HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:35 schreef versabommie het volgende:
wie jatte die lapo?
Mikado en een razende valsche nicht, wat wil jenog meer in het weekend
Ohwja.. wel fipo gemacht!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:35 schreef versabommie het volgende:
wie jatte die lapo?
Gun de bewoners wat rust joh na 48 uur nauwelijks geslapen te hebben en om de 2 uur onmenselijke opdrachten uit te voerenquote:
Die zijn altijd interessantquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:41 schreef Urb het volgende:
[..]
*Vind Karim en Gerard as usual weer erg intressant tbh!*
bonjour!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:45 schreef Day het volgende:
Fijn gesprek zo, tussen gerard en karim.
Karim die toegeeft dat gerard toch gelijk had, maar er zelf achter wou komen.
Ideeën delen over clous. Top!
Hoi hoiquote:
hij is aan het sportenquote:
quote:
hij was aan het sportenquote:
250quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:00 schreef iBenny het volgende:
Flip moet pizza's bereiden
12 warme pizza's = 2500euro
Valt me tegen van je Bommiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:35 schreef versabommie het volgende:
wie jatte die lapo?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:01 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
EDIT: Haha alex draagt een rokje![]()
Er is niets gezegd over tegelijk, enkel dat ie 2 uur de tijd had vor 12 stuksquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:02 schreef suzi1 het volgende:
hoe groot is die oven als hij ze alle 12 tegelijk warm opgediend moet hebben
De stem zei wel tegelijk 12 warme pizza'squote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:03 schreef D. het volgende:
[..]
Er is niets gezegd over tegelijk, enkel dat ie 2 uur de tijd had vor 12 stuks
neenee, 12 warme pizza's opdienen betekent voor mij alle 12 tegelijk ;pquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat hij ze allemaal warm moest opdienenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wordt dus de uitdaging.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:02 schreef suzi1 het volgende:
hoe groot is die oven als hij ze alle 12 tegelijk warm opgediend moet hebben
Ow, ok, gemist danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:03 schreef mYsca het volgende:
[..]
De stem zei wel tegelijk 12 warme pizza's
Valt mee dat ze niet het spel zakdoekje leggen moeten doen. Het zijn normaal toch hele kinderachtige opdrachten. HInken op een been, paardje rijden, bokje springen .quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja zo krijg je ze het nest wel uit
Da's een conclusie trekken, daar doen we niet aanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
neenee, 12 warme pizza's opdienen betekent voor mij alle 12 tegelijk ;p
Dat zegt ook niets over 'tegelijk'quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat hij ze allemaal warm moest opdienen
O dus als je die conclusie er uit trekt betekend dat ook dat hij er 12 tegelijk moet opdienen, hij heb maar 2 handen geloof ik. tegelijk opdienen gaat nooit lukken. allemaal nog heet ook niet. 1 voor 1 opdienen mag best lijkt me. hij moet 12 warme pizza;s opdienen, nergens word gezegd dat hij ze gelijk moet opdienen of dat ze tegelijk warm moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:03 schreef mYsca het volgende:
[..]
De stem zei wel tegelijk 12 warme pizza's
wat hij zegt ^quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een conclusie trekken, daar doen we niet aan
Mwahh de meeste liggen in het weekend de hele dag op bedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zou van een knul van 20 anders verwachten
Dat is waar. Moet Flip ze klaarmaken of worden ze geleverd. Dat zou wel heel makkelijk voor Flip zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:09 schreef Day het volgende:
Je kunt de opdracht op verschillende manieren interpreteren.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:12 schreef suzi1 het volgende:
ze krijgen gewoon bevroren wagner pizza's
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:12 schreef suzi1 het volgende:
Zoutzak.quote:
12 min per pizza,quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:12 schreef suzi1 het volgende:
wie weet het zijn van die smerige *blieb*pizza'squote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
Oh, volgens Joanna kunnen ze alles zien en kijken mee. News flash......
Wow ze heeft het licht gezienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
[maaskantje] kut je zou niet met hem praten jonguh [/maaskantje]quote:
Ze is nog dommer dan ik dacht..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat is een pizza speciaal?
ik ken ze niet van de pizzaria of bevroren iig.
Ik zou er als redactie iets heel speciaals van maken
Ik wou net eten .... maar ik wacht nog wel evenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:11 schreef marky het volgende:
[..]
Mwahh de meeste liggen in het weekend de hele dag op bed
ideale scenario!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:18 schreef Reksie1981 het volgende:
komen ze strax aan met 5 kilo bloem, hoop eieren, melk en de rest van de mikmak
Succes flip!
Aafke pizza's.quote:
ja da zie ik ook zitten, heb dat net hier ook gedaan (in de machine)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:18 schreef Reksie1981 het volgende:
komen ze strax aan met 5 kilo bloem, hoop eieren, melk en de rest van de mikmak
Succes flip!
nee aan flipquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:20 schreef mangalie het volgende:
Vroeg Aafke nu aan Sevio of ze wat extra groente voor zichzelf mocht sijden voor nij de pizza??
de stem luisterd goed naar jequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:21 schreef Day het volgende:
Het wordt gvd tijd dat ze eindelijk wat zeggen over Jo's zender!
ze doet dat heel bewust dat knisperen met die jas of met de dekensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:21 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:20 schreef Reksie1981 het volgende:
Iemand trouwens een cap gemaakt van die lekkere dikke aantrekkelijke ogen van Aafke?
Jo is een kindje van God.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:21 schreef Day het volgende:
Ja maar net buiten bij de pizzas niet!quote:
nee hoor, hij zit nu waarschijnlijk aan de aardappelsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:24 schreef Stability het volgende:
zit die gatverse nicht uitgebreid in zn neus te baggeren !!!
bah bah wat een ransbakquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee hoor, hij zit nu waarschijnlijk aan de aardappels
Hij mag niet koken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:25 schreef Flow3r het volgende:
nee hoor, hij zit nu waarschijnlijk aan de aardappels
Ook niet handig als je je blijft opmaken en je make up deelt met anderen. Moet ik zelf absoluut niet doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jo is een kindje van God.![]()
Die oogdruppels van Aaf werken volgens mij voor geen meter.
Budget hangt van de kijkcijfers af hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:26 schreef Mylene het volgende:
Dan krijgen ze straks ook 6 flesjes bier en 2 flessen wijn, zo karig.
das zelfkennisquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
Mensenkennis: Maik zegt; ik heb het reactievermogen van een slak
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:28 schreef Flow3r het volgende:
Laurs is superactief en wiebelt met haar rechterbeen
Dat noemt men "fondue"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:24 schreef Stability het volgende:
zit die gatverse nicht uitgebreid in zn neus te baggeren !!!
Ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:26 schreef bollokus het volgende:
is falex vandaag eigenlijk al van laura haar zijde geweest??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind haat meer een monopodquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:28 schreef Flow3r het volgende:
Laura is superactief en wiebelt met haar rechterbeen
Ze hebben vandaag allemaal nieuwe make-up gekregen. Ze moet zich gewoon een aantal dagen niet opmaken en haar ogen rust geven. Maar ja, ze wil niet zonder oogmake-up in het huis lopen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:26 schreef Day het volgende:
Ook niet handig als je je blijft opmaken en je make up deelt met anderen. Moet ik zelf absoluut niet doen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:28 schreef Flow3r het volgende:
Laura is superactief en wiebelt met haar rechterbeen
Geen idee wat een monopod is, maar het klinkt als iets waar ik het mee eens benquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja.pffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
Zoiets als een aaipod, die zich zelf aait dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Geen idee wat een monopod is, maar het klinkt als iets waar ik het mee eens ben
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:31 schreef danilel het volgende:
[..]
Zoiets als een aaipod, die zich zelf aait dan.
is een statief maar dan bestaand uit 1 poot.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Geen idee wat een monopod is, maar het klinkt als iets waar ik het mee eens ben
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:31 schreef danilel het volgende:
[..]
Zoiets als een aaipod, die zich zelf aait dan.
Zie je wel, ik ben het ermee eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
is een statief maar dan bestaand uit 1 poot.
Klopt ook nie, is een fabeltjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:34 schreef diditje64 het volgende:
"Je kan met aluminium folie dingen warm houden en dingen koel houden. Wanneer moet je de matte zijde en wanneer de glanzende zijde aan de buitenkant houden?"
Huh wist ik niet![]()
dat is de werking van zilverfolie en goudfolie, het ene houdt warm en de ander houdt koel....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:34 schreef diditje64 het volgende:
"Je kan met aluminium folie dingen warm houden en dingen koel houden. Wanneer moet je de matte zijde en wanneer de glanzende zijde aan de buitenkant houden?"
Huh wist ik niet![]()
Tsja het komt van de boerderie, is een meisje-meisje meisje in een roze kamerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:36 schreef Papiergeld het volgende:
Jezus Laura heeft echt nooit een RLS gekeken zeker? Denkt dat streamers maar 1 vaste camera zien
bij te groot beeld even op beeld, zoomen, uitzoomen klikken, tip van Beequeen en Mazaru ( ofzoietsquote:
pardon :S ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef mazaru het volgende:
Ik heb ook net lekker een pizza naar binnen gewerkt.
ik neem er maar 1quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:40 schreef diditje64 het volgende:
ga zo ook maar pizza's in de oven gooien maar hoef er maar 2 dus niet zo lastig hihi
wilde ik net zeggen, lekker reclame maken zoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef capuchon het volgende:
waar zijn de secret story stickers op die dozen
gratis reclamequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef capuchon het volgende:
als je dankbaarheid wil, help dan gewoonquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:39 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Kijk nou maar gewoon in plaats van meteen zo ondankbaar te doen
Voor een Portugees B-merk, ja daar zal de Nederlandse Reclame Code Commissie zich druk om makenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:42 schreef Dromelot het volgende:
[..]
wilde ik net zeggen, lekker reclame maken zo
ikke. krijg ik nu 500 in mijn kluisquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:42 schreef Mokum020 het volgende:
Wie zei hier net dat het gewoon van Wagner zou zijn
Gesponsorde pizza'squote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef capuchon het volgende:
ik heb er net zelf gemaakt.... lekker toevalligquote:
Wel warm , maar wel slap, maar ja je mot watquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:42 schreef Lutte het volgende:
Pizza tussen twee borden, dekbed eromheen, klaar!Blijft wel warm.
is geen portugees b-merk hoor... zag net nog de reclame voor deze voorbij komenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:42 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Voor een Portugees B-merk, ja daar zal de Nederlandse Reclame Code Commissie zich druk om maken
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:43 schreef Stability het volgende:
bemoei je er niet mee, stervio !!! straks mag je afwassen !
Hij moest warme pizza's serveren, doet ie dat, fertig!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wel warm , maar wel slap, maar ja je mot wat
Mijn foutquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:44 schreef Dromelot het volgende:
[..]
is geen portugees b-merk hoor... zag net nog de reclame voor deze voorbij komen
Flip leest mee?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:44 schreef Day het volgende:
Ja precies flip, gewoon iedereen een halve/kwartpizza geven.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:43 schreef beequeen het volgende:
Doe gewoon een kwart pizza pp. Opgelost. Er staat toch nergens dat het een hele pizza hoeft te zijn?
dan hebben ze toch pech want ik ga er gewoon een dr. oetker pizza ingooienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
Duidelijk gesponsorde actie dit
Zowat inzoomen op het merk en alles
ja die waren in de aanbieding, zal het bij mij ook wel wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:46 schreef diditje64 het volgende:
[..]
dan hebben ze toch pech want ik ga er gewoon een dr. oetker pizza ingooien
oven in alu??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:44 schreef iBenny het volgende:
6 pizza's in de oven. In aluminiumfolie doen en de volgende... klaaaaaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |