kijk simpie ..dit topic gaat over een palie die kinderen vermoord.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Israëlische oorlogsmisdadigers zijn grote vrienden met Ghaddafi.
moet je toch goed lezen .quote:Op zondag 13 maart 2011 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
en nu plotseling wel. Juist daarom is het verdacht.
Ik heb daar geen bewijs van gezien. Ik zie alleen maar Israëlische propaganda.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:48 schreef C_N het volgende:
[..]
dit topic gaat over een palie die kinderen vermoord.
Ik heb een schoon geweten. De Israëli's zijn de oorlogsmisdadigers.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:49 schreef C_N het volgende:
[..]
moet je toch goed lezen .
en als het verdacht is voor jou . ik hoop dat je er van kan slapen .
sorry ik besteed mijn tijd niet om jou verdenkingen te lezen sorry niet echt intresant .quote:Op zondag 13 maart 2011 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb daar geen bewijs van gezien. Ik zie alleen maar Israëlische propaganda.
En met het gebruik van het woord "palie" maak je je schuldig aan discriminatie.
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:53 schreef C_N het volgende:
[..]
sorry ik besteed mijn tijd niet om jou verdenkingen te lezen sorry niet echt intresant .
zo ik laat het hier bij ok . thanks benelle
quote:
Die kans krijgen jij en Wilders niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:55 schreef C_N het volgende:
[..]
ik ben blij voor je schonen geweten .ik denk dat het heel mooi is om in jou en disana filmpje te spelen .maar kijk uit dat je geweten niet verkankerd word.
Ik ben idd neutraal. Objectief gezien maken de Israëli's zich schuldig aan oorlogsmisdaden.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waaom zijn meeste nederlanders of pro-israel of pro-palestine? Je zou verwachten dat veel nederlanders neutraal blijven.
Ik bied noodzakelijke tegenwicht aan leugenachtige pro-Israëli-propaganda. Dat heb ik van Wilders geleerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:15 schreef C_N het volgende:
Op zondag 13 maart 2011 16:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waaom zijn meeste nederlanders of pro-israel of pro-palestine? Je zou verwachten dat veel nederlanders neutraal blijven.
Ik ben idd neutraal. Objectief gezien maken de Israëli's zich schuldig aan oorlogsmisdaden.
dat is van jou kant .
en jij ben recht door zee ??
de manier waarop is belachelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 09:33 schreef lutser.com het volgende:
Belachelijk dat die palestijnen terug vechten ze moeten gewoon accepteren dat de israëlische staat hun grond in pikt.
Ik verwarde je met een andere user met verwerpelijke meningen die Disana aanviel. Een hele redelijk user, die reageerde op een post van mij.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:24 schreef C_N het volgende:
eh kan je deze pb even uitleggen die je mij net verstuur ..
quote: Vlucht maar. Maar tegen een meisje durf je wel, lafaard. einden quote
ga ik daar geen excuses voor maken.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:14 schreef C_N het volgende:
[..]
disana mag ik ook in jou filmpje mee doen, waar jij in leef.
Bewijs eerst maar eens dat het geen opgezet plan was van de Israëli's.quote:
Wat loop je dan te zeuren over die PM?quote:
laat nu maar koksinelly .je ben een achterbaks mietje .een groten bek op internet maar in het echt een mieserig kuikentje .en achter de schermen iemand een laffaart noemen .quote:Op zondag 13 maart 2011 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeuren over die PM?
Ik ben geen oorlogsmisdadiger, ik ben er niet medeplichtig aan en ik verdedig het niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:45 schreef C_N het volgende:
dat je achterbaks ben .
[..]
laat nu maar koksinelly .je ben een achterbaks mietje .een groten bek op internet maar in het echt een mieserig kuikentje .en achter de schermen iemand een laffaart noemen .
ik ben klaar met je oke .voor figuuren als jou is niet zo veel ruimten in mijn boekje .
je ben om te kotsen
Ik ga het niet vertalen, je hebt al duidelijk gemaakt dat je me haat. Maar ondertussen zijn Israëli's nog steeds oorlogsmisdadigers, en misschien voel je je aangesproken.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef C_N het volgende:
al het goede kom van boven .
en in hebreuw we zeggen.. hacol katuff lamalah.. pam ze haserah ik schrijf het in deze letters zo je kan het lezen ..en dit geld voor jou.
![]()
![]()
voel mij totaal niet aangesproken . A omdat jou kijk er op eenzijdig is aales van int plukt . wat maar eenigzints jou aansta. dat sluit weer aan op A.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga het niet vertalen, je hebt al duidelijk gemaakt dat je me haat. Maar ondertussen zijn Israëli's nog steeds oorlogsmisdadigers, en misschien voel je je aangesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |