Deze post:quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:28 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
palestijnen kunnen nog altijd naar een ander arabisch land, is hetzelfde volk. koerden hebben geen een eigen land, dus wij verdienen er een. en er is ook maar een land dat de joden vertegenwoordigt, dus israël moet ook bestaan en daar mogen die palestijnen niets aan veranderen
welke dialect spreek jij dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef TheHolyTiamat het volgende:
en weer word ik buitengesloten en word mijn dialect niet eens genoemd.....haha..
en even reactie op de OP, er staat dat alle dialecten elkaar verstaan, maar dat is lang niet altijd zo. ik kan bijna niets verstaan van alle andere koerdische dialecten behalve het dialect wat ik zelf spreek... en ik denk dat er nog wel meer van die dialecten zijn binnen het koerdisch.
nee hoor niet negeren bewijst maar weer dat ie een israel lover is, dit argument gebruiken de extreem rechtse joodse kolonisten ook altijd, die zeggen ook letterlijk wat jamesstewart zegt namelijk: "dit is ons land en van niemand anders, die arabieren hebben zoveel landen om te kiezen, laat ze maar naar een ander arabisch land gaan, wij joden hebben alleen israel"quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met nog 9 nullen erachter. Gewoon negeren
En ik al die tijd denken dat je een Turk bent.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik kan niet meer dan '' plaatsen in dit topic. Sjonge jonge, wat lopen er toch weer voor een achterlijke figuren rond hier.
Ik ben trouwens een Arabier, hate me.
Haat je me nu?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
En ik al die tijd denken dat je een Turk bent.
Adanali.01 foreverrr!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Niet als je nog steeds mijn hemso wilt zijn.
.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Adanali.01 foreverrr!!!
De Joden hebben ook recht op een eigen onafhankelijke staat. Net zoals de Tibetanen, Basken, Molukkers, etcetera. Anders zou mijn standpunt omtrent de Koerden in Turkije heel egocentrisch en bekrompen zijn. Ik ben fel tegen het inlijven van het historische thuisland van een bepaald volk in een staat die recht doet aan de identiteit van een geheel ander volk. Ook niet als ze al geassimileerd zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:23 schreef Slayage het volgende:
nee hoor niet negeren bewijst maar weer dat ie een israel lover is, dit argument gebruiken de extreem rechtse joodse kolonisten ook altijd, die zeggen ook letterlijk wat jamesstewart zegt namelijk: "dit is ons land en van niemand anders, die arabieren hebben zoveel landen om te kiezen, laat ze maar naar een ander arabisch land gaan, wij joden hebben alleen israel"
deze "nationalische koerd" wat dat ook mag inhouden heeft gewoon een joods extreem rechtse kijk op het palestijnse conflict
Haha bijna Iraans?? Je zit foutquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:42 schreef Gebruikersnaam89 het volgende:
[..]
Ik.
[..]
Helemaal nietVeel beter dan dat Sorani wat bijna Iraans is.
Leuk! Ik spreek het ook. Uit welk gedeelte kom je?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:42 schreef Gebruikersnaam89 het volgende:
[..]
Ik.
[..]
Helemaal nietVeel beter dan dat Sorani wat bijna Iraans is.
Zuiden. Zakho om precies te zijn. En jij?quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Leuk! Ik spreek het ook. Uit welk gedeelte kom je?
Ik kom uit Agri.quote:Op maandag 11 april 2011 20:23 schreef Gebruikersnaam89 het volgende:
[..]
Zuiden. Zakho om precies te zijn. En jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |