bij te groot beeld even op beeld, zoomen, uitzoomen klikken, tip van Beequeen en Mazaru ( ofzoietsquote:
pardon :S ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef mazaru het volgende:
Ik heb ook net lekker een pizza naar binnen gewerkt.
ik neem er maar 1quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:40 schreef diditje64 het volgende:
ga zo ook maar pizza's in de oven gooien maar hoef er maar 2 dus niet zo lastig hihi
wilde ik net zeggen, lekker reclame maken zoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef capuchon het volgende:
waar zijn de secret story stickers op die dozen
gratis reclamequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef capuchon het volgende:
als je dankbaarheid wil, help dan gewoonquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:39 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Kijk nou maar gewoon in plaats van meteen zo ondankbaar te doen
Voor een Portugees B-merk, ja daar zal de Nederlandse Reclame Code Commissie zich druk om makenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:42 schreef Dromelot het volgende:
[..]
wilde ik net zeggen, lekker reclame maken zo
ikke. krijg ik nu 500 in mijn kluisquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:42 schreef Mokum020 het volgende:
Wie zei hier net dat het gewoon van Wagner zou zijn
Gesponsorde pizza'squote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef capuchon het volgende:
ik heb er net zelf gemaakt.... lekker toevalligquote:
Wel warm , maar wel slap, maar ja je mot watquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:42 schreef Lutte het volgende:
Pizza tussen twee borden, dekbed eromheen, klaar!Blijft wel warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |