abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94975533
Ik kreeg vrijdag 20 AGT mee. Het ging om Interpolis. De asbestverzekering wordt opgeheven. En daar moesten alle boeren natuurlijk van op de hoogte gesteld worden.
Ik heb er uiteindelijk een uurtje extra over gedaan.
Ik vind het wel leuk hoor. Soms kom je niemand tegen tijdens een boerenbestelling, met 20 AGT, dan leuk mensen spreken. Prima! :)

Gisteren was het ook lekker werken. Na mijn voorbereiding kwam een collega (ook goede vriend) naar me toe en hebben nog even een kop koffie gedaan. Dat werd uiteindelijk ruim 45 minuten haha. Dus ik was pas om 16:10 terug. Dikke prima! :) Heerlijk weer wel. Mijn linker arm is alweer tintje bruiner dan de rechter.

En maandag heerlijk mijn boerenbestelling. Dat vind ik zo heerlijk op maandag. Lekker scheuren, af en toe een brieffie.
pi_94983736
Weet iemand het adres waar je de VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) heen moet sturen? Ik had er ergens een papier van, maar die ben ik blijkbaar kwijt.
  zondag 3 april 2011 @ 17:00:55 #203
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94983790
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 16:59 schreef Think_Pad het volgende:
Weet iemand het adres waar je de VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) heen moet sturen? Ik had er ergens een papier van, maar die ben ik blijkbaar kwijt.
Gewoon inleveren bij je TC.
pi_94987936
Had gister iemand mee in opleiding die slechthorend was (echt slechthorend, ik moest duidelijk articuleren en hem aankijken zodat hij lip kon lezen), niet optimaal in een buitenwijk met het geluid van twee scooters erdoorheen. Maar hij was wel erg fanatiek en werkte lekker snel, dus vroeg klaar :)
pi_95026871
Bij ons is een bepaald postcodegebied overgegaan naar postbezorgers.
Moest ik iemand inwerken die zo goed als geen nederlands sprak en het maar half verstond.
Vrijwel alles dus ging/moest in het engels..dan denk ik, waar zijn we toch mee bezig |:( |:( Persoon zelf was heel aardig maar toch..vroeger moest je de nederlandse taal beheersen :)
pi_95027141
O ja, herkenbaar.
Toen ik nog voor pakketservice werkte, moest ik voor sommige bezorgers de klachtenverklaring schrijven, omdat het anders onleesbaar was.
En die mensen moeten zelfs met klanten praten, dat heb je met post minder :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_95032937
pi_95034972
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, herkenbaar.
Toen ik nog voor pakketservice werkte, moest ik voor sommige bezorgers de klachtenverklaring schrijven, omdat het anders onleesbaar was.
En die mensen moeten zelfs met klanten praten, dat heb je met post minder :')
Bij mijn postcodegebied ook een pakketchauffeur die nauwelijks te verstaan was, gaat nu wat beter. Is een hele vriendelijke meneer hoor, maar het is wel handig als je te verstaan bent..
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:15 schreef tntster het volgende:
Bij ons is een bepaald postcodegebied overgegaan naar postbezorgers.
Moest ik iemand inwerken die zo goed als geen nederlands sprak en het maar half verstond.
Vrijwel alles dus ging/moest in het engels..dan denk ik, waar zijn we toch mee bezig |:( |:( Persoon zelf was heel aardig maar toch..vroeger moest je de nederlandse taal beheersen :)
Ach het hele bedrijf gaat naar de kloten, steeds sneller. Vanaf 20 juni hier de autounit dus dan rijden dezelfde soort mensen als de pakketchauffeurs de haalritten/brengritten, depots en agt. Ondertussen worden ze steeds wanhopig postbezorgers te zoeken.
Het trieste dat iedereen er armer van word, de enige die er profijt van hebben zijn die verschrikkelijke mobility/headhunting huppelkutjes, de idiote "change"managers en "bouwers"
pi_95036551
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:32 schreef santiagojwz het volgende:
[ afbeelding ]
awww.. :D

De verloren wijk van zaterdag was overigens terecht. Mijn collega had m toch bezorgd uit medelijden met mij. Blijbkaar had ze een briefje op depot gelegd. Dat heb ik niet zien liggen (waars. omdat ik er ook niet naar gekeken had :D)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 4 april 2011 @ 19:44:23 #210
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_95037324
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:32 schreef santiagojwz het volgende:
[ afbeelding ]
WTF :D Sommige mensen... ik zou ze voor straf HAH geven.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  maandag 4 april 2011 @ 22:36:14 #211
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_95049669
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:44 schreef pussywillow het volgende:

[..]

WTF :D Sommige mensen... ik zou ze voor straf HAH geven.
Ik zou de dierenbescherming o.i.d. bellen... :N
pi_95049818
haha zou het echt zijn? geloof ik niets van
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95050330
Het lijkt mij een grap :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_95050335
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 22:38 schreef sbientje het volgende:
haha zou het echt zijn? geloof ik niets van
"If its on paper, its the truth" -Mike "The Situation" Sorrentino
  dinsdag 5 april 2011 @ 10:37:32 #215
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_95060976
quote:
Leidenaar vindt berg niet bezorgde post

LEIDEN - Kratten vol niet bezorgde post haalde Leidenaar Ian Hutchings uit een papiercontainer op de hoek van de Lindestraat en de Pieter de la Courtstraat. Brieven van onder meer de Belastingdienst. Hij heeft geprobeerd het door de politie te laten ophalen, maar dat kwam hem op een paar uur cel te staan. ,,De politie zegt dat ik het maar weg moet gooien. Dat is toch crimineel?

Hutchings kan er nog steeds niet over uit. Twee weken terug wilde hij op zondag wat oude kranten in de container doen en vielen er een paar ongeopende enveloppen van de Belastingdienst uit. ,,De container was overvol; het viel zo in mijn handen. Post die door een bezorger van Sandd in december in de Leidse binnenstad rondgebracht had moeten worden.

Hij begon te graven en diepte zo een enorme stapel brieven op. Naast een zestigtal blauwe enveloppen vond hij stapels post van de ING, de Rabobank, de Sociale Verzekeringsbank, de Universiteit Leiden, het Zuid-Hollands Landschap. Behalve de brieven kwam er een krat vol tijdschriften uit de container. ,,En daar zitten erbij die 14,50 euro per stuk kosten.

Na zijn vondst belde Hutchings 112. ,,Omdat ik wist dat het gesprek dan geregistreerd zou worden. Hij werd doorverbonden met het bureau - aan de Vijf Meilaan volgens mij - en kreeg te horen dat hij de post maar weer moest weggooien. ,,Maar dat mag toch niet? Die bankafschriften, bijvoorbeeld, daar moeten mensen 2,50 voor betalen als ze hem kwijt zijn. Sandd, geschokt door het nieuws, geeft Hutchings volkomen gelijk.

De politie bevestigt dat Hutchings is aangehouden, maar heeft er een andere lezing bij. Hij meldde zich in het Plantsoen bij agenten die met iets anders bezig waren. Volgens de politie schreeuwde de Leidenaar alleen maar, beledigde hij agenten en weigerde hij weg te gaan. Daarom is hij opgepakt. Van zijn verhaal over post begreep de politie niets.

Bron: Leidsch Dagblad
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_95061216
gelukkig, Sandd.. pfew, komen die ook eens negatief in het nieuws :D
pi_95061288
is niet echt die foto! Foto is ook al heel oud!
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:38:42 #218
277849 Bloemhof
Hasselter
pi_95072946
Kreeg net een brief over de naamsverandering van TNT, maar nuttig was die brief ook weer niet :')
www.tntpost.nieuwenaam.nl
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_95073310
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:38 schreef Bloemhof het volgende:
Kreeg net een brief over de naamsverandering van TNT, maar nuttig was die brief ook weer niet :')
www.tntpost.nieuwenaam.nl
http://www.tntpost-nieuwenaam.nl/

kleine correctie, onthulling nieuwe naam op donderdag 7 april ;)
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:51:54 #220
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_95076395
Weer nieuwe kleding dus en nieuwe tassen? _O-
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:52:38 #221
277849 Bloemhof
Hasselter
pi_95076436
Oh ja, dat natuurlijk ook. Ben wel benieuwd naar de nieuwe naam.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_95077040
dat duurt vast ook wel weer een paar jaar 8-)
pi_95084031
Gezien het assortiment aan huidige bedrijfskleding (geen lange mouwen overhemden, geen truien) zal ik nog lang in TNT truien en overhemden lopen. Oh en als de nieuwe naam zoiets als E Post, superpost whatever is, dan in compleet TNT outfit.
PTT Post FTW

Wensenlijstje:

* tassen waar bol.com zonder kreuken in kan
* truien, lange mouwen
* geen kutnaam
* PTT Post
* geen blauw (vsp/sandd)
* geen geel (dhl)
pi_95084432
velen kunnen de nieuwe naam van hun bedrijf zien...hun bedrijf dat ze het liefst weg wil hebben en waar de meesten over 2 jaar niet meer werken...so sad -O-
pi_95085021
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef tntster het volgende:
velen kunnen de nieuwe naam van hun bedrijf zien...hun bedrijf dat ze het liefst weg wil hebben en waar de meesten over 2 jaar niet meer werken...so sad -O-
2 jaar? In Lelystad gaan op 20 juni de eerste 15 eruit, die zijn dan 20 juni 2012 officieel ontslagen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 april 2011 @ 20:22:19 #226
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_95086817
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef carboni het volgende:
Wensenlijstje:

Of Bol.com die de verpakkingen iets kleiner maakt.

Truien en poloshirts met lange mouwen zijn wel ideaal, zeker bij dit weer
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_95086939
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Of Bol.com die de verpakkingen iets kleiner maakt.

Truien en poloshirts met lange mouwen zijn wel ideaal, zeker bij dit weer
(binnen)Tassen moeten groter, het is niet alleen bol.com. Ook ECI, de Slegte en nog vele anderen. Het is gewoon het exacte maximum wat verstuurd mag worden als brief.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 april 2011 @ 20:26:47 #228
Maffe Fries
pi_95087152
Als ik de autoroute heb en het wordt dankzij de pakketjes te krap in de tassen dan wil ik ook nog wel eens ze zelf bezorgen. Kost niet heel erg veel extra tijd :P
pi_95110319
Nieuwe naam schijnt Postned of PostNL te worden.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 april 2011 @ 10:35:12 #230
Maffe Fries
pi_95110458
Ik denk de laatste. Postned is namelijk al een bestaand bedrijf.

Opvallend is dat de website: http://www.post.nl een vrijwel lege pagina laat zien, terwijl je zou verwachten dat de site door zou verwijzen naar TNT Post
pi_95111615
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk de laatste. Postned is namelijk al een bestaand bedrijf.

Opvallend is dat de website: http://www.post.nl een vrijwel lege pagina laat zien, terwijl je zou verwachten dat de site door zou verwijzen naar TNT Post
en zowel postnl.nl als het post.nl domeinnaam is in handen van een merkenregistratiebureau genaamd Matchmark B.V.
Het merk postned en postnl is geregistreerd bij boip.int sinds 10-03-2011
quote:
Nice Classification: 9
List of goods and services Computer apparatus; computer network hardware and computer network software; computer programs; computer hardware and software, including for electronic and digital processing, dispatching, franking and payment with regard to post, packages and other commodity flows; apparatus for franking control; apparatus for data processing; video and sound recordings; electronic and digital publications, on data carriers or otherwise.

Nice Classification: 16
List of goods and services Paper, cardboard and goods made from these materials, not included in other classes; printed matter; postage and franking stamps; franking machines; office requisites (other than furniture); photographs; plastic materials for packaging (not included in other classes).

Nice Classification: 35
List of goods and services Dissemination of advertising matter and compilation of printed advertising material; direct mail; providing information relating to direct marketing; rental of advertising space; commercial information; opinion polls; office functions relating to post-room operations; business administration; office functions; personnel recruitment; personnel management consultation; mail order services; loyalty programs, namely the organization and supervision of promotional activities intended to promote sales; business mediation with regard to the purchase and sale of goods and providing of services; organization of fairs and exhibitions for commercial or advertising purposes; providing of information with regard to the aforesaid services.

Nice Classification: 36
List of goods and services Financial services; insurance; insurance of documents, goods and consignments of valuables; collection on delivery and payment to senders of money relating to returned consignments; collection of money, including transport costs; safekeeping of securities and valuables in safes; issue of postage and franking stamps and tokens of value; financial transactions in connection with e-commerce providing opportunities for saving as a way to boost sales; providing of information relating to the aforesaid services.

Nice Classification: 38
List of goods and services Telecommunications, including secure signal transmission and the transmission of messages and information via electronic or digital channels; electronic or digital transmission of documents and messages; digital and electronic transmission of sound, text and/or images providing of telecommunication networks, including for tracking and tracing of post, packages and other commodity flows (tracking and tracing), the exchange of messages with senders and consignees and electronic invoicing and payment; leasing access time to a computer database; providing of information relating to the aforesaid services.

Nice Classification: 39
List of goods and services Transport and storage; security transport; transport of valuables; packaging of goods; message delivery; courier services; courier services; dispatching, including collection, addressing, franking and processing of post and packages; tracking and tracing of post and packages and other commodity flows (tracking and tracing); mediation with regard to the rental and leasing of vehicles; providing of information relating to the aforesaid services.

Nice Classification: 42
List of goods and services Computer programming; computer software design; maintenance and updating of computer software; converting data from physical into electronic documents.
En dit is het logo :')
  woensdag 6 april 2011 @ 11:09:40 #232
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_95111695
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef carboni het volgende:
Gezien het assortiment aan huidige bedrijfskleding (geen lange mouwen overhemden, geen truien) zal ik nog lang in TNT truien en overhemden lopen. Oh en als de nieuwe naam zoiets als E Post, superpost whatever is, dan in compleet TNT outfit.
PTT Post FTW

Wensenlijstje:

* truien, lange mouwen
* geen kutnaam
* PTT Post
* geen blauw (vsp/sandd)
* geen geel (dhl)
Helemaal mee eens
  woensdag 6 april 2011 @ 11:10:26 #233
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_95111723
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:09 schreef maikel112 het volgende:

[..]

helemaal mee eens
pi_95111760
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:09 schreef maikel112 het volgende:

[..]

Ik heb wel TNT truien als postbezorger, waarom jij niet??
Ik heb ze wel, maar ze zijn sinds een jaar niet meer te bestellen. Dus dikke kans dat bij nieuwe naam er geen truien te zijn bestellen in nieuwe huisstijl
pi_95112276
PostNL zal al snel worden verbasterd in PostaNaaL :')
pi_95114891
Ik zie de link niet tussen PostNL en PostaNaaL?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 april 2011 @ 12:39:48 #237
Maffe Fries
pi_95115000
Als je het met en hete aardappel in de keel uitspreekt komt het in de buurt ;)
pi_95115197
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:36 schreef rub3n het volgende:
Ik zie de link niet tussen PostNL en PostaNaaL?
3of2 letters met een permanent marker, bijna te makkelijk.
pi_95118202
wat een kutnaam, postNL
pi_95118333
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:59 schreef sbientje het volgende:
wat een kutnaam, postNL
Eens, dat logo is nog tien keer erger (kan me haast niet voorstellen dat dat het logo wordt, zo'n inspiratieloos ding).
pi_95118791
dat logo kan idd ook echt niet nee.. nou ja, we wachten af :D
pi_95118824
Was te verwachten dat het een kutnaam + logo zou worden. Elke naamsveranding was een verslechtering. Niks is beter dan het tijdloze PTT Post logo

Maar de slogan zal nog wel erger worden.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 april 2011 @ 14:15:16 #243
Maffe Fries
pi_95118945
PostNL, uw post en pakketten van brievenbus tot bel
pi_95118985
quote:
12s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
PostNL, uw post en pakketten van brievenbus tot bel
Te lang en de waarheid is tegenwoordig "PostNL uw pakketten ergens in de voortuin want de bel deed het niet"
pi_95119102
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:16 schreef carboni het volgende:

[..]

Te lang en de waarheid is tegenwoordig "PostNL uw pakketten ergens in de voortuin want de bel deed het niet"
_O- :')
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 april 2011 @ 14:20:49 #246
Maffe Fries
pi_95119157
Dan moeten er andere leuke suggesties komen :P
pi_95119420
Nah, ik ben er redelijk van overtuigd dat het PostNL gaat worden, met bijbehorend logo.
Al hoop ik nog een beetje op PostNed, is beter imo

Dit bureau heeft recentelijk MailNL, PostNL, NedPost, NLPost geregistreerd en is ook een best groot bedrijf met klanten als Essent, Inshared.

Nog wat slogans:

PostNL, Sure we Nee.
PostNL, Samen in de knel
PostNL, Dat doen we wel.
pi_95119509
Ik geloof er niks van dat dat logo het wordt. Dat kroontje zal er namelijk ongetwijfeld weer in komen.
pi_95119558
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:29 schreef rub3n het volgende:
Ik geloof er niks van dat dat logo het wordt. Dat kroontje zal er namelijk ongetwijfeld weer in komen.
Onze salarisstrookjes zijn het koninklijke al kwijt en ik denk niet dat de koningin wil geassocieerd worden met die falers.
Kan me herinneren dat bij TPG-->TNT die kroon al niet meer zeker was.

Dat logo moet geloof ik een zegelstempel voorstellen, zoiets:
pi_95119678
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:30 schreef carboni het volgende:

[..]

Onze salarisstrookjes zijn het koninklijke al kwijt en ik denk niet dat de koningin wil geassocieerd worden met die falers.
Kan me herinneren dat bij TPG-->TNT die kroon al niet meer zeker was.

Dat logo moet geloof ik een zegelstempel voorstellen, zoiets:
[ afbeelding ]
kan me niet schelen wat het voor moet stellen :P het ziet er gewoon niet uit

vind overigens het TNT logo neit zo heel slecht
pi_95120564
Ach het logo kan mij ook niet schelen. Ik denk ook niet dat we PostNL of PostNed, of MailNL ofzo gaan heten. Ik geloof er niet in.

Ik hoop dat we gewoon teruggaan naar PTT of TPG!
pi_95120692
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:54 schreef rub3n het volgende:
Ach het logo kan mij ook niet schelen. Ik denk ook niet dat we PostNL of PostNed, of MailNL ofzo gaan heten. Ik geloof er niet in.

Ik hoop dat we gewoon teruggaan naar PTT of TPG!
+1, is mooi logo, mooie naam en veel mensen noemden TNT Post nog steeds PTT. Dan heb je meteen al een stuk bekendheid wat ook weer veel geld scheelt. Plus zijn er nog steeds veel dingen waar PTT of TPG opstaat zoals veel frankeerautomaatstempels, port betaald enveloppen, rolcontainers, smo bakken etc, zelfs het domein pttpost.nl hebben ze nog.
Maar de managers durven het waarschijnlijk niet toe te geven dat ze onzettend veel tijd en geld hebben verspild en kiezen liever een nieuwe naam.
pi_95121440
Ach ja, de meeste brievenbussen zijn toch nog rood :') Waarom niet. Maar dat zal wel veel te efficiënt zijn.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_95121630
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef pussywillow het volgende:
Ach ja, de meeste brievenbussen zijn toch nog rood :') Waarom niet. Maar dat zal wel veel te efficiënt zijn.
Hier niet meer sinds een maand :') Al zijn ze nog steeds niet helemaal klaar want ze waren er een paar vergeten :') :')
  woensdag 6 april 2011 @ 16:50:20 #255
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95125406
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef pussywillow het volgende:
Dacht dat wij een van de laatsten waren met het vervangen van de rode brievenbussen. _O-

Volgende week zondag mee in opleiding voor een nieuwe zondagbuslichtingsroute ( leuk woord voor scrabble :') ) Had het na 3 jaar dezelfde route gereden te hebben wel een beetje gehad met m'n oude route. :P
Nothing is what it seems
pi_95141272
Ik moest vandaag een route rijden met een VW Transporter. Ik mocht deze keer rijden (had iemand mee die mij ging leren hoe de route moest). Ik de bus uit het parkeervak halen bij de vestiging, terwijl collega nog even wat rode bakken en buslichtingzakken ging pakken. Maar toen kon ik de achteruit versnelling niet vinden :') Ik zat met de pook een beetje rechtsonderin te roeren, maar er gebeurde niks. En dat dopje zat ook niet op de pook, dus ik kon ook niet kijken. Bleek dat hij linksbovenin zat :')

Auto reed verder wel fijn trouwens :)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 april 2011 @ 22:14:53 #257
Maffe Fries
pi_95142914
VW is altijd een veer waar je doorheen moet duwen en idd altijd linksboven.

Anderen hebben de achteruit rechtsonder zitten, waarbij sommige merken ook nog op de pook een hendeltje hebben dat je even omhoog moet halen.
pi_95143310
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Think_Pad het volgende:
Ik moest vandaag een route rijden met een VW Transporter. Ik mocht deze keer rijden (had iemand mee die mij ging leren hoe de route moest). Ik de bus uit het parkeervak halen bij de vestiging, terwijl collega nog even wat rode bakken en buslichtingzakken ging pakken. Maar toen kon ik de achteruit versnelling niet vinden :') Ik zat met de pook een beetje rechtsonderin te roeren, maar er gebeurde niks. En dat dopje zat ook niet op de pook, dus ik kon ook niet kijken. Bleek dat hij linksbovenin zat :')

Auto reed verder wel fijn trouwens :)
T5, Trafic ring omhoogduwen linksboven, Caddy: hele pook naar beneden rechtsondering, Kangoo Ring omhoog, rechtsonderin. Elke keer weer zoeken :(
Klinkt trouwens als een heel goed onderhouden T5'je
Had ie ook deze
pi_95143663
Jep, ook die "Service jetzt" haha :+

Had 53k gelopen
pi_95145031
Als de Belgen gevolgd worden (bpost tegenwoordig) dan kom je uit op iets als NPost.
Ligt wel in het verlengde van PostNL en PostNed.

En wat het logo betreft:
Op alle uitingen de cirkeltjes met de T oranje inkleuren en klaar!

Zowiets dus:

Complete invoering van een nieuwe naam kan dan uitgevoerd worden met een pakje viltstiften of een paar rolletjes van deze stickertjes:

*)

Het domein npost.nl is geregistreerd door een bedrijf wat in ieder geval TNT Express onlangs nog bij de referenties had staan...

[ Bericht 10% gewijzigd door martinnutjuh op 06-04-2011 23:03:42 ]
pi_95147882
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef martinnutjuh het volgende:
Als de Belgen gevolgd worden (bpost tegenwoordig) dan kom je uit op iets als NPost.
Ligt wel in het verlengde van PostNL en PostNed.

En wat het logo betreft:
Op alle uitingen de cirkeltjes met de T oranje inkleuren en klaar!

Zowiets dus:
[ afbeelding ]

Complete invoering van een nieuwe naam kan dan uitgevoerd worden met een pakje viltstiften of een paar rolletjes van deze stickertjes:

[ afbeelding ]

*)

Het domein npost.nl is geregistreerd door een bedrijf wat in ieder geval TNT Express onlangs nog bij de referenties had staan...

Maar het merk NPost is niet geregistreerd.Oh en het twitteraccount @postnl is al geregistreerd sinds 22/3, zie net dat iemand vanavond ook nog postanal en postanaal heeft geregistreerd.
pi_95147999
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef carboni het volgende:

[..]

T5, Trafic ring omhoogduwen linksboven, Caddy: hele pook naar beneden rechtsondering, Kangoo Ring omhoog, rechtsonderin. Elke keer weer zoeken :(
Klinkt trouwens als een heel goed onderhouden T5'je
Had ie ook deze
[ afbeelding ]
Altijd service nodig die dingen :P.

sprinter overigens linksonder en ring omhoog :) maar staat altijd wel op de pook eigenlijk.
lama
pi_95148066
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:28 schreef lbeew het volgende:

[..]

Altijd service nodig die dingen :P.

sprinter overigens linksonder en ring omhoog :) maar staat altijd wel op de pook eigenlijk.
Oh ja we hebben ook nog een sprinter en een Renault Master kleppenhuurauto, die is geloof ik ook omhoog/rechtsboven, nooit in gereden.

"Service jetzt" hebben echt alle T5'jes.

Ik hoop echt dat het geen PostNL word, het klinkt voor geen meter en het doet me denken aan goedkope kutbedrijven. Nog liever PostNED of VSP Post.

[ Bericht 5% gewijzigd door carboni op 06-04-2011 23:35:30 ]
pi_95148810
Wij hebben:

VW T5: linksboven, ring omhoogtrekken
VW Caddy: linksboven, pook indouwen
Renault Kangoo: rechtsonder
Fiat'jes: GEEN IDEE, IK WEIGER ERIN TE RIJDEN

Ik werd gebeld om morgen mijn boerenwijk te rijden. Dikke prima!:) 9:00-18:15 werken dus!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 april 2011 @ 23:42:58 #265
Maffe Fries
pi_95148907
Fiat is rechtsonder.

Voorwaarde voor het goed rijden van die Fiat is dat je m laat rollen. Pas bij 1800 toeren ofzo begint het motortje te trekken.
pi_95148990
Ik hou nie van rollen! Ook geen reden om in de Fiat te rijden. De Kangoo's vind ik echt heerlijk rijden. En we hebben allemaal nieuwen hier, althans een stuk of 6 nog onder de 15.000 denk ik zo ongeveer.
pi_95149023
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef rub3n het volgende:
Fiat'jes: GEEN IDEE, IK WEIGER ERIN TE RIJDEN
Meestal is dat andersom bij die Fiat's :')
VIM was ze zo zat dat ie ze onmiddellijk heeft laten vervangen voor huurauto's totdat er Kangoo's kwamen. Druppel was dat bij beide Ducato's de banden aan de binnenkant tot aan het metaal waren afgesleten terwijl ze, zonder echt goede inspectie, prima uitzagen.
  woensdag 6 april 2011 @ 23:45:16 #268
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95149039
De kangoo's rijden inderdaad als de brandweer. 8-)
Nothing is what it seems
pi_95149064
Remmen doet de kangoo als een bejaarde.
  woensdag 6 april 2011 @ 23:47:37 #270
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95149172
Ach, heb tot nu toe nog nooit in de sloot gelegen. :P
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 april 2011 @ 23:48:27 #271
Maffe Fries
pi_95149210
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:44 schreef carboni het volgende:

[..]

Meestal is dat andersom bij die Fiat's.
VIM was ze zo zat, dat nadat bij alle twee de Fiat's de banden aan de binnenkant tot aan het metaal waren afgesleten dat ie ze onmiddellijk heeft laten vervangen voor huurauto's totdat er Kangoo's kwamen.
Banden aan de binnenkant versleten, hmm, komt me bekend voor.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:45 schreef carboni het volgende:
Remmen doet de kangoo als een bejaarde.
De ene Kangoo heeft een betere remkarakteristiek dan de andere. De lekkerste die ik meegehad heb kwam helaas niet van ons eigen kantoor mag van een ander kantoor in ons VBG. Heb daarmee een keer mijn dienst afgemaakt toen ik met een Fiat gestrand was. Die Kangoo ging als de brandweer :P
pi_95149457
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Banden aan de binnenkant versleten, hmm, komt me bekend voor.

[..]

De ene Kangoo heeft een betere remkarakteristiek dan de andere. De lekkerste die ik meegehad heb kwam helaas niet van ons eigen kantoor mag van een ander kantoor in ons VBG. Heb daarmee een keer mijn dienst afgemaakt toen ik met een Fiat gestrand was. Die Kangoo ging als de brandweer :P
Dat is juist het ergste van die Kangoo's, als ze nou allemaal als een natte krant remden. Om te voorkomen dat een normale uitrol bij een rotonde een noodstop word moet je van elke kangoo op de vestiging gaan leren hoe ie remt.
  woensdag 6 april 2011 @ 23:54:19 #273
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95149553
Ze mogen wel gratis remcursussen gaan geven bij de TNT. :P
Nothing is what it seems
pi_95149791
Haha op reddepostbode.nl heeft iemand al een betere suggestie. Post iN heL

Oh en iemand moet NOS vertellen wat een postbezorger is en wat een postbode is.
http://nos.nl/audio/23106(...)eelcentrum.html.html
http://nos.nl/audio/23107(...)en-aan-de-buren.html
Gaan ze zeker de piepers uitzetten van de kleppenwagens.

[ Bericht 44% gewijzigd door carboni op 07-04-2011 00:04:01 ]
  donderdag 7 april 2011 @ 00:05:04 #275
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95150117
_O- :P
Nothing is what it seems
pi_95151414
Alsof ze een half uur lang achteruit rijden...
lama
pi_95156114
Ik kan me goed voorstellen dat er overlast is. Wildplassende collega's heb ik nog niet waargenomen, maar ik kan me best indenken dat mensen last hebben van die af- en aanrijdende klepperwagens, hoewel het me sterkt lijkt dat de 1e al om 4 uur 's nachts komt, zoals die man op de radio beweerde. Bij ons komt de eerste pas rond elf uur. Ook veroorzaken veel bezorgers schade, doordat ze hun fiets overal tegenaan pleuren. Vooral als de gebruikte garagebox er een is uit een rijtje, moeten de omliggende deuren het ontgelden: die zitten vaak onder de deuken en de krassen. En het is niet alleen een afhaalpunt, het is ook een punt waar je op je post staat te wachten (soms lang), waar je kletst met je collega's en waar je snel ff een peukje doet of je brood opeet. Het is dus eigenlijk ook een kantine (wel en hele armoedige).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_95156963
TNT Post gaat PostNL heten

Over een kleine twee maanden zal de naam TNT Post niet meer bestaan. Vanaf eind mei zal het bedrijf namelijk verder opereren onder de naam Postnl. Dat zou onder meer blijken uit het deponeren van die naam bij het merkenbureau voor de Benelux.

Dat meldt het AD.

De reden is dat TNT zich binnenkort splitst in twee aparte beursgenoteerde bedrijven. Het postbedrijf is daarom toe aan een nieuwe naam. Naar verluidt verandert de kleur van de brievenbussen voorlopig niet en heeft ook het logo van Postnl een oranje kleur.

:{ :'( ;( LELIJKE NAAM! :( :( :(
pi_95158185
;(

Las het idd al op de voorpagina van de Telegraaf...
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_95160731
:( :( kut Kunz eerst alle medewerkers een brief sturen dat wij exclusief als eerste de naam zouden horen, staat het al in de krant, zegt alles over hoe het bedrijf omgaat met zijn personeel. Haden we toch een primeurtje op Fok
pi_95160917
De krant zegt ook maar wat, het is toch niet alsof TNT dat zelf wereldkundig heeft gemaakt? :? Hoe leuk het ook is om op TNT te kankeren, het moet wel terecht zijn.
pi_95161023
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:36 schreef pussywillow het volgende:
De krant zegt ook maar wat, het is toch niet alsof TNT dat zelf wereldkundig heeft gemaakt? :? Hoe leuk het ook is om op TNT te kankeren, het moet wel terecht zijn.
Oh ik lees het nu ook pas echt goed, ze zijn er op dezelfde manier achter gekomen. LOL weet niet waarom Telegraaf het dan op de voorpagina zet, maar ze zullen wel wat contacten hebben die het hebben bevestigd.
Net van twitter, eerste reclame. Gelukkig is het logo wat minder lelijk maar wel een directe ripoff van KPN.
Zie ook eerste auto bestickering. Die ziet er wel ok uit en als die definitief is, weten we ook waarom die nieuwe auto's wit waren.
pi_95161903
Dat logo vind ik best mooi! Beter dan die rare inktvlek die hier eerder gepost werd :P Verstandig ook om het oranje te behouden. Mensen zijn eraan gewend, je hoeft niet alles direct wéér te vervangen en het is natuurlijk erg Nederlands.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 april 2011 @ 12:07:19 #284
Maffe Fries
pi_95162017
Die inktvlek kon uiteraard ook niet het logo zijn. Het is meer om even iets te hebben.
pi_95162142
logo ziet er wel goed uit.. aan de naam moet ik even wennen, maar ach..
pi_95162197
Het probleem met deze naam is de herkenbaarheid wanneer je hem uitspreekt.
Sta je bij een hek van een bedrijf en zeg je TNT weten ze meteen wie het is. PostNL bekt gewoon niet. Post nnnn elllll, post in hellll, had het dan post.nl genoemd.
De auto ziet er wel mooi uit. beter dan de vorig met zn "Sure we Can" op de zijdeur.
pi_95162530
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef carboni het volgende:
Het probleem met deze naam is de herkenbaarheid wanneer je hem uitspreekt.
Sta je bij een hek van een bedrijf en zeg je TNT weten ze meteen wie het is. PostNL bekt gewoon niet. Post nnnn elllll, post in hellll, had het dan post.nl genoemd.
De auto ziet er wel mooi uit. beter dan de vorig met zn "Sure we Can" op de zijdeur.
Ik zeg altijd gewoon de post :)
lama
pi_95162561
Ja, een drieletterige naam bekt wel beter. Misschien hadden ze het PST moeten noemen :P Maar je kunt inderdaad ook gewoon zeggen "Hoi, de postbode hier!"

Die website voor die nieuwe naam is trouwens wel supergaar. Moet je je naam invullen, maar als ik mezelf Piet Piraat noem kom ik er ook in :')
pi_95162628
ik zeg ook altijd: de postbode! Vind het zo gek om te zeggen: TNT post..
pi_95162732
Ik vul in op die website
ADRES
ONBEKEND
2500NA

TNT Post werkt altijd prima op de intercoms, maar bij PostNL zal het wel postbode worden. Niet dat het er toe doet want hier hebben we maar 3 weken met de nieuwe naam voordat de autounit start en we nauwelijks nog klantcontact zullen hebben.
pi_95168846
He jammer, video is inmiddels prive. Was wel benieuwd.
Dus we blijven in het oranje, gelukkig. Alhoewel groen ook een goede keuze was geweest (wel lichtgroen dan) vind ik.
pi_95169214
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef ellenatmars het volgende:
He jammer, video is inmiddels prive. Was wel benieuwd.
Dus we blijven in het oranje, gelukkig. Alhoewel groen ook een goede keuze was geweest (wel lichtgroen dan) vind ik.
dan worden we meer kpn-ig.. vind oranje prima :)
pi_95169324
PostNL klinkt meer als een van onze goedkope concurrenten dan als de Nederlandse marktleider..

VSP Post was nog een betere naam geweest.
pi_95169336
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef sbientje het volgende:

[..]

dan worden we meer kpn-ig.. vind oranje prima :)
Toen had ik het logo nog niet gezien O-) Lijkt inderdaad op KPN, maar verder niet slecht.
pi_95169910
PostNL dus nu definitief? Die nieuwenaam site ligt plat geloof ik.
Baggernaam trouwens 18.gif
pi_95171693
Nu kunnen we alleen nog maar hopen dat de aandeelhouders het net zo'n baggernaam vinden :')
pi_95173275
http://binnenland.nieuws.nl/636860/tnt_post_wordt_postnl

Die stickering :r

Die oranje driehoek die erin zit komt mij trouwens ergens bekend van voor, iets van een reclame op TV :?
pi_95174664
Wat dacht je van de driehoek van KPN? Die heeft 3 van die driehoeken in elkaar
  donderdag 7 april 2011 @ 17:09:09 #299
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_95174859
PTT Post en TNT Post vond ik zo mooi. PostNL :')
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_95175139
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:31 schreef Think_Pad het volgende:
http://binnenland.nieuws.nl/636860/tnt_post_wordt_postnl

Die stickering :r

Die oranje driehoek die erin zit komt mij trouwens ergens bekend van voor, iets van een reclame op TV :?
haha het ziet er een beetje uit als zo'n elektromonteursbusje idd :D
pi_95176181
TNT Post bekt inderdaad een stuk lekkerder!

Leuk trouwens dat die busjes nu wit worden van de voorkant. Af en toe heb ik al eens naar wildvreemden in een oranje busje mijn hand opgestoken omdat ik dacht dat het collega`s waren. Zal wat worden met het aantal witte busjes dat rondrijden. :o
Tok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')