ik vind haat meer een monopodquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:28 schreef Flow3r het volgende:
Laura is superactief en wiebelt met haar rechterbeen
Ze hebben vandaag allemaal nieuwe make-up gekregen. Ze moet zich gewoon een aantal dagen niet opmaken en haar ogen rust geven. Maar ja, ze wil niet zonder oogmake-up in het huis lopen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:26 schreef Day het volgende:
Ook niet handig als je je blijft opmaken en je make up deelt met anderen. Moet ik zelf absoluut niet doen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:28 schreef Flow3r het volgende:
Laura is superactief en wiebelt met haar rechterbeen
Geen idee wat een monopod is, maar het klinkt als iets waar ik het mee eens benquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja.pffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
Zoiets als een aaipod, die zich zelf aait dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Geen idee wat een monopod is, maar het klinkt als iets waar ik het mee eens ben
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:31 schreef danilel het volgende:
[..]
Zoiets als een aaipod, die zich zelf aait dan.
is een statief maar dan bestaand uit 1 poot.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Geen idee wat een monopod is, maar het klinkt als iets waar ik het mee eens ben
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:31 schreef danilel het volgende:
[..]
Zoiets als een aaipod, die zich zelf aait dan.
Zie je wel, ik ben het ermee eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
is een statief maar dan bestaand uit 1 poot.
Klopt ook nie, is een fabeltjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:34 schreef diditje64 het volgende:
"Je kan met aluminium folie dingen warm houden en dingen koel houden. Wanneer moet je de matte zijde en wanneer de glanzende zijde aan de buitenkant houden?"
Huh wist ik niet![]()
dat is de werking van zilverfolie en goudfolie, het ene houdt warm en de ander houdt koel....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:34 schreef diditje64 het volgende:
"Je kan met aluminium folie dingen warm houden en dingen koel houden. Wanneer moet je de matte zijde en wanneer de glanzende zijde aan de buitenkant houden?"
Huh wist ik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |