Kutkloonquote:Op zondag 20 maart 2011 13:32 schreef TurksScheermes het volgende:
hehe eindelijk gevonden. het Turken topic
Turkse journalisten zijn allemaal joodsquote:Op zondag 20 maart 2011 13:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die turkse journalisten ook hé, ze maken overal wel wat van
Jewaitzquote:Op zondag 20 maart 2011 13:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkse journalisten zijn allemaal joods
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:04 schreef BradSpit het volgende:
Tistom tapeh yanaal, ya Sharlila mizdayenet, lakek et hatahat sheli
ma shelomkha?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:07 schreef Weissman het volgende:
[..]Mensen die Hebreeuwse scheldwoorden gaan googlen
waarom hebreeuws ? dit is een nederlandstalig forum. al die turken hier praten tog ook geen turksquote:
Waarschijnlijk omdat ik over joden begon.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
waarom hebreeuws ? dit is een nederlandstalig forum. al die turken hier praten tog ook geen turks
Gaan we haten ?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik over joden begon.
Ben je Sefardiem btw?
Waar heb je het over?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gaan we haten ?
Hepimiz kardesiz enzo man, kom op.
Ik ben geen Sefardische Jood ook geen Messiaanse. Ik ben geeneens een Jood. Ik ben gewoon een wannabe. Ik associeer mezelf graag met de joodse cultuur en gedachtegoed.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Zei ik iets negatiefs?
Ik dacht je echt van joods / Joods komaf was, niet dat het negatief is, integendeel, dus snap je reactie niet echt, met name als jezelf ook mede indruk opwekt?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben geen Sefardische Jood ook geen Messiaanse. Ik ben geeneens een Jood. Ik ben gewoon een wannabe. Ik associeer mezelf graag met de joodse cultuur en gedachtegoed.
Dankje. Ik leef voor de rest wel kosher enzo. Leef er ook naar.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik dacht je echt van joods / Joods komaf was, niet dat het negatief is, integendeel, dus snap je reactie niet echt, met name als jezelf ook mede indruk opwekt?
Van waar dat dan? Ik bedoel Koosjer scheiden van religie is vrij apart te noemen?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dankje. Ik leef voor de rest wel kosher enzo. Leef er ook naar.
Pff, ja eigenlijk wel. Het is vrij complicated eigenlijk. Ooit verdiept in het Jodendom en het joodse ras ?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van waar dat dan? Ik bedoel Koosjer scheiden van religie is vrij apart te noemen?
Laat ik het zo zeggen. De joodse religie staat open voor vragen, precies op het punt waar de islam geen twijfel toestaat. Daarnaast heb je ook binnen het jodendom verschillende stromingen. In veel opzichten zijn sommige stromingen aardig met de tijd meegegaan. een beetje als het feit dat veel turken geen varkensvlees eten ook als zijn ze niet praktiserend moslim en weten ze er verder niks van. snap je waar ik naar toe wil ?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:23 schreef Triggershot het volgende:
Ik weet het er een en ander van, maar verdiepen is een groot woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |