Live topic voor TSOquote:
Ik vind Danny tof.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Hopelijk wordt het leuk en kan ik door het Danny de Munk en Tooske-drama heenkijken.
Die gaan we gewoon heulemaal afkrakenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Hopelijk wordt het leuk en kan ik door het Danny de Munk en Tooske-drama heenkijken.
Auch da bin ich bei.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Die gaan we gewoon heulemaal afkraken
Je bent er toch bij?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Auch da bin ich bei.
Leuk dat je er bent Kally.
Danny moet gewoon lekker zichzelf zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de presentatie, weer eens wat anders dan Joling en Nance. Toosje vind ik niet zo leuk, Danny wel, maar geen idee of hij kan presenteren.
Ik vind Danny leuk, als hij maar niet "netjes" gaat praten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Danny moet gewoon lekker zichzelf zijn.
Ik ook... ben er alleen bang voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de presentatie, weer eens wat anders dan Joling en Nance. Toosje vind ik niet zo leuk, Danny wel, maar geen idee of hij kan presenteren.
Gewoon Amsterdams is beter jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Danny leuk, als hij maar niet "netjes" gaat praten.
DAT is pas ergerlijk met JvdBquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
We krijgen trouwens tussen de show en de uitslag door nog ff Weekend Miljonairs
Ow hiep hiep hoeraquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Met de zingende wenkbrauw?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |