+1, is mooi logo, mooie naam en veel mensen noemden TNT Post nog steeds PTT. Dan heb je meteen al een stuk bekendheid wat ook weer veel geld scheelt. Plus zijn er nog steeds veel dingen waar PTT of TPG opstaat zoals veel frankeerautomaatstempels, port betaald enveloppen, rolcontainers, smo bakken etc, zelfs het domein pttpost.nl hebben ze nog.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:54 schreef rub3n het volgende:
Ach het logo kan mij ook niet schelen. Ik denk ook niet dat we PostNL of PostNed, of MailNL ofzo gaan heten. Ik geloof er niet in.
Ik hoop dat we gewoon teruggaan naar PTT of TPG!
Hier niet meer sinds een maandquote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef pussywillow het volgende:
Ach ja, de meeste brievenbussen zijn toch nog roodWaarom niet. Maar dat zal wel veel te efficiënt zijn.
Dacht dat wij een van de laatsten waren met het vervangen van de rode brievenbussen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef pussywillow het volgende:
Ach ja, de meeste brievenbussen zijn toch nog roodWaarom niet. Maar dat zal wel veel te efficiënt zijn.
T5, Trafic ring omhoogduwen linksboven, Caddy: hele pook naar beneden rechtsondering, Kangoo Ring omhoog, rechtsonderin. Elke keer weer zoekenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Think_Pad het volgende:
Ik moest vandaag een route rijden met een VW Transporter. Ik mocht deze keer rijden (had iemand mee die mij ging leren hoe de route moest). Ik de bus uit het parkeervak halen bij de vestiging, terwijl collega nog even wat rode bakken en buslichtingzakken ging pakken. Maar toen kon ik de achteruit versnelling niet vindenIk zat met de pook een beetje rechtsonderin te roeren, maar er gebeurde niks. En dat dopje zat ook niet op de pook, dus ik kon ook niet kijken. Bleek dat hij linksbovenin zat
Auto reed verder wel fijn trouwens
Maar het merk NPost is niet geregistreerd.Oh en het twitteraccount @postnl is al geregistreerd sinds 22/3, zie net dat iemand vanavond ook nog postanal en postanaal heeft geregistreerd.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef martinnutjuh het volgende:
Als de Belgen gevolgd worden (bpost tegenwoordig) dan kom je uit op iets als NPost.
Ligt wel in het verlengde van PostNL en PostNed.
En wat het logo betreft:
Op alle uitingen de cirkeltjes met de T oranje inkleuren en klaar!
Zowiets dus:
[ afbeelding ]
Complete invoering van een nieuwe naam kan dan uitgevoerd worden met een pakje viltstiften of een paar rolletjes van deze stickertjes:
[ afbeelding ]![]()
Het domein npost.nl is geregistreerd door een bedrijf wat in ieder geval TNT Express onlangs nog bij de referenties had staan...
Altijd service nodig die dingenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef carboni het volgende:
[..]
T5, Trafic ring omhoogduwen linksboven, Caddy: hele pook naar beneden rechtsondering, Kangoo Ring omhoog, rechtsonderin. Elke keer weer zoeken
Klinkt trouwens als een heel goed onderhouden T5'je
Had ie ook deze
[ afbeelding ]
Oh ja we hebben ook nog een sprinter en een Renault Master kleppenhuurauto, die is geloof ik ook omhoog/rechtsboven, nooit in gereden.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:28 schreef lbeew het volgende:
[..]
Altijd service nodig die dingen.
sprinter overigens linksonder en ring omhoogmaar staat altijd wel op de pook eigenlijk.
Meestal is dat andersom bij die Fiat'squote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef rub3n het volgende:
Fiat'jes: GEEN IDEE, IK WEIGER ERIN TE RIJDEN
Banden aan de binnenkant versleten, hmm, komt me bekend voor.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:44 schreef carboni het volgende:
[..]
Meestal is dat andersom bij die Fiat's.
VIM was ze zo zat, dat nadat bij alle twee de Fiat's de banden aan de binnenkant tot aan het metaal waren afgesleten dat ie ze onmiddellijk heeft laten vervangen voor huurauto's totdat er Kangoo's kwamen.
De ene Kangoo heeft een betere remkarakteristiek dan de andere. De lekkerste die ik meegehad heb kwam helaas niet van ons eigen kantoor mag van een ander kantoor in ons VBG. Heb daarmee een keer mijn dienst afgemaakt toen ik met een Fiat gestrand was. Die Kangoo ging als de brandweerquote:
Dat is juist het ergste van die Kangoo's, als ze nou allemaal als een natte krant remden. Om te voorkomen dat een normale uitrol bij een rotonde een noodstop word moet je van elke kangoo op de vestiging gaan leren hoe ie remt.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Banden aan de binnenkant versleten, hmm, komt me bekend voor.
[..]
De ene Kangoo heeft een betere remkarakteristiek dan de andere. De lekkerste die ik meegehad heb kwam helaas niet van ons eigen kantoor mag van een ander kantoor in ons VBG. Heb daarmee een keer mijn dienst afgemaakt toen ik met een Fiat gestrand was. Die Kangoo ging als de brandweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |