen Blof? Hebben de gitaren van hen soms te weinig puntige uitsteeksels ofzo?
Ga je dan ook eens normaal gedragen, mafkees!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Braddie het volgende:
Ze hebben goede nummers en het zijn ook goede muzikanten, maar het eindresultaat vind ik vaak een beetje slap en pretentieus. Er begint steeds meer zo'n Sting-vibe vanaf te komenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:15 schreef Muchachooo het volgende:
wat hebben jullie eigenlijk tegen Blof? Hebben de gitaren van hen soms te weinig puntige uitsteeksels ofzo?
Idd. Ze hebben helaas ook wat mindere albums gemaakt, maar daar zijn ze gelukkig zelf nu ook achter!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:13 schreef Cynic het volgende:
Lekkere muziek, Blof, goede band, goede sound.
quote:
Haha been there, ik heb met een vriend ooit zijn Powerball tegen mijn JVM 210 gezetquote:Op zondag 13 maart 2011 09:30 schreef Witchfynder het volgende:
Straks een Marshall JVM 410 en een Engl Fireball tegenover elkaar zetten. Damn, wordt vet!
.
Heeft de 210 hetzelfde geluid als de 410? Als je de features bekijkt heeft de 410 gewoon 2 kanalen en een aantal modi meer.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Haha been there, ik heb met een vriend ooit zijn Powerball tegen mijn JVM 210 gezet
Hoi,quote:Op zondag 13 maart 2011 11:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Haha been there, ik heb met een vriend ooit zijn Powerball tegen mijn JVM 210 gezet
2 kanalen? Elk kanaal heeft 3 standen, dus die van mij heeft er 6 en de 410 heeft er 12!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heeft de 210 hetzelfde geluid als de 410? Als je de features bekijkt heeft de 410 gewoon 2 kanalen en een aantal modi meer.
Als ik gitarist was, zou ik ook wel een JVM willen ja.
Nope, ben er nog steeds mee bezig. hier kan je het volgen als je wilt.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hoi,
Hoe is het met de "Dirty Little Secret" is het nog gelukt?![]()
* Ik heb zelf een muff liggen hier maar ben er nog niet aan begonnen
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:05 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
2 kanalen? Elk kanaal heeft 3 standen, dus die van mij heeft er 6 en de 410 heeft er 12!
Waar bij mij het eerste kanaal een clean/crunch combi is, heeft de 410 daar aparte kanalen voor. Verder heeft de 410 een OD1 en een OD2, en ik heb er maar één. Maar die gebruik ik niet eens, standje 'rood' op clean/crunch heeft al genoeg ballen
Deze;quote:Op zondag 13 maart 2011 12:07 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Nope, ben er nog steeds mee bezig. hier kan je het volgen als je wilt.
Ik heb gisteren wel een TS808 pakket besteld, en die gaat verdorie wél lukken!
Wat voor muff, een muff fuzz? big muff?
Ach, in onze oefenruimte ruist alles. Ik moet echt de high attentuator uit zetten als ik niet speel, want anders worden we gekquote:Op zondag 13 maart 2011 12:09 schreef Muchachooo het volgende:
Het enige nadeel aan die JVM is dat hij zo ontzettend ruist
Laat eens weten of het iets is, ik ben nog op zoek naar een leuke Fuzz maar ik wil er eentje met negative ground, anders moet ik nóg een adapter erbijquote:Op zondag 13 maart 2011 12:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Deze;
http://www.newtone-online(...)h=76&products_id=451
Gewoon om te kijken of het lukt heb ik 'm gekocht
Tuurlijk laat ik het wetenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Laat eens weten of het iets is, ik ben nog op zoek naar een leuke Fuzz maar ik wil er eentje met negative ground, anders moet ik nóg een adapter erbij![]()
Nou zo'n plug neemt wel 18 mm bij 40 mm in en de draden natuurlijk. en ik heb alles functioneel gehouden dus het batterijenvak zit er ook nog en die neemt ook veel ruimte inquote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef Muchachooo het volgende:
Zo klein is die behuizing toch niet? Volgens mij is het gewoon een standaard B'tje, mijn SHO kloon paste er ook makkelijk in!
Pics?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Mijn Micro-Cube speaker out is gelukt![]()
![]()
Dat gaat nog idioot hard 2 watt over de 2*12![]()
Was wel een gezoek om een plek te vinden voor de jack moest een pin buigen om het erin te kunnen proppen![]()
* Wordt nog leuk met het maken van de fuzz die heeft een zeer kleine behuizing.
quote:
Inderdaad.. Ik mail hem wel dat hij hem zelf kan verkopen, waarna hij met het geld mijn versterker mag kopenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarschijnlijk zit er een hele gare floyd op en kut electronica dus betaal je 250 voor een knutselgitaar
Nee, nu stijg je in mijn achting. Ransaap...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef Braddie het volgende:
Daar maak ik geen vrienden mee dat weet ik, maar ik ben dat geKANKER op mij nu wel zat!!!, als ik iets zeg in mijn enthousiasme word dat wel door de een of de ander afgekankert.
Zitten ook kleinere inquote:Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Blijft er nog wel iets van definitie over met dat sorot speakers
Valt wel mee opzich, gewoon heel volquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, nu stijg je in mijn achting. Ransaap...
Nicequote:
Welkom, welkom.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:39 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ [url=http://cdn-www.cracked.com/articleimages/ob/xmas/god.gif]afbeelding[/url] ]
Niks mis meequote:
Ga hem binnenkort geel spuiten, zo dun mogelijk zodat hij snel relict (zonder schuurmachines en zulks)quote:Op zondag 13 maart 2011 23:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Niks mis meeelement, tone, volume, jack, body, neck, snaren en brug
vet !!! ik vraag me alleen wel af komen daar nou mensen op af op een zondag ? ik bedoel het niet gemeen ofzo hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 23:32 schreef -Menn0- het volgende:
Donderdag op de radio pingelen (ging vorige keer niet door...)
Zondag helemaal zelf solo optreden
dat is altijd leuk natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef -Menn0- het volgende:
Jawel want ik heb alleen vrienden en familie uitgenodigd
Die vrienden nemen ook weer vrienden mee enz enz dus zal niet heel druk worden maar druk genoeg voor mij
Komt een mannetje of 30 geloof ik
[ afbeelding ]
Hail Wodan!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:39 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ [url=http://cdn-www.cracked.com/articleimages/ob/xmas/god.gif]afbeelding[/url] ]
Succes manquote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef -Menn0- het volgende:
Die vrienden nemen ook weer vrienden mee enz enz dus zal niet heel druk worden maar druk genoeg voor mij
[ afbeelding ]
Heb je genoeg tijd om het geld bij elkaar te schrapen!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Levertijd van die schecter.....6 maandenwtf
goed bezig!!quote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
ja of gewoon iets anders. Iets halen waar je niet zeker van weet of je het nou wel echt wilt en daar 6 maanden op wachtenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je genoeg tijd om het geld bij elkaar te schrapen!
Ja geld is het probleem nietquote:Op maandag 14 maart 2011 15:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je genoeg tijd om het geld bij elkaar te schrapen!
quote:
Thank you both!!quote:
Interesse wel, maar ik ben linkshandigquote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Steamydeluxx het volgende:
Heeft iemand interesse in deze prachtige P-bas?
[ afbeelding ]
Check [TK] Precision basgitaar
Owja en het is met powerchords gespeeldquote:Op maandag 14 maart 2011 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Akoestisch stuk geschreven zowaar
Ik vind het best mooi eignelijk
Niet echt wat voor de band maar ik ben echt helemaal weg van die klank van m'n gitaar
http://www10.speedyshare.(...)nload/akoestisch.mp3
Klinkt goed dude!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Niet echt wat voor de band maar ik ben echt helemaal weg van die klank van m'n gitaar
[braddie mode on]quote:Op maandag 14 maart 2011 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[zeer foute braddie haat mode on]quote:Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef genakt het volgende:
[..]
[braddie mode on]
haal van internet man
je moeder
braddie mode off]
Een beetje nervositeit houdt je scherp. Give 'em hell.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Thank you both!!
Vind het stiekem toch best wel spannend! De verwachtingen van iedereen zijn vrij hoog hoor ik in de wandelgangen
Maar klinkt gaaf ja! Ook erg mooi opgenomen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Mijn broer heeft nog wel een bezemkast over in Den Haag.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef Svyatagor het volgende:
Dean, kom je in Den Haag wonen?
http://www.maxguitarstore.com/gezocht.php
Over droombaan gesprokenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef Svyatagor het volgende:
Dean, kom je in Den Haag wonen?
http://www.maxguitarstore.com/gezocht.php
Inderdaad dat zou ik echt iets voor jou vindenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Over droombaan gesproken
Maar over een paar jaar een eigen zaak
QFTquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef The_Dean het volgende:
Het enige goede antwoord op de vraag: Hoeveel gitaren heb je nog nodig? is: Die ene nog.
Tnxquote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef KaMo het volgende:
Typisch!
Wel erg gaaf ding!
Welke 2 gaan de deur uit mag ik vragen?
Whehe, it's funny coz it's true!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef The_Dean het volgende:
Het enige goede antwoord op de vraag: Hoeveel gitaren heb je nog nodig? is: Die ene nog.
ik soort van heel dit jaar alquote:Op maandag 14 maart 2011 23:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
Doe mij maar donderdagmiddag. Dan is het voor mij al (sort of) weekend.
Thnx, niet al te duur condensator microfoontje en dan wat reverb erover om het af te maken.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar klinkt gaaf ja! Ook erg mooi opgenomen.
Ja jij wel met je sabbatical.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik soort van heel dit jaar al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, er komt ooit nog een '56 LP Goldtop met P90'squote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja jij wel met je sabbatical.![]()
Wat doe je in vredesnaam de hele tijd?weinig gitaar spelen, niet zo veel zin in laatste tijd... met de band wel, maar niet zo voor me zelf. maar veel chillen, zeker nu het lekker weer begint te worden! en veel vrienden die nog op school zitten en dus veel bij huis lopen hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vetquote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
heb trouwens zin om een nieuw instrument te leren, accordeon leek me wel wat!
Ja! Heb er wel eens op gespeeld, en lukt ansich aardig, kan heel klein beetje piano spelen dus kleine basis ligt er al. scheelt natuurlijk iets. wat me wel aanspreekt aan accordeon is dat je de bas en solo partij erop speelt, en het niet zo'n cliche instrument is wat iedereen kan bespelen als gitaar en pianoquote:
mij lukt het nooit om geluid uit die dingen te krijgen!!quote:
quote:
quote:
Ja dat wou ik ook, uiteindelijk ben ik ook pas op m'n 17e begonnenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik op heel jonge leeftijd met instrumenten was begonnen, en dan ook allerlei instrumenten. Gewoon de gitaar, drum, piano, saxofoon, mondharmonica en voor de gein: doedelzak.
![]()
Lijkt me best gaaf om dat allemaal te kunnen spelen...
[..]
Ga je mond spoelen jij!
Ik nog geen jaar geleden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat wou ik ook, uiteindelijk ben ik ook pas op m'n 17e begonnen
Gitaar, bas, beetje piano, en djquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik nog geen jaar geleden.![]()
Wat speel je ook alweer? Gitaar, basgitaar...
Gaaf. Goed bezig! Piano zou ik alleen al willen spelen om dit in huis te hebben staanquote:
Ik ben de luiheid zelve maar zelfs ik zou dat nog niet volhouden, dan nog liever een roadtrip van maanden maken. Dat laatste zowieso maar goed...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
weinig gitaar spelen, niet zo veel zin in laatste tijd... met de band wel, maar niet zo voor me zelf. maar veel chillen, zeker nu het lekker weer begint te worden! en veel vrienden die nog op school zitten en dus veel bij huis lopen haha
Meest misbruikte instrument ooit, zeker voor van die jaren '80 seksscenes, van die vreselijke zoetsappige avondjazz. Gatverdamme. Blijf gewoon lekker in een big band toeteren of desnoods een rock n' roll solo, maar for the love of god; niet die smerige mierzoete drap!quote:
ik noem een careless wishperquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Meest misbruikte instrument ooit, zeker voor van die jaren '80 seksscenes, van die vreselijke zoetsappige avondjazz. Gatverdamme. Blijf gewoon lekker in een big band toeteren of desnoods een rock n' roll solo, maar for the love of god; niet die smerige mierzoete drap!
Nee, geef mij maar trompet dan. Of klarinet. Of klavecimbel. Of mandola.
Zit een punt van waarheid in. Maar ik vind bijvoorbeeld dit wel mooi klinken:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Meest misbruikte instrument ooit, zeker voor van die jaren '80 seksscenes, van die vreselijke zoetsappige avondjazz. Gatverdamme. Blijf gewoon lekker in een big band toeteren of desnoods een rock n' roll solo, maar for the love of god; niet die smerige mierzoete drap!
Nee, geef mij maar trompet dan. Of klarinet. Of klavecimbel. Of mandola.
Moet ik me schamen als ik sommige stukken van André Rieu goed vind?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Viool vind ik ook echt een supermooi instrument
duidelijk dat hij niet gebroken wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:21 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, post nog even mobiel: mooie telecaster net bij That 70's show...
die viel...
en brak...
Ook aan het kijken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:53 schreef genakt het volgende:
[..]
duidelijk dat hij niet gebroken wasde hals was gewoon heel en gewoon los geschroefd oid
Heeft hij ook voldoende registers?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:47 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nou ik heb dus een accordeon op de kop getikt voor 75 euro, morgen ophalen als het goed is. heeft 48 bassen, geen idee, maar lijkt me voldoende
maar eens ff cdtje van yann tiersen downloaden
Geen idee, iemand van de organisatie denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
wow, wie heeft die poster mogen maken
Klinkt goed, succes manquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:47 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nou ik heb dus een accordeon op de kop getikt voor 75 euro, morgen ophalen als het goed is. heeft 48 bassen, geen idee, maar lijkt me voldoende
maar eens ff cdtje van yann tiersen downloaden
dat is gewoon gepaint hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
wow, wie heeft die poster mogen maken
En hoezo staat er een advertentie over schaamlip correctie onder dit topic haha
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef CoiLive het volgende:
Ik haat John Mayer. Al zijn albums zijn compleet kut. Maar zijn live registratie (where the light is) is geweldig. Dat geluid wat die heeft en zijn spel. Hij moet dood!
wel iemand die is afgewezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:47 schreef LangBlaadje het volgende:
Iemand hier die dit jaar naar de rockacademie gaat of er al op zit?
Waarom? Zijn ze echt uberstreng?quote:
QFTquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
bij kleine versterkers (voor lager volume dus) vind ik reverb altijd wel heel wenselijk...
als je nou even geduld hebt, dan heb je voor iets meer een goede Blues jr.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:16 schreef Svyatagor het volgende:
Oeh, ik kan voor 300 een tweed Fender Pro Junior kopen. Kleiner broertje van de Blues Junior, geen reverb, maar wel goeie tone..
*dubt
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:34 schreef BoerBert het volgende:
Ze willen alleen maar mensen die lekker gek zijn, hoedje enzo.
Oei, ¤100,- voor zo'n uitslagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef Muchachooo het volgende:
Alles bij elkaar vonden ze mijn muziek nog wat 'te pril'.
Okay, ik hoor't wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
QFT
[..]
als je nou even geduld hebt, dan heb je voor iets meer een goede Blues jr.
Ding staat alleen momenteel bij mijn broer...
Niet verwacht dat ik eits van jou tof zou vindenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet verwacht dat ik eits van jou tof zou vinden
klinkt goed ben alleen tegen placeboquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan echt niet tegen instrumentals zeker niet zolang, ik vind het dan wel tof maar gaat me te snel vervelen. De enige die ik echt kan blijven luisteren is deze
Die zanger ziet eruit als een Economiedocentquote:
Dan heb jij mijn economiedocenten nog niet gezien van schoolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die zanger ziet eruit als een Economiedocent
Ook geen Jazz of the Shadows bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan echt niet tegen instrumentals zeker niet zolang, ik vind het dan wel tof maar gaat me te snel vervelen. De enige die ik echt kan blijven luisteren is deze
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Beste cover ever
Voor carnaval
Met handschoenen spelen is kut
Door dit filmpje besef ik hoe goed dat eigenlijk zou klinken op een banjoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Beste cover ever
Voor carnaval
Beste cover ever
Voor carnaval
Beste cover ever
Voor carnaval
Whehequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Beste cover ever
Voor carnaval
quote:
Met de dag voor je verjaardagquote:
Die is zo bruut he!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb net besloten dat ik een akoestische cover van Hysteria van Muse ga maken
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb net besloten dat ik een akoestische cover van Hysteria van Muse ga maken
inderdaad stukken beter van wat ik tot nu toe op lowlands ziequote:
Maar wel goed polijstbaar en krasvast. Shiny gitaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef brother52 het volgende:
Motip 2k autolak is goed spul om af te lakken.![]()
Dat wordt echt keihard. Veel zelfbouwers gebruiken het ook als gitaarlak maar daarvoor vind ik het weer té hard worden.
Ja, dat wel maar ik heb liever lak die het hout wat minder opsluit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar wel goed polijstbaar en krasvast. Shiny gitaar
Dat klinkt inderdaad een stukje beterquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www15.speedyshare.(...)ixdown%20%283%29.mp3
Nu de goeie versie zonder valse synth
EMG's erin, merk je er niks van.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar ik heb liever lak die het hout wat minder opsluit.
doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ohhh m'n gitaarleraar heeft me aan het twijfelen gebracht, hij gaat een stapel gitaren de deur uit doen waaronder een witte Fender strat (mexicaan '70) ¤400,-
Doen of niet doen, doen of niet doen, doen of.......
Ja best veel hij is nu een lijst aan het opstellen met wat allemaal de deur uit gaat en wat niet.quote:
Doe je het nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
En ik vind strats gewoon niet zo heel mooi
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die is het, hij is wel wit dus dat compenseert wel wat.
Maar ik vind de klank echt tof, wel iets wat ik mis met al m'n humbucker gitaren
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik vind de klank echt tof, wel iets wat ik mis met al m'n humbucker gitaren
ziet er wel uit als een lekker scheurgitaartjequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef The_Dean het volgende:
Nu slechts 150 euro
[TK] Cort Zenox Z-22 [electrische gitaar]
Is het ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:20 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
ziet er wel uit als een lekker scheurgitaartje
Lekker licht en wendbaar. En speelt boven verwachting! Speelt zeker beter dan je voor die 150 euro verwacht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:22 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Geil dingetje welvoor beginners zeker
Nja, of een setje EMG voor mijn Dean V, of iets lekkers erbij. Iets wat goed is voor lage stemmingen, en liefst met EMG, dus dingen als je LTD, of zo'n EC500/1000 of Menno's Truckster.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben je dan nog op zoek naar een bepaalde gitaar Dean, dan kan ik hem wel ff vragen
Hij heeft niks met actieve dingen. Maar ik wou net zeggen, dan heb ik een mooie LTD voor je staanquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, of een setje EMG voor mijn Dean V, of iets lekkers erbij. Iets wat goed is voor lage stemmingen, en liefst met EMG, dus dingen als je LTD, of zo'n EC500/1000 of Menno's Truckster.
Jouw LTD spreekt me erg aan vanwege de 25,5 scale en EMG. Maar nu nog geld, eerst allerhande andere zooi kwaliteits gear verkopen.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef brother52 het volgende:
Als je die LP gaat verkopen, ga ik je slaan.
Zonde om dat ding weg te doen. Het is een supergitaar.
No money as usual..quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lekker licht en wendbaar. En speelt boven verwachting! Speelt zeker beter dan je voor die 150 euro verwacht.
Voor jou mag er nog wel een beetje af
En nee. Dat dacht ik eerst ook, maar ook de gevorderde beleeft hier erg veel plezier aan
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef brother52 het volgende:
Als je die LP gaat verkopen, ga ik je slaan.
Zonde om dat ding weg te doen. Het is een supergitaar.
anders moet je hem aan mij verkopen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Dan maar even doorsparen.
Setje SD's gaat in de Dean, kijken of ik die wat kan upgraden, ik gebruik hem nu als hoofdgitaar, en de originele elementen zijn me iets te modderig.
ahjoh, is maar blok hout, verkoop hem maar.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:30 schreef The_Dean het volgende:
Maarja, die LP is weer erg lekker voor als ik misschien in een punk[rock] achtig bandje beland... dat ding speelt ook fantastisch en is natuurlijk supermooi
Denk dat hij toch maar even blijft
Ook gefeliequote:
quote:
Ja, zal straks even kijken hoeveel geld ik gekregen heb en het naar je overmakenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Dean:
Moet die wah+eq nog met de post mee
Doen ik heb er eenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet Goldfinger, Descendentsquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:48 schreef Doodkapje het volgende:
Gaat er iemand nog naar Groezrock dit jaar? http://www.groezrock.be/lineup
Flogging Molly, NOFX, Dropkick Murphy's, Thursday, Millencolin, Danko Jones... kaartjes zijn al binnen hiero![]()
![]()
Still considering, lijkt me wel tof.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:48 schreef Doodkapje het volgende:
Gaat er iemand nog naar Groezrock dit jaar? http://www.groezrock.be/lineup
Flogging Molly, NOFX, Dropkick Murphy's, Thursday, Millencolin, Danko Jones... kaartjes zijn al binnen hiero![]()
![]()
Altijd interessantquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja best veel hij is nu een lijst aan het opstellen met wat allemaal de deur uit gaat en wat niet.
Ja, ik vergeet nog veel meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet Goldfinger, Descendents, Dead to Me en Madball te noemen.
Ik twijfel nog om de 2e dag te gaan. Jammer dat Millencolin op de eerste dag speelt.
Ah kijk een jarige... gefeliquote:
Ik ga bieden op de sneeuwmachinequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef Svyatagor het volgende:
Gearrrr:
http://www.troostwijkauct(...)-equipment/01-13925/
Nee man, op de nooduitgangbordjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga bieden op de sneeuwmachine
Is het boek een beetje ok? Film is te gek, evenals de soundtrack!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:59 schreef Iemand91 het volgende:
Dan maar verder boek lezen (Into the wild). Ook heul niet erg.
Welkomquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:24 schreef Narasan het volgende:
Yeah, Ik speel nu ongeveer al 2,6 jaar gitaar. Heb afgelopen maand nog een 7th String Ibanez gekocht
En daarvoor had ik (die ik nu nog heb) een 6 snarige Vintage.
En cover bands zoals Epica.
Zeker een aanrader. Ik ben nu net over de helft (quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is het boek een beetje ok? Film is te gek, evenals de soundtrack!
vrouwen met een IQ van herman brusselmans is ook een aanrader! wel heel ander kaliberquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zeker een aanrader. Ik ben nu net over de helft () en ik vind het een prachtig boek.
Word helemaal uiteen gezet waar hij langs is geweest, wie hij heeft ontmoet, de achtergrond van personen, stukken literatuur die hij las, en ik ben nu aangekomen bij het stuk waar Krakauer een berg beklimt.
Kunt zien dat Krakauer hier écht mee bezig is geweest. Hij heeft in 1992 een stuk geschreven in een tijdschrift, daar werd het hele verhaal bekend van in de VS. Hij werd 'enthousiast' ervan en is gewoon iets van een jaar door heel de VS wezen trekken om alle personen te ontmoeten die Chris ooit ontmoet heeft. De invloed die die jongen heeft gehad op al die mensen is toch wel apart.
Ik raad je deze versie is. Dat is de meest uitgebreide (en vreemd genoeg niet de duurste). Ik heb 'm daar ook besteld want daar is ie geloof ik het goedkoopst.
En de soundtrack is inderdaad prachtig. Toen ik de film had gezien heb ik die direct op m'n mp3-speler gezet; vanmiddag nog geluisterd in de trein en tijdens het eten maken.![]()
't is een van mijn favoriete, zo niet meest favoriete boeken en ik heb 'm nog niet eens uit.
Kan ook zijn dat ik ook zoiets zou willen doen maar goed...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:26 schreef Witchfynder het volgende:
Kennen jullie Tycus al? Zo niet; niet opzoeken.
Fantasy is niet mijn genre...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
vrouwen met een IQ van herman brusselmans is ook een aanrader! wel heel ander kaliber
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)002409049/index.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Dat zijn gave berichten.quote:
Als jij hem mooi vindt, hem lekker vindt spelen, hem lekker vindt klinken en je vindt dat 500 voor zo'n gitaar dan een prima prijs is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat zijn gave berichten.
Overigens.
Ik kan een Japanse Fender strat kopen uit 1983(Althans... het zijn allemaal Amerikaanse onderdelen, hij is alleen in japan in elkaar gezet is ons verteld) en hij moet slechts 500euro opleveren, is dit een beetje een goede deal?
Het gaat er toch niet om wat iemand met verstand vindt, maar wat jij vindt aangezien hij voor jou is ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:48 schreef Braddie het volgende:
Ik heb vrij weinig verstand van gitaren, ik vind hem fijn spelen, een lekkere klank hebben, en ik vind de uitvoering ook heel erg mooi.
Maar ik heb echt tè weinig verstand van gitaren om dat zelf te beslissen.
japanse fenders behoren tot een van de beste, vooral prijs/kwaliteit gezien. Al zal dat sinds vrijdag wel anders zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:03 schreef Braddie het volgende:
Ja, dat is wel zo.... maar toch.
Als het een amerikaanse Fender was geweest voor 500euro had ik het zo gedaan, maar het is een japanner en ik weet niet hoe dat nou precies zit qua bouwkwaliteit en zo...
Maar door Aziaten die Bob, Shane of Terry heten, net zoals in die Indiase callcentresquote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Amerikaanse strats worden ook netje in azië in elkaar gezet dus bespaard je die illusie maar
Tja, wat zou er met de stocks gebeurd zijn? Misschien wel helemaal niks.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
japanse fenders behoren tot een van de beste, vooral prijs/kwaliteit gezien. Al zal dat sinds vrijdag wel anders zijn
Ok, te gek..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
japanse fenders behoren tot een van de beste, vooral prijs/kwaliteit gezien. Al zal dat sinds vrijdag wel anders zijn
hout drijft!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, wat zou er met de stocks gebeurd zijn? Misschien wel helemaal niks.
Hij heeft hem nog niet, maar wil hem direct al doorverkopenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, te gek..
Heeft er iemand hier van het forum nog intresse in een leuke 1979er sunburst American Strat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |