Ja, ik vergeet nog veel meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet Goldfinger, Descendents, Dead to Me en Madball te noemen.
Ik twijfel nog om de 2e dag te gaan. Jammer dat Millencolin op de eerste dag speelt.
Ah kijk een jarige... gefeliquote:
Ik ga bieden op de sneeuwmachinequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef Svyatagor het volgende:
Gearrrr:
http://www.troostwijkauct(...)-equipment/01-13925/
Nee man, op de nooduitgangbordjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga bieden op de sneeuwmachine
Is het boek een beetje ok? Film is te gek, evenals de soundtrack!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:59 schreef Iemand91 het volgende:
Dan maar verder boek lezen (Into the wild). Ook heul niet erg.
Welkomquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:24 schreef Narasan het volgende:
Yeah, Ik speel nu ongeveer al 2,6 jaar gitaar. Heb afgelopen maand nog een 7th String Ibanez gekocht
En daarvoor had ik (die ik nu nog heb) een 6 snarige Vintage.
En cover bands zoals Epica.
Zeker een aanrader. Ik ben nu net over de helft (quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is het boek een beetje ok? Film is te gek, evenals de soundtrack!
vrouwen met een IQ van herman brusselmans is ook een aanrader! wel heel ander kaliberquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zeker een aanrader. Ik ben nu net over de helft () en ik vind het een prachtig boek.
Word helemaal uiteen gezet waar hij langs is geweest, wie hij heeft ontmoet, de achtergrond van personen, stukken literatuur die hij las, en ik ben nu aangekomen bij het stuk waar Krakauer een berg beklimt.
Kunt zien dat Krakauer hier écht mee bezig is geweest. Hij heeft in 1992 een stuk geschreven in een tijdschrift, daar werd het hele verhaal bekend van in de VS. Hij werd 'enthousiast' ervan en is gewoon iets van een jaar door heel de VS wezen trekken om alle personen te ontmoeten die Chris ooit ontmoet heeft. De invloed die die jongen heeft gehad op al die mensen is toch wel apart.
Ik raad je deze versie is. Dat is de meest uitgebreide (en vreemd genoeg niet de duurste). Ik heb 'm daar ook besteld want daar is ie geloof ik het goedkoopst.
En de soundtrack is inderdaad prachtig. Toen ik de film had gezien heb ik die direct op m'n mp3-speler gezet; vanmiddag nog geluisterd in de trein en tijdens het eten maken.![]()
't is een van mijn favoriete, zo niet meest favoriete boeken en ik heb 'm nog niet eens uit.
Kan ook zijn dat ik ook zoiets zou willen doen maar goed...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:26 schreef Witchfynder het volgende:
Kennen jullie Tycus al? Zo niet; niet opzoeken.
Fantasy is niet mijn genre...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
vrouwen met een IQ van herman brusselmans is ook een aanrader! wel heel ander kaliber
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)002409049/index.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |