Hier staat een simpele uitleg: http://runningmusiclist.com/tag/running-bpm/quote:Op zondag 3 april 2011 22:50 schreef GotC het volgende:
Hmm, iemand enig idee hoe je je BPM uit kan rekenen?
Kan wel, maar sportsokken (hardloopsokken) zijn naadloos en daardoor heb je minder kans op blaren.quote:Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb de evy-files gedownload, nu nog schoenen en dan kan ik gaan...
Ik vind sportsokken echt vervelend zitten, kun je ook met je gewone sokken de sportschoenen in of is daar iets mis mee?
ren al maanden met Nike sokken vd AktieSport, nog geen blaar gehad.quote:Op maandag 4 april 2011 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan wel, maar sportsokken (hardloopsokken) zijn naadloos en daardoor heb je minder kans op blaren.
Die gebruik ik ook niet...quote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef slacker_nl het volgende:
Cardiotrainer vond ik echt ruk, die webinterface zuigt grote tijd.
Niks mis mee imo?quote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef slacker_nl het volgende:
Cardiotrainer vond ik echt ruk, die webinterface zuigt grote tijd.
Ik mis nix....ik heb de afstand, mn tijd, mn route en muziek. Meer heb ik niet nodigquote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef slacker_nl het volgende:
Ik mis er vanalles op. Endo en runkeeper zijn gewoon een stuk completer (en beterder)
Runkeeper is niet te vertrouwen qua GPS, scheelt vaak honderden meters. Bovendien gaat t me om t lopen, de km's die ik heb gelopen, de tijd en de GPSquote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef slacker_nl het volgende:
Ik mis er vanalles op. Endo en runkeeper zijn gewoon een stuk completer (en beterder)
De Pro versie is nu de gratis versie gewordenquote:Op maandag 4 april 2011 23:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind Runkeeper nog steeds geweldig. Alleen al om de actie die ze rond de jaarwisseling hielden: Gratis Runkeeper Pro om meer mensen aan het sporten te krijgen!
Vandaag nog even gelopen na een lange tijd, eigenlijk sinds februari alleen maar Squash gedaan als vorm van cardio.
Toen nog niet, maar tof. Wat is nu de 'pro' versie dan?quote:Op maandag 4 april 2011 23:01 schreef GotC het volgende:
[..]
De Pro versie is nu de gratis versie geworden.
Ik kijk dat allemaal niet na op m'n foon. Ik log alles met Endo en upload het naar runkeeper dmv .gpx files. Perfect, runkeeper en endo kennen iets als streetteams, wat het eea leuk maakt/houdt. En je kan meerdere sporten invoeren, wat cardiotrainer niet kan.quote:Op maandag 4 april 2011 22:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik mis nix....ik heb de afstand, mn tijd, mn route en muziek. Meer heb ik niet nodig
Meerdere sporten kan ook met cardiotrainer. Maar inderdaad, ieder zijn eigen voorkeurquote:Op maandag 4 april 2011 23:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik kijk dat allemaal niet na op m'n foon. Ik log alles met Endo en upload het naar runkeeper dmv .gpx files. Perfect, runkeeper en endo kennen iets als streetteams, wat het eea leuk maakt/houdt. En je kan meerdere sporten invoeren, wat cardiotrainer niet kan.
Ieder z'n ding, maar Cardiotrainer viel bij mij gelijk af.
quote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Toen nog niet, maar tof. Wat is nu de 'pro' versie dan?
Bron:quote:RunKeeper Live
RunKeeper LIVE lets you stream your GPS tracked activities on RunKeeper.com, allowing others to watch how you're doing in real-time. Whether you're running a race or out for a morning run, your friends and loved ones can watch how you're doing the entire time, giving them peace of mind and the ability to cheer you on from anywhere in the world.
Races Live
RunKeeper Races LIVE allows spectators to watch you run a race in real-time, right on the RunKeeper.com race page. Friends and family who can't make it to the course can root for you right from their own living rooms.
50% Off FitnessClasses
FitnessClasses take all of the terrific content that is available in traditional running training programs from expert coaches (5K, 10K, half-marathon, full marathon, etc.), and repurpose them in a more engaging and highly social way. RunKeeper Elite members enjoy a 50% discount on all FitnessClasses!
Advanced FitnessReports
Get more from your fitness data. Track your progress over time with advanced reports, and compare your activities to your street teammates to see how you stack up.
Advanced FitnessAlerts
Receive email alerts about your personal records for pace, elevation, duration, calories burned and more! Share your alerts with friends and family through Twitter and Facebook.
(Note: The RunKeeper Pro application is NOT included with an Elite subscription, they are two separate services, and therefore two separate purchases)
Je logt met Endo, dan naar Runkeeper? Is dat niet omslachtig? Waarom niet met Runkeeper gelijk?quote:Op maandag 4 april 2011 23:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik kijk dat allemaal niet na op m'n foon. Ik log alles met Endo en upload het naar runkeeper dmv .gpx files. Perfect, runkeeper en endo kennen iets als streetteams, wat het eea leuk maakt/houdt. En je kan meerdere sporten invoeren, wat cardiotrainer niet kan.
Ieder z'n ding, maar Cardiotrainer viel bij mij gelijk af.
Omdat ik dan Runkeeper zou exporten naar Endomondoquote:Op maandag 4 april 2011 23:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Je logt met Endo, dan naar Runkeeper? Is dat niet omslachtig? Waarom niet met Runkeeper gelijk?
Streetteams..tsja, het is maar net wat je leuk vindt. Vind anderen die lopen niet onwijs motiverend, daar heb ik deze topics voor
.
En wat Flap zegt, CT heeft ook gewoon alle sporten.
Dat eerste had ik juist met cardiotrainer.quote:Op maandag 4 april 2011 22:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Runkeeper is niet te vertrouwen qua GPS, scheelt vaak honderden meters. Bovendien gaat t me om t lopen, de km's die ik heb gelopen, de tijd en de GPS.
Grafiekjes..mwah. Dat komt wel als ik echt met een hartslagmeter+horloge ga lopen
Ik loop met een Garmin 305 en met Cardiotrainer en ze schelen doorgaans slechts een meter of 10 a 20.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat eerste had ik juist met cardiotrainer.
Mijn schoonvader gebruikt runkeeper op de fiets naast zijn gewone fietsteller. Die is heel nauwkeurig af te stellen en geeft op 25 km fietsen maar iets van 30 meter verschil met runkeeper.
Cardiotrainer geeft bij mij altijd meer km aan dan runkeeper.
Bullshit , hardlopen kan altijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef MissMSX het volgende:
En het dringt net tot me door dat ik niet kan gaan hardlopen vanavond
Niet als je een andere afspraak hebtquote:
Het zijn natuurlijk ook vaak wel momentopnames en dan spelen dat soort dingen zeker mee jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik loop met een Garmin 305 en met Cardiotrainer en ze schelen doorgaans slechts een meter of 10 a 20.
Het verschilt wel of ik zo van huis uit vertrek of dat ik eerst rustig wat strek terwijl de GPS alvast positie bepaalt. Eenmaal in beweging vindt hij het allemaal toch moeilijker als er nog geen satelietcontact is. Dat geldt ook voor de Garmin, die kan je niet eens starten voor hji verbinding heeft.
De evolutie gaat er niet vanuit dat je een half uur lang hardloopt. En de demping is ook om je knieen te sparen. Hoe mooi het wonder der natuur onderaan je been ook is.quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef 1517 het volgende:
Koop een minimalistische hardloopschoen en bespaar je die nonsens van die verkopers. De evolutie heeft een klein wonder van je voet gemaakt, vertrouw op moeder natuur en weg met die dikke hakken en zolen
Helemaal mee eens. Ik blijf ook bij het standpunt dat goede schoenen en een goede sportbh (voor vrouwen) een must zijn voor hardlopen. Dat is niet commercieel maar behoud van je eigen lichaam.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
De evolutie gaat er niet vanuit dat je een half uur lang hardloopt. En de demping is ook om je knieen te sparen. Hoe mooi het wonder der natuur onderaan je been ook is.
Die heb ik ook op het oog, hoe bevalt die?quote:
Zijn er mensen die me willen sponsoren voor de Dam tot Dam loop? Ik ga lopen voor http://www.wcrf.nl (Wereld Kanker Onderzoek Fonds). Heb minimaal 250 euro nodig om mee te mogen doen, elk kleine beetje helpt!quote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef slacker_nl het volgende:
Naaadje!! Dam tot Dam loop is gewoon vol... nu via goed doel aangemeld, hopelijk lukt het om zo binnen te komen. Wil die uitlopen potjandorie! Wish me luck.
?? Evy 2 werkt wel met intervallen hoor. Elke 3e les is een intervaltraining.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:22 schreef lunko1979 het volgende:
Had gehoopt dat de Evy van 5-10km ook met intervallen zou werken. Maar da's dus niet het geval.
Matig! Maar ik ga wel door! Beoogd doel de halve marathon van Eindhoven.....
Ik wandel al 2 maanden niet meer tussendoorquote:Op woensdag 6 april 2011 15:10 schreef exile79 het volgende:
doen jullie al die afstanden die gemeld worden in één stuk non-stop hardlopen? Of nog regelmatig wandelen tussendoor.
Niks mis meequote:Op woensdag 6 april 2011 18:12 schreef exile79 het volgende:
Ik ben een uber-beginner, dus ik heb niet zoveel keus haha.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Niks mis mee. We zijn bijna allemaal begonnen met wandelen tussendoor
.
Ik loop altijd 's ochtends en dan zorg ik dat ik een paar slokken water en een banaan op heb. Wil prima.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Zoooo dat ging niet zo lekker vandaag.
Even een aantal dingen op een rijtje:
- Niet drinken voordat je gaat rennen , volle blaas tijdens het lopen is ******
- Rennen met steek is demotiverend , eet niks van te voren
Desondanks alles achter elkaar gedaan. Toch week 3 bijna klaar. En volgende week al 21 minuten lopen. aaaight
Ja, dat is ook m'n eerste doel, rondje van 3.8 zonder wandelen, maar dat is nog zo ver weg dat ik het me niet eens voor kan stellen haha. En nu ook nog eerst maar een van die zere knieen af zien te komen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar het is wel fijn om van het wandelen af te zijn.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook m'n eerste doel, rondje van 3.8 zonder wandelen, maar dat is nog zo ver weg dat ik het me niet eens voor kan stellen haha. En nu ook nog eerst maar een van die zere knieen af zien te komen.
Maar alles heeft tijd nodig, heb 31 jaar niet gesport, dus dat gaat niet zo hard. Scheelt wel dat ik geen overgewicht heb en een half jaar geleden gestopt ben met roken.
Ik eet rond 1800 uur en ga pas rennen als het donker is, dus dat is dan laat genoeg haha.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij moet ik een uur van tevoren echt helemaal niks meer eten, wil ik geen steek krijgen, dus dat doe ik dan ook niet. Als ik 's ochtends loop (zoals momenteel) eet ik een bakje havermout of yoghurt en dan ga ik 5 kwartier later lopen.
Ik eet licht , wacht een half uur. En dan rekken en warming up en dan etc etcquote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij moet ik een uur van tevoren echt helemaal niks meer eten, wil ik geen steek krijgen, dus dat doe ik dan ook niet. Als ik 's ochtends loop (zoals momenteel) eet ik een bakje havermout of yoghurt en dan ga ik 5 kwartier later lopen.
Ik heb ergens een standaard armband gekocht voor een tientje, past mn desire precies inquote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef LasTeR het volgende:
Weet iemand een goede/goedkope armband voor een htc desire? Heb voor nu een van dealextreme bestelt voor 3 euromaar deze zal waarschijnlijk snel kapot zijn.
Weet je ook nog waar 'ergens'? Ik zoek er eigenlijk ook nog 1quote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ergens een standaard armband gekocht voor een tientje, past mn desire precies in
Ja, dat was in De Hardloopwinkel in Den Haag. Er zijn namelijk meerdere maten, en ik moest ff zeker weten dat mn foon erin past. Maar die dingen verkopen ze volgens mij bij iedere hardloopzaak, en misschien ook nog wel in normale sportwinkelsquote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Weet je ook nog waar 'ergens'? Ik zoek er eigenlijk ook nog 1
Je moet zodra je het download beginnen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:42 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben evy aan het downloadenbinnenkort beginnen
Ik heb een soortgelijke sportarmband van Buy in Coins en het is echt prima, stevig materiaal, hoor, gewoon vergelijkbaar met wat je hier in de winkel koopt. Alleen is 'ie hier duurder, omdat er nog allerlei kosten bij komen (exporteur, importeur, winkel etc), terwijl je zo'n ding bij BIC of Deal Extreme rechtstreeks uit China haalt.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef LasTeR het volgende:
Weet iemand een goede/goedkope armband voor een htc desire? Heb voor nu een van dealextreme bestelt voor 3 euromaar deze zal waarschijnlijk snel kapot zijn.
ze hapert nog een beetjequote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je moet zodra je het download beginnen.
of LSD?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:46 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Interval training heet dat hehehe
Zo, we zijn er weerquote:Just completed a 11.53 km run with RunKeeper Duration 1:16:26 | Calories Burned 1197Average Pace 6:38 / km | Average Speed 9.05 km/h | Elevation Climb 87 m..
Dat bericht slaat helemaal nergens op. Kan me goed voorstellen dat het irritant is als een hondje je voor de voeten loopt, maar als je het hondje doodtrapt zeg je toch niet: "Had je hem maar moeten aanlijnen!" ?!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk een man van in de 50?
http://www.telegraaf.nl/b(...)rimmer__.html?p=36,2
en daar moet je om lachen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk een man van in de 50?
http://www.telegraaf.nl/b(...)rimmer__.html?p=36,2
Nee, ik moet lachen om het toeval dat jij nu ook net een aanvaring hebt gehad met een hondjequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en daar moet je om lachen?
ik vind het hartstikke zielig dit verhaal, arm hondje
maar dat bevestigt wel wat ik net zei: lijn je hond aan als je op straat bent ermee!
Ik heb het bijna elke dag als ik ga sporten (doe niet alleen hardlopen). hardlopen doe ik alleen op de zaterdag, maar wil daar eigenlijk deze week verandering in gaan aanbrengen door het 2x per week te gaan doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:04 schreef Casp505 het volgende:
Dit gevoel heb ik ook iedere dag. Niet normaal hoe verslavend het is. Gekke endorfinen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |