abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95151414
Alsof ze een half uur lang achteruit rijden...
lama
pi_95156114
Ik kan me goed voorstellen dat er overlast is. Wildplassende collega's heb ik nog niet waargenomen, maar ik kan me best indenken dat mensen last hebben van die af- en aanrijdende klepperwagens, hoewel het me sterkt lijkt dat de 1e al om 4 uur 's nachts komt, zoals die man op de radio beweerde. Bij ons komt de eerste pas rond elf uur. Ook veroorzaken veel bezorgers schade, doordat ze hun fiets overal tegenaan pleuren. Vooral als de gebruikte garagebox er een is uit een rijtje, moeten de omliggende deuren het ontgelden: die zitten vaak onder de deuken en de krassen. En het is niet alleen een afhaalpunt, het is ook een punt waar je op je post staat te wachten (soms lang), waar je kletst met je collega's en waar je snel ff een peukje doet of je brood opeet. Het is dus eigenlijk ook een kantine (wel en hele armoedige).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_95156963
TNT Post gaat PostNL heten

Over een kleine twee maanden zal de naam TNT Post niet meer bestaan. Vanaf eind mei zal het bedrijf namelijk verder opereren onder de naam Postnl. Dat zou onder meer blijken uit het deponeren van die naam bij het merkenbureau voor de Benelux.

Dat meldt het AD.

De reden is dat TNT zich binnenkort splitst in twee aparte beursgenoteerde bedrijven. Het postbedrijf is daarom toe aan een nieuwe naam. Naar verluidt verandert de kleur van de brievenbussen voorlopig niet en heeft ook het logo van Postnl een oranje kleur.

:{ :'( ;( LELIJKE NAAM! :( :( :(
pi_95158185
;(

Las het idd al op de voorpagina van de Telegraaf...
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_95160731
:( :( kut Kunz eerst alle medewerkers een brief sturen dat wij exclusief als eerste de naam zouden horen, staat het al in de krant, zegt alles over hoe het bedrijf omgaat met zijn personeel. Haden we toch een primeurtje op Fok
pi_95160917
De krant zegt ook maar wat, het is toch niet alsof TNT dat zelf wereldkundig heeft gemaakt? :? Hoe leuk het ook is om op TNT te kankeren, het moet wel terecht zijn.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_95161023
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:36 schreef pussywillow het volgende:
De krant zegt ook maar wat, het is toch niet alsof TNT dat zelf wereldkundig heeft gemaakt? :? Hoe leuk het ook is om op TNT te kankeren, het moet wel terecht zijn.
Oh ik lees het nu ook pas echt goed, ze zijn er op dezelfde manier achter gekomen. LOL weet niet waarom Telegraaf het dan op de voorpagina zet, maar ze zullen wel wat contacten hebben die het hebben bevestigd.
Net van twitter, eerste reclame. Gelukkig is het logo wat minder lelijk maar wel een directe ripoff van KPN.
Zie ook eerste auto bestickering. Die ziet er wel ok uit en als die definitief is, weten we ook waarom die nieuwe auto's wit waren.
pi_95161903
Dat logo vind ik best mooi! Beter dan die rare inktvlek die hier eerder gepost werd :P Verstandig ook om het oranje te behouden. Mensen zijn eraan gewend, je hoeft niet alles direct wéér te vervangen en het is natuurlijk erg Nederlands.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 april 2011 @ 12:07:19 #284
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_95162017
Die inktvlek kon uiteraard ook niet het logo zijn. Het is meer om even iets te hebben.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_95162142
logo ziet er wel goed uit.. aan de naam moet ik even wennen, maar ach..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95162197
Het probleem met deze naam is de herkenbaarheid wanneer je hem uitspreekt.
Sta je bij een hek van een bedrijf en zeg je TNT weten ze meteen wie het is. PostNL bekt gewoon niet. Post nnnn elllll, post in hellll, had het dan post.nl genoemd.
De auto ziet er wel mooi uit. beter dan de vorig met zn "Sure we Can" op de zijdeur.
pi_95162530
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef carboni het volgende:
Het probleem met deze naam is de herkenbaarheid wanneer je hem uitspreekt.
Sta je bij een hek van een bedrijf en zeg je TNT weten ze meteen wie het is. PostNL bekt gewoon niet. Post nnnn elllll, post in hellll, had het dan post.nl genoemd.
De auto ziet er wel mooi uit. beter dan de vorig met zn "Sure we Can" op de zijdeur.
Ik zeg altijd gewoon de post :)
lama
pi_95162561
Ja, een drieletterige naam bekt wel beter. Misschien hadden ze het PST moeten noemen :P Maar je kunt inderdaad ook gewoon zeggen "Hoi, de postbode hier!"

Die website voor die nieuwe naam is trouwens wel supergaar. Moet je je naam invullen, maar als ik mezelf Piet Piraat noem kom ik er ook in :')
pi_95162628
ik zeg ook altijd: de postbode! Vind het zo gek om te zeggen: TNT post..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95162732
Ik vul in op die website
ADRES
ONBEKEND
2500NA

TNT Post werkt altijd prima op de intercoms, maar bij PostNL zal het wel postbode worden. Niet dat het er toe doet want hier hebben we maar 3 weken met de nieuwe naam voordat de autounit start en we nauwelijks nog klantcontact zullen hebben.
pi_95168846
He jammer, video is inmiddels prive. Was wel benieuwd.
Dus we blijven in het oranje, gelukkig. Alhoewel groen ook een goede keuze was geweest (wel lichtgroen dan) vind ik.
pi_95169214
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef ellenatmars het volgende:
He jammer, video is inmiddels prive. Was wel benieuwd.
Dus we blijven in het oranje, gelukkig. Alhoewel groen ook een goede keuze was geweest (wel lichtgroen dan) vind ik.
dan worden we meer kpn-ig.. vind oranje prima :)
pi_95169324
PostNL klinkt meer als een van onze goedkope concurrenten dan als de Nederlandse marktleider..

VSP Post was nog een betere naam geweest.
pi_95169336
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef sbientje het volgende:

[..]

dan worden we meer kpn-ig.. vind oranje prima :)
Toen had ik het logo nog niet gezien O-) Lijkt inderdaad op KPN, maar verder niet slecht.
pi_95169910
PostNL dus nu definitief? Die nieuwenaam site ligt plat geloof ik.
Baggernaam trouwens 18.gif
pi_95171693
Nu kunnen we alleen nog maar hopen dat de aandeelhouders het net zo'n baggernaam vinden :')
pi_95173275
http://binnenland.nieuws.nl/636860/tnt_post_wordt_postnl

Die stickering :r

Die oranje driehoek die erin zit komt mij trouwens ergens bekend van voor, iets van een reclame op TV :?
pi_95174664
Wat dacht je van de driehoek van KPN? Die heeft 3 van die driehoeken in elkaar
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
  donderdag 7 april 2011 @ 17:09:09 #299
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_95174859
PTT Post en TNT Post vond ik zo mooi. PostNL :')
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_95175139
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:31 schreef Think_Pad het volgende:
http://binnenland.nieuws.nl/636860/tnt_post_wordt_postnl

Die stickering :r

Die oranje driehoek die erin zit komt mij trouwens ergens bekend van voor, iets van een reclame op TV :?
haha het ziet er een beetje uit als zo'n elektromonteursbusje idd :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')