ja staat me eigen gitaar ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah hij staat nu ook al bijna in B dus die 7e heb je niet meer nodig
alles met 6 of meer snaren probeer ik te houden, lukt tot nu toe aardig goedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik wil hem ook dat is duidelijk, maar ik zit te twijfelen wat ik eruit ga doen in ruil daarvoor, ik kan niet alles houden
ovationquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef Iemand91 het volgende:
Herman Finkers heeft op Ned1 ook wel een mooie gitaar!![]()
[ afbeelding ]
Helaas kan ik 'm niet groter vinden.
Oh ja, als je niets te doen hebt, ^^ aanrader
Ik kan erg moeilijk afstand doen van mijn gitaren. Ik heb ze dan ook allemaal nog.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
alles met 6 of meer snaren probeer ik te houden, lukt tot nu toe aardig goed
iemand nog een warlock 5-snaar bas kopen?
Het blijft een toffe band. Tijd dat ze weer eens naar Nederland komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:21 schreef genakt het volgende:
nu aan het spelenbijna klaar maar me ouders worden gek dus morgen maar verder haha
Vet man!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:29 schreef Braddie het volgende:
Gister met een leuke mexicaanse Fender Tele uit 2004 gespeeld en wat opgenomen! 350euro! voor een praktisch nieuwe Tele!(Hij heeft een kleine beschdiging die met en lakstift wel weg te krijgen is)
Vandaag met een Valencia 3/4e wat zitten klooien, is ook leuk!.
En natuurlijk met de Tyros 3 de backing tracks verder verzorgen(pianotje, drums, orgeltjes)
Ik wilde graag zo`n AC-30 en ik had zoiets van, OK mijn kleine vox is overleden, nu is het tijd voor een grote buizen bak, maar toen begon m`n ma tegen te sputteren dat ie te groot is, en dat ik maximaal 10-15 watt mag hebben, en m`n baas zei dat hoewel hij er veel op verdint ik ewoon die Tyros 3 moet houden!quote:
Ik heb gister je moeder geneuktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vet man!![]()
Klinkt echt heel goed!
En goedkoop ook 350 euro
Ja die 3/4e het is wat hè![]()
Top apparaat die Tyros hè
Vet man
Vertel nog eens iets spannends!
Dat is waar. Wat dat betreft is het maar goed dat ik links ben, anders had ik ook regelmatig gitaren moeten verkopen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja geld moet ook ergens vandaan komen
Ja volgens mij kan je dat zelf veel geodkoper, Als je kijkt naar de kosten voor een paintjob en hardware kom je veel goedkoper uit, en dan kan je zelf nog aankloten ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is waar. Wat dat betreft is het maar goed dat ik links ben, anders had ik ook regelmatig gitaren moeten verkopen.
Op de site van Schecter kun je ook je eigen custom samen stellen. Alleen is dat een beetje prijzig.
Ik zat net al te kijken of ik nog ergens 5000 dollar heb liggen.
Klopt. Voor dat geld kun je minstens 2 bij Warmoth bestellen en dan heb je ook nog meer keuze wat betreft houtsoorten en zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja volgens mij kan je dat zelf veel geodkoper, Als je kijkt naar de kosten voor een paintjob en hardware kom je veel goedkoper uit, en dan kan je zelf nog aankloten ook
Nouja ik heb nu het geld ook wel dat ding er zo bij te kopen, maarja het heeft ook wel grenzen
sorry pa, zal er rekening mee houden..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Volgende keer niet zo veel herrie maken boefje!
Insinueer je nou dat je je oma hebt gedaan ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
sorry pa, zal er rekening mee houden..
werken?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja geld moet ook ergens vandaan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |