werkt niet, dan krijgen alle kankerpatiënten straks ook een onterechte banquote:Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef Countess het volgende:
Zet er een filter op of verwijder alle berichten met de genoemde termen.
Of een permaban
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:06 schreef Lithia het volgende:
Terechte klacht. Mij boeit het niet als je het af en toe gebruikt (of het een ander woord dan kanker is), die kneuzen die het in iedere post gebruiken zijn wel een beetje irritant.
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:33 schreef Microtubuli het volgende:
Ik vind de volgende maatregel wel effectief:
Iedereen die vanaf nu kanker typt op fok! moet zijn mond gaan spoelen, dat zal ze leren!
Godskolere, wat ben jij ongelooflijk dom.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Beetje mal van je. Zeggen dat het nergens op slaat maar jij bent de gene die het gebruikt in die post...
Hihi.
Ja, dat is waar ook... op een of ander gezondheidssubforumquote:Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
werkt niet, dan krijgen alle kankerpatiënten straks ook een onterechte ban
Ik hoop toch serieus dat je daar niet nu pas achter komtquote:Op maandag 14 maart 2011 20:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, wat ben jij ongelooflijk dom.
Echt
We proberen jullie een beetje op te voedenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef Aneurysma het volgende:
Terror dit weer, waarom gaan die topics niet gewoon dicht+sticky. Dat gezeik altijd.
Judas.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:00 schreef truedestiny het volgende:
ik zag hsg-bomber net kk posten zonder enige reden. de hypocriet.
Ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 22:00 schreef truedestiny het volgende:
ik zag hsg-bomber net kk posten zonder enige reden. de hypocriet.
aidsgoed mattiequote:Op maandag 14 maart 2011 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je nou gewoon het hele kk topic leest kaulo jonguh.
Duidelijk ?
Lees je eigenlijk welquote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Salvad0R het volgende:
Censuur is kut.
Als mensen met kanker willen schelden, laat ze lekker hun gang gaan. Degenen met intellect zullen die mensen snel genoeg afdoen als irrelevante users. Zo scheidt je tenminste effectief het kaf van het koren.
1 op de twee mensen gaat aan kanker kapot. Het censureren van het woord maakt dat echt niet 1 op de drie..
Ze zien alleen staan dat het woord kanker niet mag.quote:
VMBO?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ze zien alleen staan dat het woord kanker niet mag.
Nee, gewoon slecht in Nederlands.quote:
Uitverkoren.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, gewoon slecht in Nederlands.
Jij bekrompen?
Mooi.quote:
SS kan ouderen pijn doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef Heatseeker het volgende:
Zijn er nog meer medeklinkers die verbannen worden dan alleen de kk?
kanker in het taalgebruik is als kanker in het echt. jullie zijn stom bezig geweest door bij het eerste knobbeltje niet meteen de dokter te waarschuwen, nu is het uitgezaaid en is er geen redden meer aan!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef murp het volgende:
Ik snap dat je het als krachtterm wilt gebruiken, maar de laatste tijd wordt er nogal veel met kanker (kk) gestrooid.
dus doe dat maar niet meer dan.
kusje murp
En ook jij kunt kk niet lezen kk kaulo kk jonguhquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kanker in het taalgebruik is als kanker in het echt. jullie zijn stom bezig geweest door bij het eerste knobbeltje niet meteen de dokter te waarschuwen, nu is het uitgezaaid en is er geen redden meer aan!
het princiep blijft hetzelfdequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ook jij kunt kk niet lezen kk kaulo kk jonguh
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ook jij kunt kk niet lezen kk kaulo kk jonguh
Voorbeeld, slechts een voorbeeld hoe er gepost word..quote:
Niet helemaal, maar dat is meer voor eens een gezellige meet en een goed glas.quote:
dtdtdtdt!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voorbeeld, slechts een voorbeeld hoe er gepost word..
Begrijp ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voorbeeld, slechts een voorbeeld hoe er gepost word..
Nee, welke zender? Uitzending gemist?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dtdtdtdt!
Offoptic: Heb je gister die infodocu over de NSB gezien?
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1077105-nsbquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, welke zender? Uitzending gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |