abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95120564
Ach het logo kan mij ook niet schelen. Ik denk ook niet dat we PostNL of PostNed, of MailNL ofzo gaan heten. Ik geloof er niet in.

Ik hoop dat we gewoon teruggaan naar PTT of TPG!
pi_95120692
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:54 schreef rub3n het volgende:
Ach het logo kan mij ook niet schelen. Ik denk ook niet dat we PostNL of PostNed, of MailNL ofzo gaan heten. Ik geloof er niet in.

Ik hoop dat we gewoon teruggaan naar PTT of TPG!
+1, is mooi logo, mooie naam en veel mensen noemden TNT Post nog steeds PTT. Dan heb je meteen al een stuk bekendheid wat ook weer veel geld scheelt. Plus zijn er nog steeds veel dingen waar PTT of TPG opstaat zoals veel frankeerautomaatstempels, port betaald enveloppen, rolcontainers, smo bakken etc, zelfs het domein pttpost.nl hebben ze nog.
Maar de managers durven het waarschijnlijk niet toe te geven dat ze onzettend veel tijd en geld hebben verspild en kiezen liever een nieuwe naam.
pi_95121440
Ach ja, de meeste brievenbussen zijn toch nog rood :') Waarom niet. Maar dat zal wel veel te efficiënt zijn.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_95121630
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef pussywillow het volgende:
Ach ja, de meeste brievenbussen zijn toch nog rood :') Waarom niet. Maar dat zal wel veel te efficiënt zijn.
Hier niet meer sinds een maand :') Al zijn ze nog steeds niet helemaal klaar want ze waren er een paar vergeten :') :')
  woensdag 6 april 2011 @ 16:50:20 #255
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95125406
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef pussywillow het volgende:
Dacht dat wij een van de laatsten waren met het vervangen van de rode brievenbussen. _O-

Volgende week zondag mee in opleiding voor een nieuwe zondagbuslichtingsroute ( leuk woord voor scrabble :') ) Had het na 3 jaar dezelfde route gereden te hebben wel een beetje gehad met m'n oude route. :P
Nothing is what it seems
pi_95141272
Ik moest vandaag een route rijden met een VW Transporter. Ik mocht deze keer rijden (had iemand mee die mij ging leren hoe de route moest). Ik de bus uit het parkeervak halen bij de vestiging, terwijl collega nog even wat rode bakken en buslichtingzakken ging pakken. Maar toen kon ik de achteruit versnelling niet vinden :') Ik zat met de pook een beetje rechtsonderin te roeren, maar er gebeurde niks. En dat dopje zat ook niet op de pook, dus ik kon ook niet kijken. Bleek dat hij linksbovenin zat :')

Auto reed verder wel fijn trouwens :)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 april 2011 @ 22:14:53 #257
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_95142914
VW is altijd een veer waar je doorheen moet duwen en idd altijd linksboven.

Anderen hebben de achteruit rechtsonder zitten, waarbij sommige merken ook nog op de pook een hendeltje hebben dat je even omhoog moet halen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_95143310
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Think_Pad het volgende:
Ik moest vandaag een route rijden met een VW Transporter. Ik mocht deze keer rijden (had iemand mee die mij ging leren hoe de route moest). Ik de bus uit het parkeervak halen bij de vestiging, terwijl collega nog even wat rode bakken en buslichtingzakken ging pakken. Maar toen kon ik de achteruit versnelling niet vinden :') Ik zat met de pook een beetje rechtsonderin te roeren, maar er gebeurde niks. En dat dopje zat ook niet op de pook, dus ik kon ook niet kijken. Bleek dat hij linksbovenin zat :')

Auto reed verder wel fijn trouwens :)
T5, Trafic ring omhoogduwen linksboven, Caddy: hele pook naar beneden rechtsondering, Kangoo Ring omhoog, rechtsonderin. Elke keer weer zoeken :(
Klinkt trouwens als een heel goed onderhouden T5'je
Had ie ook deze
pi_95143663
Jep, ook die "Service jetzt" haha :+

Had 53k gelopen
pi_95145031
Als de Belgen gevolgd worden (bpost tegenwoordig) dan kom je uit op iets als NPost.
Ligt wel in het verlengde van PostNL en PostNed.

En wat het logo betreft:
Op alle uitingen de cirkeltjes met de T oranje inkleuren en klaar!

Zowiets dus:

Complete invoering van een nieuwe naam kan dan uitgevoerd worden met een pakje viltstiften of een paar rolletjes van deze stickertjes:

*)

Het domein npost.nl is geregistreerd door een bedrijf wat in ieder geval TNT Express onlangs nog bij de referenties had staan...

[ Bericht 10% gewijzigd door martinnutjuh op 06-04-2011 23:03:42 ]
pi_95147882
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef martinnutjuh het volgende:
Als de Belgen gevolgd worden (bpost tegenwoordig) dan kom je uit op iets als NPost.
Ligt wel in het verlengde van PostNL en PostNed.

En wat het logo betreft:
Op alle uitingen de cirkeltjes met de T oranje inkleuren en klaar!

Zowiets dus:
[ afbeelding ]

Complete invoering van een nieuwe naam kan dan uitgevoerd worden met een pakje viltstiften of een paar rolletjes van deze stickertjes:

[ afbeelding ]

*)

Het domein npost.nl is geregistreerd door een bedrijf wat in ieder geval TNT Express onlangs nog bij de referenties had staan...

Maar het merk NPost is niet geregistreerd.Oh en het twitteraccount @postnl is al geregistreerd sinds 22/3, zie net dat iemand vanavond ook nog postanal en postanaal heeft geregistreerd.
pi_95147999
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef carboni het volgende:

[..]

T5, Trafic ring omhoogduwen linksboven, Caddy: hele pook naar beneden rechtsondering, Kangoo Ring omhoog, rechtsonderin. Elke keer weer zoeken :(
Klinkt trouwens als een heel goed onderhouden T5'je
Had ie ook deze
[ afbeelding ]
Altijd service nodig die dingen :P.

sprinter overigens linksonder en ring omhoog :) maar staat altijd wel op de pook eigenlijk.
lama
pi_95148066
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:28 schreef lbeew het volgende:

[..]

Altijd service nodig die dingen :P.

sprinter overigens linksonder en ring omhoog :) maar staat altijd wel op de pook eigenlijk.
Oh ja we hebben ook nog een sprinter en een Renault Master kleppenhuurauto, die is geloof ik ook omhoog/rechtsboven, nooit in gereden.

"Service jetzt" hebben echt alle T5'jes.

Ik hoop echt dat het geen PostNL word, het klinkt voor geen meter en het doet me denken aan goedkope kutbedrijven. Nog liever PostNED of VSP Post.

[ Bericht 5% gewijzigd door carboni op 06-04-2011 23:35:30 ]
pi_95148810
Wij hebben:

VW T5: linksboven, ring omhoogtrekken
VW Caddy: linksboven, pook indouwen
Renault Kangoo: rechtsonder
Fiat'jes: GEEN IDEE, IK WEIGER ERIN TE RIJDEN

Ik werd gebeld om morgen mijn boerenwijk te rijden. Dikke prima!:) 9:00-18:15 werken dus!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 april 2011 @ 23:42:58 #265
Maffe Fries
pi_95148907
Fiat is rechtsonder.

Voorwaarde voor het goed rijden van die Fiat is dat je m laat rollen. Pas bij 1800 toeren ofzo begint het motortje te trekken.
pi_95148990
Ik hou nie van rollen! Ook geen reden om in de Fiat te rijden. De Kangoo's vind ik echt heerlijk rijden. En we hebben allemaal nieuwen hier, althans een stuk of 6 nog onder de 15.000 denk ik zo ongeveer.
pi_95149023
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef rub3n het volgende:
Fiat'jes: GEEN IDEE, IK WEIGER ERIN TE RIJDEN
Meestal is dat andersom bij die Fiat's :')
VIM was ze zo zat dat ie ze onmiddellijk heeft laten vervangen voor huurauto's totdat er Kangoo's kwamen. Druppel was dat bij beide Ducato's de banden aan de binnenkant tot aan het metaal waren afgesleten terwijl ze, zonder echt goede inspectie, prima uitzagen.
  woensdag 6 april 2011 @ 23:45:16 #268
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95149039
De kangoo's rijden inderdaad als de brandweer. 8-)
Nothing is what it seems
pi_95149064
Remmen doet de kangoo als een bejaarde.
  woensdag 6 april 2011 @ 23:47:37 #270
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95149172
Ach, heb tot nu toe nog nooit in de sloot gelegen. :P
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 april 2011 @ 23:48:27 #271
Maffe Fries
pi_95149210
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:44 schreef carboni het volgende:

[..]

Meestal is dat andersom bij die Fiat's.
VIM was ze zo zat, dat nadat bij alle twee de Fiat's de banden aan de binnenkant tot aan het metaal waren afgesleten dat ie ze onmiddellijk heeft laten vervangen voor huurauto's totdat er Kangoo's kwamen.
Banden aan de binnenkant versleten, hmm, komt me bekend voor.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:45 schreef carboni het volgende:
Remmen doet de kangoo als een bejaarde.
De ene Kangoo heeft een betere remkarakteristiek dan de andere. De lekkerste die ik meegehad heb kwam helaas niet van ons eigen kantoor mag van een ander kantoor in ons VBG. Heb daarmee een keer mijn dienst afgemaakt toen ik met een Fiat gestrand was. Die Kangoo ging als de brandweer :P
pi_95149457
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Banden aan de binnenkant versleten, hmm, komt me bekend voor.

[..]

De ene Kangoo heeft een betere remkarakteristiek dan de andere. De lekkerste die ik meegehad heb kwam helaas niet van ons eigen kantoor mag van een ander kantoor in ons VBG. Heb daarmee een keer mijn dienst afgemaakt toen ik met een Fiat gestrand was. Die Kangoo ging als de brandweer :P
Dat is juist het ergste van die Kangoo's, als ze nou allemaal als een natte krant remden. Om te voorkomen dat een normale uitrol bij een rotonde een noodstop word moet je van elke kangoo op de vestiging gaan leren hoe ie remt.
  woensdag 6 april 2011 @ 23:54:19 #273
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95149553
Ze mogen wel gratis remcursussen gaan geven bij de TNT. :P
Nothing is what it seems
pi_95149791
Haha op reddepostbode.nl heeft iemand al een betere suggestie. Post iN heL

Oh en iemand moet NOS vertellen wat een postbezorger is en wat een postbode is.
http://nos.nl/audio/23106(...)eelcentrum.html.html
http://nos.nl/audio/23107(...)en-aan-de-buren.html
Gaan ze zeker de piepers uitzetten van de kleppenwagens.

[ Bericht 44% gewijzigd door carboni op 07-04-2011 00:04:01 ]
  donderdag 7 april 2011 @ 00:05:04 #275
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95150117
_O- :P
Nothing is what it seems
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')