Oh ik lees het nu ook pas echt goed, ze zijn er op dezelfde manier achter gekomen. LOL weet niet waarom Telegraaf het dan op de voorpagina zet, maar ze zullen wel wat contacten hebben die het hebben bevestigd.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:36 schreef pussywillow het volgende:
De krant zegt ook maar wat, het is toch niet alsof TNT dat zelf wereldkundig heeft gemaakt?Hoe leuk het ook is om op TNT te kankeren, het moet wel terecht zijn.
Ik zeg altijd gewoon de postquote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef carboni het volgende:
Het probleem met deze naam is de herkenbaarheid wanneer je hem uitspreekt.
Sta je bij een hek van een bedrijf en zeg je TNT weten ze meteen wie het is. PostNL bekt gewoon niet. Post nnnn elllll, post in hellll, had het dan post.nl genoemd.
De auto ziet er wel mooi uit. beter dan de vorig met zn "Sure we Can" op de zijdeur.
dan worden we meer kpn-ig.. vind oranje primaquote:Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef ellenatmars het volgende:
He jammer, video is inmiddels prive. Was wel benieuwd.
Dus we blijven in het oranje, gelukkig. Alhoewel groen ook een goede keuze was geweest (wel lichtgroen dan) vind ik.
Toen had ik het logo nog niet gezienquote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef sbientje het volgende:
[..]
dan worden we meer kpn-ig.. vind oranje prima
haha het ziet er een beetje uit als zo'n elektromonteursbusje iddquote:Op donderdag 7 april 2011 16:31 schreef Think_Pad het volgende:
http://binnenland.nieuws.nl/636860/tnt_post_wordt_postnl
Die stickering
Die oranje driehoek die erin zit komt mij trouwens ergens bekend van voor, iets van een reclame op TV![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |