Turk uit Adana.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Sorry voor de misvatting.Wat is jou afkomst btw?
Anders lees je ff een stukje terug. Kom op zo moeilijk is het niet, een beetje scrollen en klikken met je muis.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Anders lees je ff een stukje terug. Kom op zo moeilijk is het niet, een beetje scrollen en klikken met je muis.
laila tov, ik lees nooit terug, ik lees alleen vooruitquote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Anders lees je ff een stukje terug. Kom op zo moeilijk is het niet, een beetje scrollen en klikken met je muis.
ik mag em niet, maar dit gun je niemand..quote:Op maandag 14 maart 2011 20:03 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Hoop dat hij het overleefd, echt erg voor zijn kinderen man.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef BradSpit het volgende:
[..]
ik mag em niet, maar dit gun je niemand..![]()
Ik heb zin om haar de nek om te draaien.quote:
Gaat goed met hunquote:Op maandag 14 maart 2011 20:02 schreef Landysh het volgende:
Hoe zou het met Min-e & Clio gaan? Zouden ze al kindjes hebben?
die is gewoon ziekquote:Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb zin om haar de nek om te draaien.
wat zou jij willen zeggen over fener dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef BradSpit het volgende:
waar is trouwens die billemaatje van clio,
xminator..ging altijd janken als een kat als je iets over Fenerbahce zei.
dat ik erop schijtquote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat zou jij willen zeggen over fener dan?
ben alttan üstede siçarim, yandan da siçarim..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
genelde en usttekiler alttaikilerin ustune sicar![]()
http://www.antu.com/FutbolPuanDurumu.aspx
Hahaha, ik liep dr net door de woonkamer, zag het ookquote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef Slayage het volgende:
op kanal 7 bij programma van mustafa karatas allemaal vragen over kiyamet, millet kiyameti hatirladi door de aardbeving
Baasquote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef BradSpit het volgende:
ben alttan üstede siçarim, yandan da siçarim..
son iki sezondur sicmaktan baska is beceremediginiz belli oluyorquote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef BradSpit het volgende:
[..]
ben alttan üstede siçarim, yandan da siçarim..
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef Slayage het volgende:
op kanal 7 bij programma van mustafa karatas allemaal vragen over kiyamet, millet kiyameti hatirladi door de aardbeving
Zo praat ze, totdat ze op een dag ook sterft in een aardbevingquote:
Die heeft gewoon een lekkere beurt nodig.quote:
Hasan babaquote:
Tistom tapeh yanaal, ya Sharlila mizdayenet, lakek et hatahat sheliquote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hasan baba![]()
Trouwens BradSpit van wie ben jij een kloon ?
Hahaha, nu weet ik het zekerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef BradSpit het volgende:
[..]
turnwie?
kof zien otha cshehaiita katan
Ayçaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahaha, nu weet ik het zeker
Ben je Ayca zat of zo?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Er zijn echt teveel van zulke 'artiesten' in Turkije.
Hoax.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:46 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Daar is het topic dan ook niet voor.
Ergenekon zit erachter.. die republikeinse fuckers doen huilie en vieze spelletjes omdat AKP met Ibo, veel stemmen gaat halen uit het Oosten..quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef msnk het volgende:
Het klinkt heel erg Hollywood allemaal met die Ibi Zoetestem, tenminste als ik het goed heb gehoord/begrepen:
- Hij zou de dag nadat hij beschoten werd eigenlijk naar premier Erdogan gaan om te praten over toetreding tot de AKP partij.
- Hij zou zijn bulletproof wagen vervangen hebben met een wagen die nog geeneens kogelvrije ramen(!) heeft.
- Zijn bodyguards stopten om kogelhulzen op te rapen (!!!!) i.p.v achter die sjonnies aan te gaan.
- Een politiehelikopter achtervolgde de daders, maar de brandstof raakte op.
- Politiewagens raken vervolgens vast door het drukke verkeer en verliezen de daders uit het oog.
Hiervoor zou hij ook nog eens niet op een vliegtuig zijn gestapt die daarna uit de lucht denderde.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Ergenekon zit erachter.. die republikeinse fuckers doen huilie en vieze spelletjes omdat AKP met Ibo, veel stemmen gaat wellicht zou halen uit het Oosten..
Kutkloonquote:Op zondag 20 maart 2011 13:32 schreef TurksScheermes het volgende:
hehe eindelijk gevonden. het Turken topic
Turkse journalisten zijn allemaal joodsquote:Op zondag 20 maart 2011 13:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die turkse journalisten ook hé, ze maken overal wel wat van
Jewaitzquote:Op zondag 20 maart 2011 13:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkse journalisten zijn allemaal joods
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:04 schreef BradSpit het volgende:
Tistom tapeh yanaal, ya Sharlila mizdayenet, lakek et hatahat sheli
ma shelomkha?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Weissman het volgende:
[..]Mensen die Hebreeuwse scheldwoorden gaan googlen
waarom hebreeuws ? dit is een nederlandstalig forum. al die turken hier praten tog ook geen turksquote:
Waarschijnlijk omdat ik over joden begon.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
waarom hebreeuws ? dit is een nederlandstalig forum. al die turken hier praten tog ook geen turks
Gaan we haten ?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik over joden begon.
Ben je Sefardiem btw?
Waar heb je het over?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gaan we haten ?
Hepimiz kardesiz enzo man, kom op.
Ik ben geen Sefardische Jood ook geen Messiaanse. Ik ben geeneens een Jood. Ik ben gewoon een wannabe. Ik associeer mezelf graag met de joodse cultuur en gedachtegoed.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Zei ik iets negatiefs?
Ik dacht je echt van joods / Joods komaf was, niet dat het negatief is, integendeel, dus snap je reactie niet echt, met name als jezelf ook mede indruk opwekt?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben geen Sefardische Jood ook geen Messiaanse. Ik ben geeneens een Jood. Ik ben gewoon een wannabe. Ik associeer mezelf graag met de joodse cultuur en gedachtegoed.
Dankje. Ik leef voor de rest wel kosher enzo. Leef er ook naar.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik dacht je echt van joods / Joods komaf was, niet dat het negatief is, integendeel, dus snap je reactie niet echt, met name als jezelf ook mede indruk opwekt?
Van waar dat dan? Ik bedoel Koosjer scheiden van religie is vrij apart te noemen?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dankje. Ik leef voor de rest wel kosher enzo. Leef er ook naar.
Pff, ja eigenlijk wel. Het is vrij complicated eigenlijk. Ooit verdiept in het Jodendom en het joodse ras ?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van waar dat dan? Ik bedoel Koosjer scheiden van religie is vrij apart te noemen?
Laat ik het zo zeggen. De joodse religie staat open voor vragen, precies op het punt waar de islam geen twijfel toestaat. Daarnaast heb je ook binnen het jodendom verschillende stromingen. In veel opzichten zijn sommige stromingen aardig met de tijd meegegaan. een beetje als het feit dat veel turken geen varkensvlees eten ook als zijn ze niet praktiserend moslim en weten ze er verder niks van. snap je waar ik naar toe wil ?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:23 schreef Triggershot het volgende:
Ik weet het er een en ander van, maar verdiepen is een groot woord.
Misschien als je dit beantwoord: De stromingen, van gematigd tot fundamentalistischer, wat dan ook, staan niet los van religie(uze) beleving?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. De joodse religie staat open voor vragen, precies op het punt waar de islam geen twijfel toestaat. Daarnaast heb je ook binnen het jodendom verschillende stromingen. In veel opzichten zijn sommige stromingen aardig met de tijd meegegaan. een beetje als het feit dat veel turken geen varkensvlees eten ook als zijn ze niet praktiserend moslim en weten ze er verder niks van. snap je waar ik naar toe wil ?
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien als je dit beantwoord: De stromingen, van gematigd tot fundamentalistischer, wat dan ook, staan niet los van religie(uze) beleving?
Nee, geen strikvraag, maar ik dacht gelezen te hebben dat je geen jood bent, noch een Jood. Indien dit correct is, snap ik niet je affiniteit met bovenstaande, dan wel dat je je leven wilt inrichten als één?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietis het een strikvraag ofzo ? een stroming staat binnen het geloof niet los daarvan
Ik verwacht ook niet dat je het snaptquote:Op zondag 20 maart 2011 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, geen strikvraag, maar ik dacht gelezen te hebben dat je geen jood bent, noch een Jood. Indien dit correct is, snap ik niet je affiniteit met bovenstaande, dan wel dat je je leven wilt inrichten als één?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |