3 weken geleden nog gezienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het blijft een toffe band. Tijd dat ze weer eens naar Nederland komen.
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef Braddie het volgende:
Daar maak ik geen vrienden mee dat weet ik, maar ik ben dat geKANKER op mij nu wel zat!!!, als ik iets zeg in mijn enthousiasme word dat wel door de een of de ander afgekankert.
Deicidequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:48 schreef genakt het volgende:
donderdag
23 juni Deicide (US death)
Belphegor (AT death / black)
Hour Of Penance (IT brutal death)
The Amenta (AU industrial death)
![]()
Vorige keer stond de zanger van severe torture te zingen bij deicide omdat glen america niet uit mocht. Stond hij met een blaadje op het podium te teksten voor te zinge hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Deicideheb ik al 2 keer live gezhoord*
![]()
* Gezhoord is een combi van meer horen als zien![]()
komt ooit nog eens in de van Dale
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je moet ook niks VOOR de TV hebben, want dan kun je niet zien wat er OP TV is.
Als jij nou ophoudt met je als een louche, wispelturige mafketel te gedragen, dan houden mensen vanzelf op met naar te reageren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Braddie het volgende:
Kan je wel zo`n plaatje sturen, maar het is zo, ik wil niet jankerig doen, maar ik vind het gewoon raar...
Ik vind wel dat ik nu gewoon normaal behandelt kan worden eerlijk gezegd:)
GIve me another chance
Ach ja. Dan maar Metal met een telecaster:quote:Op zondag 13 maart 2011 00:04 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat het daar al te laat voor is.
Als die naar Nederland komen, moeten ze in Appelscha spelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach ja. Dan maar Metal met een telecaster:
echt waar?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Braddie het volgende:
Kan je wel zo`n plaatje sturen, maar het is zo, ik wil niet jankerig doen, maar ik vind het gewoon raar...
GIve me another chance
Haha ja, heel Friesland confuus. "En wat praten die mensen raar!".quote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als die naar Nederland komen, moeten ze in Appelscha spelen.
ok ok groetjens vanm ria en kids ok toi toiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Braddie het volgende:
GIve me another chance
Ik vind het een goeie bandquote:Op zondag 13 maart 2011 01:15 schreef Muchachooo het volgende:
wat hebben jullie eigenlijk tegen Blof? Hebben de gitaren van hen soms te weinig puntige uitsteeksels ofzo?
Ga je dan ook eens normaal gedragen, mafkees!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Braddie het volgende:
Ze hebben goede nummers en het zijn ook goede muzikanten, maar het eindresultaat vind ik vaak een beetje slap en pretentieus. Er begint steeds meer zo'n Sting-vibe vanaf te komenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:15 schreef Muchachooo het volgende:
wat hebben jullie eigenlijk tegen Blof? Hebben de gitaren van hen soms te weinig puntige uitsteeksels ofzo?
Idd. Ze hebben helaas ook wat mindere albums gemaakt, maar daar zijn ze gelukkig zelf nu ook achter!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:13 schreef Cynic het volgende:
Lekkere muziek, Blof, goede band, goede sound.
quote:
Haha been there, ik heb met een vriend ooit zijn Powerball tegen mijn JVM 210 gezetquote:Op zondag 13 maart 2011 09:30 schreef Witchfynder het volgende:
Straks een Marshall JVM 410 en een Engl Fireball tegenover elkaar zetten. Damn, wordt vet!
.
Heeft de 210 hetzelfde geluid als de 410? Als je de features bekijkt heeft de 410 gewoon 2 kanalen en een aantal modi meer.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Haha been there, ik heb met een vriend ooit zijn Powerball tegen mijn JVM 210 gezet
Hoi,quote:Op zondag 13 maart 2011 11:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Haha been there, ik heb met een vriend ooit zijn Powerball tegen mijn JVM 210 gezet
2 kanalen? Elk kanaal heeft 3 standen, dus die van mij heeft er 6 en de 410 heeft er 12!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heeft de 210 hetzelfde geluid als de 410? Als je de features bekijkt heeft de 410 gewoon 2 kanalen en een aantal modi meer.
Als ik gitarist was, zou ik ook wel een JVM willen ja.
Nope, ben er nog steeds mee bezig. hier kan je het volgen als je wilt.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hoi,
Hoe is het met de "Dirty Little Secret" is het nog gelukt?![]()
* Ik heb zelf een muff liggen hier maar ben er nog niet aan begonnen
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:05 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
2 kanalen? Elk kanaal heeft 3 standen, dus die van mij heeft er 6 en de 410 heeft er 12!
Waar bij mij het eerste kanaal een clean/crunch combi is, heeft de 410 daar aparte kanalen voor. Verder heeft de 410 een OD1 en een OD2, en ik heb er maar één. Maar die gebruik ik niet eens, standje 'rood' op clean/crunch heeft al genoeg ballen
Deze;quote:Op zondag 13 maart 2011 12:07 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Nope, ben er nog steeds mee bezig. hier kan je het volgen als je wilt.
Ik heb gisteren wel een TS808 pakket besteld, en die gaat verdorie wél lukken!
Wat voor muff, een muff fuzz? big muff?
Ach, in onze oefenruimte ruist alles. Ik moet echt de high attentuator uit zetten als ik niet speel, want anders worden we gekquote:Op zondag 13 maart 2011 12:09 schreef Muchachooo het volgende:
Het enige nadeel aan die JVM is dat hij zo ontzettend ruist
Laat eens weten of het iets is, ik ben nog op zoek naar een leuke Fuzz maar ik wil er eentje met negative ground, anders moet ik nóg een adapter erbijquote:Op zondag 13 maart 2011 12:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Deze;
http://www.newtone-online(...)h=76&products_id=451
Gewoon om te kijken of het lukt heb ik 'm gekocht
Tuurlijk laat ik het wetenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Laat eens weten of het iets is, ik ben nog op zoek naar een leuke Fuzz maar ik wil er eentje met negative ground, anders moet ik nóg een adapter erbij![]()
Nou zo'n plug neemt wel 18 mm bij 40 mm in en de draden natuurlijk. en ik heb alles functioneel gehouden dus het batterijenvak zit er ook nog en die neemt ook veel ruimte inquote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef Muchachooo het volgende:
Zo klein is die behuizing toch niet? Volgens mij is het gewoon een standaard B'tje, mijn SHO kloon paste er ook makkelijk in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |