En het andere deel is Arabisch neem ik aan?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben ook deels KoerdMaar mn ouders zijn opgegroeid in Baghdad.
Ik spreek de taal ook niet..
Heb wel wat Koerdische steden in Turkije gezien maar die niet. Regio ziet er mooi uit in Google Afbeeldingenquote:
Jup. En nee, maar waarschijnlijk deze zomervakantie wel. Ben benieuwdquote:Op woensdag 13 april 2011 22:40 schreef Gebruikersnaam89 het volgende:
[..]
En het andere deel is Arabisch neem ik aan?
Welles in het noorden geweest?
Waarheen dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jup. En nee, maar waarschijnlijk deze zomervakantie wel. Ben benieuwd
Even opgezocht... een allochtoon met een zachte gquote:Op woensdag 13 april 2011 20:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Had iedereen trouwens Beri bij X factor gezien? Ook een Koerd
Haha heb ik ookquote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Gebruikersnaam89 het volgende:
Geef zulke mensen nou gewoon geen aandacht
[..]
Waarheen dan?
[..]
Even opgezocht... een allochtoon met een zachte g![]()
(Maar ze zingt wel leuk
)
Ga je een andere taal leren.. leer je die verkeerd!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Haha heb ik ookdat krijg je, als je heel je leven in Noord Brabant woont
Hahahquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:38 schreef Gebruikersnaam89 het volgende:
[..]
Ga je een andere taal leren.. leer je die verkeerd!
Waar kom jij dan vandaan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahahnja, de koerdische taal spreek ik wel vloeiend maar moeilijke woorden ken ik niet. Schrijven en lezen ook niet
Ik kom uit Hawler.. Ik wil inderdaad ook nog het geschrift leren, en arabisch leren spreken en schrijven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:23 schreef Gebruikersnaam89 het volgende:
[..]
Waar kom jij dan vandaan?
Met spreken heb ik hetzelfde als jij. Ik red me prima maar kom wel eens woorden tegen die ik niet ken.
Ik heb dit jaar het Arabisch schrift op de universiteit geleerd dus dat kan ik nu (langzaam) lezen en schrijven. En Koerdisch schrijven kun je toch ook wel met dit alfabet op internet?
Thanks!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:40 schreef Gebruikersnaam89 het volgende:
[..]
Heb wel wat Koerdische steden in Turkije gezien maar die niet. Regio ziet er mooi uit in Google Afbeeldingen
Ok. Ga je nog wel eens terug?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik kom uit Hawler.. Ik wil inderdaad ook nog het geschrift leren, en arabisch leren spreken en schrijven.
Maar dat komt nog welwelke universiteit zit je?
Ja, ik heb die van het zuiden gezien. Urfa, Gaziantep, Amed enzo. Maar ben meer een liefhebber van de Koerdische steden in Irak omdat daar de identiteit meer bewaard is gebleven.quote:
Nu weet iedereen waar hij zitquote:
Wat een onzinquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dat maakt jou een Nederlander, geboren en opgegroeid in Nederland, zo moeilijk is het niet.
Verder zouden de koerden zich veel beter kunnen toeleggen op het leven binnen de grenzen waar ze nu wonen dan dromen over een niet bestaand land.
Is jouw Koerdische ouder toevallig in Bagdad geboren? En oorspronkelijk afkomstig uit Iraans Koerdistan?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben ook deels KoerdMaar mn ouders zijn opgegroeid in Baghdad.
Ik spreek de taal ook niet..
Mn moeder wel maar mn vader in Basra geloof ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Is jouw Koerdische ouder toevallig in Bagdad geboren? En oorspronkelijk afkomstig uit Iraans Koerdistan?
Ik was nieuwsgierig naar wat voor soort Koerd zij was, want de meeste Koerden uit Bagdad zijn Feyli Koerden en ze spreken een ander soort Koerdisch dan de Koerden uit Noord-Irak.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn moeder wel maar mn vader in Basra geloof ik.Hoezo? En we hebben wel familie in Iran wonen.
Sorry voor mijn late reactie, maar het antwoord op je vraag is ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja inderdaad Feyli, jij ook dan?
Staat gewoon in de link die je plaatst.quote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Sorry voor mijn late reactie, maar het antwoord op je vraag is ja.
OT: Hoe gaat het eigenlijk met deze man? Gaat het al wat beter met hem? Zal ie ooit nog kunnen zingen? Is er al bekend wie hem heeft neergeschoten?
Ik wil geen Turk als schoonbroer. En dat weet hij zelf ook wel.quote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom is dat een nachtmerrie?
En dat hij volgens jou een slapjanus is, heeft dat met zijn Turk-zijn te maken of met de persoonlijkheid van je wellicht toekomstige schoonbroer?quote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik wil geen schoonbroer als Turk. En dat weet hij zelf ook wel.
Groten deels persoonlijkheid, hij is erg verlegen. Alsnog, zijn familie is heel anders dan mijn familie. Het is een familie waar alcohol word gedronken, feestjes gaan. Mijn familie is allemaal bedekt, drinken niet, roken niet, gaan niet uit. gaan naar hadj. En mijn zus is verturks, ik praat met haar in koerdisch en vind zij dat ik Turks moet gaan leren en praat ze alleen in Turks terug. Maar ja als zij gelukkig is met hem, dan gun ik haar het geluk, maar ik betwijfel of ze lang gelukkig zal blijven.quote:Op maandag 18 april 2011 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dat hij volgens jou een slapjanus is, heeft dat met zijn Turk-zijn te maken of met de persoonlijkheid van je wellicht toekomstige schoonbroer?
Rijk is hij ja. Maar mijn zus is ook rijk.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik wil geen Turk als schoonbroer. En dat weet hij zelf ook wel.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Groten deels persoonlijkheid, hij is erg verlegen. Alsnog, zijn familie is heel anders dan mijn familie. Het is een familie waar alcohol word gedronken, feestjes gaan. Mijn familie is allemaal bedekt, drinken niet, roken niet, gaan niet uit. gaan naar hadj. En mijn zus is verturks, ik praat met haar in koerdisch en vind zij dat ik Turks moet gaan leren en praat ze alleen in Turks terug. Maar ja als zij gelukkig is met hem, dan gun ik haar het geluk, maar ik betwijfel of ze lang gelukkig zal blijven.
Niet dat het mij zoveel kan schelen of je wel of geen Turk in de familie wilt, maar waarom kom je er niet gewoon eerlijk voor uit dat nationalisme en/of racisme de reden achter jouw gedachte is? Want jouw schoonbroer zijn verlegenheid, zijn alcohol drinkende familie en jouw verturkste zus hebben natuurlijk niks te maken met het Turk-zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
waarom niet? wat is er mis met me?quote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Sexy hoor, wittepaardman! Yerim kız ben seni! Rawr.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent een flapdrol... en nou wegwezen.
Ik spreek namens JPH
Cursus "hoe kan ik me uiten op het internet" gevolgd? Keep trying.. next!quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sexy hoor, wittepaardman! Yerim kız ben seni! Rawr.
Leuk je verhaaltje (die deel je zeker ook uit als flyers of niet?), maar je bent niet serieus te nemen.quote:
Sizi çok sevi, we willen toenadering/verbroederingquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:36 schreef Che_ het volgende:
Waarom posten al die turken hier trouwens?
Jullie hebben een eigen topic toch
Irak werd binnengevallen met als doel: de bevrijding van het volk, en het innemen van massa-vernietigingswapens. Amerika heeft het echter weer voor elkaar gekregen om alles te kapitaliseren, en daarbij die achterlijke materialistische cultuur op het Koerdische volk te forceren. Amerika is oliegeil, en daarbij heeft het dringend wat nieuwe vriendjes nodig. De Arabieren zijn op dit moment inderdaad 1000% beter, omdat zij zich nog verzetten tegen de Amerikaanse invloedssfeer. Daarom zie ik in Baghdad ook nog geen 'malls' staan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:17 schreef Che_ het volgende:
Verder schep je graag op over je familie die veel geld krijgt van de meest corrupte regering in het Midden-Oosten. Een regering die de werkloosheid niet tegen gaat maar ipv daarvan bedrijven uit buurlanden als Turkije laat profiteren van de werkgelegenheid in de bouw etc. en olie. Bedrijven die eigen personeel meenemen. En maar winkelcentra bouwen![]()
Ah, dus we mogen ook Koerdische figuren in het Turkentopic plaatsen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Sizi çok sevi, we willen toenadering/verbroedering
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:30 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Irak werd binnengevallen met als doel: de bevrijding van het volk, en het innemen van massa-vernietigingswapens. Amerika heeft het echter weer voor elkaar gekregen om alles te kapitaliseren, en daarbij die achterlijke materialistische cultuur op het Koerdische volk te forceren. Amerika is oliegeil, en daarbij heeft het dringend wat nieuwe vriendjes nodig. De Arabieren zijn op dit moment inderdaad 1000% beter, omdat zij zich nog verzetten tegen de Amerikaanse invloedssfeer. Daarom zie ik in Baghdad ook nog geen 'malls' staan.
KRG is gewoon een poppetjesstaat van de Amerikanen.
Ok niks mis mee.. maar waarom praat je dan turks?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Sizi çok sevi, we willen toenadering/verbroedering
Voor mijn part post je een foto van je tampeloeres met een Koerdisch vlaggetje eropquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Ah, dus we mogen ook Koerdische figuren in het Turkentopic plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |