Live topic voor TSOquote:
Ik vind Danny tof.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Hopelijk wordt het leuk en kan ik door het Danny de Munk en Tooske-drama heenkijken.
Die gaan we gewoon heulemaal afkrakenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Hopelijk wordt het leuk en kan ik door het Danny de Munk en Tooske-drama heenkijken.
Auch da bin ich bei.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Die gaan we gewoon heulemaal afkraken
Je bent er toch bij?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Auch da bin ich bei.
Leuk dat je er bent Kally.
Danny moet gewoon lekker zichzelf zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de presentatie, weer eens wat anders dan Joling en Nance. Toosje vind ik niet zo leuk, Danny wel, maar geen idee of hij kan presenteren.
Ik vind Danny leuk, als hij maar niet "netjes" gaat praten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Danny moet gewoon lekker zichzelf zijn.
Ik ook... ben er alleen bang voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de presentatie, weer eens wat anders dan Joling en Nance. Toosje vind ik niet zo leuk, Danny wel, maar geen idee of hij kan presenteren.
Gewoon Amsterdams is beter jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Danny leuk, als hij maar niet "netjes" gaat praten.
DAT is pas ergerlijk met JvdBquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
We krijgen trouwens tussen de show en de uitslag door nog ff Weekend Miljonairs
Ow hiep hiep hoeraquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Met de zingende wenkbrauw?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk wel, maar heb niks kunnen vinden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay. Dus er is al bekend wie eruit is?
Yup.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:01 schreef JJH het volgende:
Dit klinkt wel leuk.
Dit is nog het begin? Was ff was hangen.
Helemaal eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Hel-din.
Ik vind 'r gewoon goed. Goeie zangeres ook.
Ik hoop het ook. Niet alleen maar positief.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat Karin wel eens erg eerlijk zou kunnen zijn, althans goede hoop.
Ik vind haar irritant, weet niet waarom.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Hel-din.
Ik vind 'r gewoon goed. Goeie zangeres ook.
Eerste seizoen heb ik hier op de plank liggen. Leuk!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:07 schreef Karina het volgende:
Vergelijken met Glee vind ikj best, ik heb het toch nog nooit gezien.
Ja vond ik ook.... Gleequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond het net op het podium al een beetje Glee-erig overkomen.
Ik wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:07 schreef Karina het volgende:
A-capella? Ik zie toch instrumenten daar.
Idd, beetje knulligquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:07 schreef Karina het volgende:
A-capella? Ik zie toch instrumenten daar.
Je mag wel met mij in een groepje, ik kan alleen niet zingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Lijkt me heel tof om in zo'n groepje te zingen.
Ik denk een beetje van beiden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:09 schreef Bamba het volgende:
Weet iemand of ze ook zelf de a capella arrangementen hebben gemaakt? Of dat door het programma is gemaakt?
Ik wou niet meteen vals wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet... ik neig meer naar slecht
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
Die ene heeft het hoofd van Caro gestolen.
Doe dan Gordon.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Shaaaaaain. Shaaaaaain. Shaaaaaaaaaain.
Ja fijn, maar oke het is wel het allereerste optreden dus we houden hoopquote:
Maar als ze nu al denken dat het goed is, kun je nergens naar toe opbouwen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is de eerste aflevering, dan mag het
Okequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.... keihard vals![]()
Het was toch gewoon slecht
SBSquote:
Gewoon tso.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
#thesingoff
Das al 11 tekens. Lekker handig
Met de zingende wenkbrauw toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Lotto Weekend Miljonairs zonder Robert ten Brink, dat kan gewoon niet.
Nee, en als vervanging zeker niet unibrauwquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Hoezo dat? Ik ben niet van de twitter, dus geen idee of het wat uitmaakt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
#thesingoff
Das al 11 tekens. Lekker handig
Jeroen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Max 140 tekens, dus less is more.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik ben niet van de twitter, dus geen idee of het wat uitmaakt.
Hoe langer dat die tag, hoe meer ruimte het inneemt in je tweet (die maar uit 140 karakters mag bestaan)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik ben niet van de twitter, dus geen idee of het wat uitmaakt.
Ik zag een voorstukje van dat programma met een jongen en een heel knap meisje (die daar ook aan tafel zit), dat meisje was meer onzeker over haar uiterlijk dan die jongen die er heel eng uitzag.quote:
Al zes minuten en tien seconden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
Jezus hoe lang duurt die reclame, heb mijn was in de tussentijd weggestreken
Begint!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Jullie waarschuwen wel ff als het weer begint?
Werk ze, rij voorzichtigquote:
Dat dusquote:
Echt niet hoor.quote:
wil je dat echt weetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:23 schreef Lutte het volgende:
En wat vinden we van het jurkje van Tooske?
Afschuwelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:23 schreef Lutte het volgende:
Braaf, vooral heel braaf.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:23 schreef Lutte het volgende:
Geen idee. Ik ben benieuwd naar Intrmzzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
Bewaren ze de beste voor het laatst???
Beetje Balkan tijdens een meifeest ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:23 schreef Lutte het volgende:
Je "e" is stukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben benieuwd naar Intrmzzo
U vraagt.....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben benieuwd naar Intrmzzo
Omdat het niet zo goed is, die zangquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Kally het volgende:
Serieus die mannen op de achtergrond leiden teveel af van de zang
Dat kloptquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat het niet zo goed is, die zang.
Dat wel idd, bij ieder groepje tot nu toe valt de lead tegenquote:
3 groepjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:28 schreef Cee het volgende:
KUT ik schakel net in, dacht dat het om half 9 begon.Wat gemist?
Eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat wel idd, bij ieder groepje tot nu toe valt de lead tegen
Cee babe, nog niks spectaculairs gezienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:28 schreef Cee het volgende:
Godverdegodver. Als een malle m'n hapjes en drankje klaarmaken en helemaal settelen onder m'n fleecedekentje en inschakelen, is het al een half uur bezig.quote:
2 slechte groepjes en 1 redelijkequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:28 schreef Cee het volgende:
Drie groepjes.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:28 schreef Cee het volgende:
Omg, jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:31 schreef Cee het volgende:
Dat jurkje van Toos.
Hey Barbe van de Brandt, met Benthe (van Op zoek naar Mary), die heb ik vaak zat gezien. Oh en Marjolein of hoe ze ook heet! Willemijn. Ahah.
Ik denk de producentquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Heeft SBS de groepjes bij elkaar gezocht
Ze zei net dat die er pas 3 weken bij waren, zal wel moeten van het programma inderdaadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Die beatboxers passen er toch helemaal niet bij
Daaraan zie je dat het een bijelkaar gezocht groepje is
Die kwamen er ook later bij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Die beatboxers passen er toch helemaal niet bij
Daaraan zie je dat het een bijelkaar gezocht groepje is
Waar?quote:
Fijn dan kunnen we ons gaan schamenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
Siepie straks komen er ook 2 groepen uit Rotterdam
HET IS 'M!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Die ene dikke lijkt op een manager van een kandidaat ooit bij Idols!
Dat is 'm toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Die ene dikke lijkt op een manager van een kandidaat ooit bij Idols!
Nee joh, Normaal is Sheralda wel goedquote:
En ook niet goed.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
*Wil Lutte naar de kamer van de waarheid komen voor een batterijwissel*
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
*Wil Lutte naar de kamer van de waarheid komen voor een batterijwissel*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |