bij te groot beeld even op beeld, zoomen, uitzoomen klikken, tip van Beequeen en Mazaru ( ofzoietsquote:
pardon :S ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef mazaru het volgende:
Ik heb ook net lekker een pizza naar binnen gewerkt.
ik neem er maar 1quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:40 schreef diditje64 het volgende:
ga zo ook maar pizza's in de oven gooien maar hoef er maar 2 dus niet zo lastig hihi
wilde ik net zeggen, lekker reclame maken zoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef capuchon het volgende:
waar zijn de secret story stickers op die dozen
gratis reclamequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef capuchon het volgende:
als je dankbaarheid wil, help dan gewoonquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:39 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Kijk nou maar gewoon in plaats van meteen zo ondankbaar te doen
Voor een Portugees B-merk, ja daar zal de Nederlandse Reclame Code Commissie zich druk om makenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:42 schreef Dromelot het volgende:
[..]
wilde ik net zeggen, lekker reclame maken zo
ikke. krijg ik nu 500 in mijn kluisquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:42 schreef Mokum020 het volgende:
Wie zei hier net dat het gewoon van Wagner zou zijn
Gesponsorde pizza'squote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef capuchon het volgende:
ik heb er net zelf gemaakt.... lekker toevalligquote:
Wel warm , maar wel slap, maar ja je mot watquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:42 schreef Lutte het volgende:
Pizza tussen twee borden, dekbed eromheen, klaar!Blijft wel warm.
is geen portugees b-merk hoor... zag net nog de reclame voor deze voorbij komenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:42 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Voor een Portugees B-merk, ja daar zal de Nederlandse Reclame Code Commissie zich druk om maken
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:43 schreef Stability het volgende:
bemoei je er niet mee, stervio !!! straks mag je afwassen !
Hij moest warme pizza's serveren, doet ie dat, fertig!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wel warm , maar wel slap, maar ja je mot wat
Mijn foutquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:44 schreef Dromelot het volgende:
[..]
is geen portugees b-merk hoor... zag net nog de reclame voor deze voorbij komen
Flip leest mee?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:44 schreef Day het volgende:
Ja precies flip, gewoon iedereen een halve/kwartpizza geven.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:43 schreef beequeen het volgende:
Doe gewoon een kwart pizza pp. Opgelost. Er staat toch nergens dat het een hele pizza hoeft te zijn?
dan hebben ze toch pech want ik ga er gewoon een dr. oetker pizza ingooienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
Duidelijk gesponsorde actie dit
Zowat inzoomen op het merk en alles
ja die waren in de aanbieding, zal het bij mij ook wel wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:46 schreef diditje64 het volgende:
[..]
dan hebben ze toch pech want ik ga er gewoon een dr. oetker pizza ingooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |