Elk setje van hem btwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:33 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Klopt!!! Ik heb m ook!!! _0_ Aanradertje it is
The whole weekend? Of toch maar alleen zaterdag?quote:
GMTAquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Kdoe alleen maar de zaterdag. HS-weekend doen we wel @ Qontinent
Typische A-Lusion track. Wel leuk, ik mis alleen toch de vocals bij dit soort platen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef Koepert het volgende:
Nieuwe A-lusion nog niet gepost of wel??
Ik vind m wel lekker eigenlijkmooie melodieuze plaat (wat ie zelf ook al zegt) die toch wel wat heeft qua drive en losgaan en dus geen aansteker-plaat is geworden.
Moah, vind hem toch iets missen. Call & Answer vind ik echt een heerlijke plaat om 1 van zijn nieuwere tracks te noemen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef Koepert het volgende:
Ik vind m wel lekker eigenlijkmooie melodieuze plaat (wat ie zelf ook al zegt) die toch wel wat heeft qua drive en losgaan en dus geen aansteker-plaat is geworden.
afgezien van de, zoals reeds gemeld, wat te softe kick een fijne plaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:45 schreef Quyxz_ het volgende:
En deze staat nu net online:
Best nice met die typische Alphaverbsound.
quote:
x2quote:
vocals hadden inderdaad misschien toch iets meer inhoud gegeven aan de trackquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef Koepert het volgende:
quote:
x3quote:Kdoe alleen maar de zaterdag. HS-weekend doen we wel @ Qontinent
Ja dit vind ik dus ook. Daarbij vind ik dagfestivals ideaal qua tijdsduur als moment van de dag waarop ze gehouden worden. 'S ochtends op t gemakje erheen en lekker de rest van de dag losgaan. En 's avonds op een normaal tijdstip weer thuis. Zodat niet je niet 2 dagen erna nog brak bent en je ritme naar de tering is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef Levitas het volgende:
Defqon kaartjes vandeweek ook maar even bestellen, heb ik nog even goed de tijd om na te denken welke keuze ik ga maken
Ik neig nu echt heel erg naar gewoon entrance tickets. Zoek het eigenlijk niet zo om vrijdag op zaterdag de hele nacht wakker te liggen omdat er een stel pepkoppen naast m`n tent met een ghettoblaster een nachtje doortrekken(Lekker he, stereotypen?) en daardoor zaterdagochtend al kapot Defqon in te gaan, om vervolgens tot 4:00 door te gaan.. En voor alleen de afterparty vind ik 30 euro teveel
Zie die reactie nu pas (hele pagina over het hoofd gezien..), maar nee.. Ik heb hier niet aan meegewerkt (dit ligt zelfs nog boven mijn skillsquote:
Leuke zomerse vocals! voor het eerstquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Koepert het volgende:
Wiens taak waren die Coone episode's ook al weer??
No11 klinkt veeeeeeel belovend voor n festival-plaat..
Zonder link is dan ook zo flauw he..
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Koepert het volgende:
Sorry sorry.. Beetje druk met school op dit moment dus zit niet de hele dag op Twitter. Op het moment dat ik eindelijk stopte met opdrachten voor school, ben ik zelf maar even Logic ingedoken om weer eens wat aan te kloten (zonder resultaat dit keer).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Koepert het volgende:
Vind er geen hol aan eerlijk gezegd. A-Lusion solo vond ik in 2007 zoveel vetterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef Koepert het volgende:
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja dit vind ik dus ook. Daarbij vind ik dagfestivals ideaal qua tijdsduur als moment van de dag waarop ze gehouden worden. 'S ochtends op t gemakje erheen en lekker de rest van de dag losgaan. En 's avonds op een normaal tijdstip weer thuis. Zodat niet je niet 2 dagen erna nog brak bent en je ritme naar de tering is.
beter dan de platen van dat jaar zal het wel niet meer worden; hoe vet waren die zegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Vind er geen hol aan eerlijk gezegd. A-Lusion solo vond ik in 2007 zoveel vetter..
Veritas, Just Ask, Guidelinz etc etc. Wat een platen waren dat!
x2!!quote:
Dat!quote:
quote:
quote:Bartmans gefeliciteerd!
Allemaal bedankt uiteraard!quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jupjup! Congratz Bartmans, wanneer zie ik oe weer?
Ik ken wel iemand! Wil je er geld voor?quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Iemand nog een code nodig voor defqon? K zou graag willen kopen, maar heb er geen geld voor op het moment..
Alsof Defqon elk jaar zo onveilig is...quote:OM denkt voor Lowlands & Defqon aan 'patseraanpak'
Het Openbaar Ministerie (OM) in Flevoland overweegt dit jaar op Lowlands en dancefestival Defqon.1 een 'patseraanpak' te introduceren. Festivalgangers met blitse auto's en dure sieraden zullen dan moeten bewijzen, dat ze die ook kunnen betalen. Het OM wil naast de gebruikers ook de dealers aanpakken met een 'wasstraat', zo tekende dagblad De Stentor op. Lowlands is onaangenaam verrast door de berichtgeving over de controle van bezoekers. Volgens het OM betreft het slechts een idee en geen nieuwe aanpak.
De zogenaamde 'patseraanpak' wordt in de regionale krant geïntroduceerd door persofficier Jetty Bult van het OM. Zij opperde het idee in een raadscommissievergadering van donderdag 10 maart in Dronten, waar het onderwerp 'evenementen' op de agenda stond. Bult is volgens De Stentor erg te spreken over de aanwezigheid van het OM op het festival in Biddinghuizen: "We hebben een complete wasstraat ingericht. Er zit een secretaris, een officier van justitie en er is een pinautomaat. Als mensen weer buiten staan, zijn ze hun drugs kwijt én hebben ze afgerekend."
Lowlands was volgens woordvoerder Bente Bollmann verbaasd de plannen uit de krant te vernemen. "Wij keken er nogal van op en gaan in overleg met het OM om te kijken waar dit vandaan komt en wat dit te betekenen heeft." Volgens Bollmann biedt het festival wel altijd ruimte aan voorlichtingsacties door justitie. "Ze zijn kennelijk voornemens een andere aanpak te kiezen, maar dat is niet in overleg met ons gedaan."
Brigit Haan, persvoorlichter van het Openbaar Ministerie Lelystad, benadrukt dat het om een idee gaat en niet om een nieuwe aanpak. Volgens Haan is het idee in de raadscommissievergadering geopperd naar aanleiding van de komst van Defqon.1. Het hardcore dancefestival verruilt op 25 juni 2011 het strand van Almere voor het festivalterrein in Biddinghuizen. "Ik denk dat het idee is geopperd omdat Lowlands te boek staat als veilig en dat we willen kijken of we dat breder kunnen trekken naar Defqon. De zogenaamde patseraanpak is natuurlijk niet nieuw. Het plukken van criminelen gebeurt dagelijks door het hele land, daar is bij wijze van spreken de wijkagent ook mee bezig."
"Waarom zou je alleen gebruikers aanpakken en niet ook de dealers?", vraagt Haan. "En onderzoeken waarom mensen in zo'n grote auto rijden?" De samenwerking tussen Lowlands en het OM bestaat al jaren. "In goed overleg met het festival worden overtreders opgepakt en meteen berecht door de officier van dienst in het zogenaamde 'straatje. Ze komen dan weg met een boete of een taakstraf." Het is dan aan de festivalorganisatie of die personen ook van het terrein verwijderd worden.
De in de commissievergadering besproken aanpak zou een 'upgrading' van dat straatje betekenen. Haan: "Maar dat verkeert nog in ideevorm. Het is nu in de media gekomen alsof het al een nieuwe aanpak zou zijn." De persvoorlichter kan zich goed voorstellen dat Lowlands verbaasd is door de publicatie. "Maar het is logisch dat we het nog niet overlegd hebben, want het is nog maar een idee dat geopperd is in de raadszaal." Haan heeft geen idee hoe het ontvangen is en hoe groot de kans is dat het ook tot beleid leidt. Ze legt wel uit dat toestemming van Lowlands niet per se noodzakelijk is, omdat de 'patseraanpak' buiten het festivalterrein op de openbare weg kan plaatsvinden. "Het is aan het OM en de politie om daar over te beslissen."
hoezo beeldvorming?!quote:Volgens Haan is het idee in de raadscommissievergadering geopperd naar aanleiding van de komst van Defqon.1. Het hardcore dancefestival verruilt op 25 juni 2011 het strand van Almere voor het festivalterrein in Biddinghuizen.
Als je de berichten van de laatste tijd alleen al hoort. Burgemeesters die zich verzetten en zo nog wel wat van die dingen. Dit terwijl Defqon al zoveel jaar probleemloos verloopt en Lowlands een dag langer is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo beeldvorming?!en net wat bennie zegt, als je een horloge ofzo hebt gekregen of van je zuurverdiende geld je auto hebt aangepast ben je een 'verdachte'
sommige mensen zijn gewoon mediageil, dus roepen ze maar van alles en nog wat om maar aandacht te krijgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:19 schreef ElDani het volgende:
[..]
Als je de berichten van de laatste tijd alleen al hoort. Burgemeesters die zich verzetten en zo nog wel wat van die dingen. Dit terwijl Defqon al zoveel jaar probleemloos verloopt en Lowlands een dag langer is.
Dat + dat ik vind dat je niet moet zeiken omdat je al tijden weet dta je naast een evenemententerrein woont. Komt er een evenement, ga je zeuren.
Alsof ze kijken naar sjonnies die hun auto verbouwen voor ¤5.000.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo beeldvorming?!en net wat bennie zegt, als je een horloge ofzo hebt gekregen of van je zuurverdiende geld je auto hebt aangepast ben je een 'verdachte'
dat laatste vind ik uiteraard ook een goede zaakquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Alsof ze kijken naar sjonnies die hun auto verbouwen voor ¤5.000.Het gaat hier om de mannetjes van 24 die in een auto van 150k rijden. En als je je geld "zuurverdient" hebt is dat ook heel makkelijk te bewijzen.
Zoals ook in het artikel staat doen ze dit al dagelijks en wmb een goede zaak. Laat ze die drugsdealertjes maar lekker hun auto's afpakken.
Het komt gewoon omdat bestuursmensen zich aanpassen aan de mening van de grote massa. En dat zijn volwassenen die het over het algemeen niet zo hebben op de jeugd, drugs, alcohol, feesten en harde muziek. Bestuurders weten best veel over de wensen van deze groep mensen, maar over de jeugd.. niet echt..quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sommige mensen zijn gewoon mediageil, dus roepen ze maar van alles en nog wat om maar aandacht te krijgenmaar goed, als je Defqon.1 bestempelt als een hardcore dancefestival, dan gaan er gelijk allerlei vooroordeel-bellen rinkelen bij mensen
Wat een ontzettend lelijke bak is dat ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik hou mijn Bugatti veyron gewoon een keer thuis, ga wel met de bus.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Maaaaja, mag de pret niet drukken.. Ik hou mijn Bugatti veyron gewoon een keer thuis, ga wel met de bus.
volgens mij is het met Defqon.1, gezien het aantal bezoekers, altijd relatief rustig qua incidentenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Levitas het volgende:
Wat een onzin. Wat maakt het nou uit wat voor volk er op bepaalde festivals af komen? Zolang deze geen ernstige incidenten veroorzaken (wat tot nu toe nog niet gebeurd is), maakt het toch verder niks uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFFTquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:21 schreef Koepert het volgende:
Ik heb zon zin in de zoooomer! Korte broek, pilsje... bam!
Drugsdealertjes rijden natuurlijk niet in auto's van 150k, dan heb je het over echte zware jongens. Op zich wel een goede zaak dus.. Alleen een beetje vreemd om dit soort steekproeven uit te voeren op deze festivals. Denk niet dat de doelgroep massaal naar Lowlands/Defqon komt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Alsof ze kijken naar sjonnies die hun auto verbouwen voor ¤5.000.Het gaat hier om de mannetjes van 24 die in een auto van 150k rijden. En als je je geld "zuurverdient" hebt is dat ook heel makkelijk te bewijzen.
Zoals ook in het artikel staat doen ze dit al dagelijks en wmb een goede zaak. Laat ze die drugsdealertjes maar lekker hun auto's afpakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S-Factor ft. Seraina - Play
Nitrouz and Toneshifterz - The Faithless
DBSTF - Kingdom
Noisecontrollers - disco is the music
Headhunterz - Woznotwoz
Frontliner - Time
Dark Osscilators - Trapped (Solaio mix)
Zany - Animated Audio
Bioweapon - Insound
Rushtex - Exorcism Of Chucky
Project 1 - Raiders Of The Sun
Zat - Gold
Zatox - Choirs
The Axe & The Anim0l - Frozen Magic In Pure Darkness
Hardstruction - Noisecontrollers MashupMijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Hij gaat binnenkort de lucht inquote:
Thanks, ben blij dat de reacties positief zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:19 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad. Ziet er goed uit hoor!
quote:Zatox
If u still don't know I just finsh a rmx! Digital Punk & Marlon S - Bringing the Funk (Zatox Rmx) .. Rawstyle Stuff Baby!!!
Interessant, even overleggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://partyflock.nl/news(...)val_Dreamfields.html
Ben benieuwd
Kan ik weer kruipend naar huis als het moet
Doet me wederom niks, tot nu toe wel een erg saai album als je het mij vraagt...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef ElDani het volgende:
Grappig om te horen dat hij dus ook de fora bijhoudt etcetera!
Nou, wie is de eerste met een Coone kloon?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef ElDani het volgende:
Grappig om te horen dat hij dus ook de fora bijhoudt etcetera!
ziet er goed uitquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://partyflock.nl/news(...)val_Dreamfields.html
Ben benieuwd
Ja, ik vind ook dat veel platen een "body" missen, een gevoel erachter.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Doet me wederom niks, tot nu toe wel een erg saai album als je het mij vraagt...
Dat kan ik beamen! Wat een lay-out is dat geworden, zeer grote verbetering!quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die nieuwe layout van LSDB is heel erg netjes ja. 14.gif
.
Ditte!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:39 schreef 16meter het volgende:
Vind zijn platen ook 'body' missen (moeilijk om dat precies uit te leggen), beetje zoals de eerste laatste Psyko Punkz releases. Synths klinken ook niet zo 'vol' als bij bijv. een Wildstylez, die daar natuurlijk wel een meester in is. Melodietjes van Coone vind ik ook niet echt tot de verbeelding spreken.
Jammergenoeg is hij ook een liefhebber van lange zang breaks en slechte rapstukjes.
De beste Coone tracks vind ik de Bonzai Tributes,D-Block S-Te-Fan collabs, Deepack collabs... beetje hetzelfde verhaal als Brennan Heart dus, die ook sterker is in collaberaties met andere producers.
En ditte!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef InGebruik het volgende:
Dat kan ik beamen! Wat een lay-out is dat geworden, zeer grote verbetering!
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die nieuwe layout van LSDB is heel erg netjes ja. 14.gif
.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:37 schreef 16meter het volgende:
Wel even wennen, maar het ziet er goed uit. Goed gedaan, Bert!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen! Wat een lay-out is dat geworden, zeer grote verbetering!
Thanksquote:
Wuuuuut? Overclipping en Ghostclassquote:Vind zijn platen ook 'body' missen (moeilijk om dat precies uit te leggen), beetje zoals de eerste Psyko Punkz releases.
Idd, meer body in die nummers dan de nummers die ze daarna uitbrachtenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wuuuuut? Overclipping en Ghostclass!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Nja, die 2 dan niet zo. Raise your hands up bijv. wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |