Welja joh, geef mij maar weer de schuldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:25 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ja precies. Iets met die moderators
Maar ook dan nu geen overlijdensgevaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Altijd oppassen om zo'n aannamen te doen. Pas na jaren kunnen de gevolgen van straling duidelijk worden en dan is het te laat.
Ze weten het niet. Als het een stoom explosie was, kan de reactor zelf nog heel zijn. Als vanwege een te hete kern waterstof is ontstaan dat is ontploft, is dat in de reactor zelf gebeurd. En dan ligt ie nu open.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:26 schreef Omentuva het volgende:
BBC Liveblog:
[..]
Mijn interpretatie, ze weten het niet op het moment en ze zijn bezig om de schade op te nemen c.q. de boel goed te spinnen*.
*doorhalen wat niet van toepassing is.
zegt rtlnieuws.nlquote:OM 12:28 UUR EEN EXTRA UITZENDING VAN RTL NIEUWS
De schade aan de reactor van de Japanse kerncentrale Fukushima I lijkt mee te vallen.
oh.... was het datquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:31 schreef eleusis het volgende:
[..]
zegt rtlnieuws.nl
Nou, dat extra nieuws moet ik zien
Ah, oké...vond 't al een erg ruwe schatting.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:23 schreef Igen het volgende:
Voor zover ik weet is dat laatste Japanse teken, か, een soort vraagteken. Zoiets als 吗 dus.
LOLquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Welja joh, geef mij maar weer de schuld
De vraag is of overlijden erger is dan de rest van je leven met stralingsziekte rondlopen en kinderen krijgen met de meest bizarre afwijkingen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:29 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar ook dan nu geen overlijdensgevaar.
quote:Miles from the ocean's edge, weary, mud-spattered survivors wandered streets strewn with fallen trees, crumpled cars, even small airplanes. Relics of lives now destroyed were everywhere half a piano, a textbook, a soiled red sleeping bag.
Rescue workers plied boats through murky waters around flooded structures, nosing their way through a sea of detritus, while smoke from at least one large fire billowed in the distance. Power and phone reception was cut, while hundreds of people lined up outside the few still-operating supermarkets for basic commodities. The gas stations on streets not covered with water were swamped with people waiting to fill their cars.
A convenience store three miles (5km) from the shore was open for business Saturday, though there was no power and the floors were covered with a thick layer of grime.
"The flood came in from behind the store and swept around both sides," said shop owner Wakio Fushima. "Cars were flowing right by."
The city's Wakabayashi district, which runs directly up to the sea, remained a swampy wasteland with murky, waist-high water. Most houses were completely flattened.
Grief-stricken residents searched for their former homes, but many couldn't even tell where they had stood in the dark water. Occasionally there was something recognizable a chair, a tire or a beer cooler.
Als je ergens geen verstand van hebt, doe dan ook niet van dit soort onzinuitspraken...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De vraag is of overlijden erger is dan de rest van je leven met stralingsziekte rondlopen en kinderen krijgen met de meest bizarre afwijkingen.
Essentieel. A beer cooler.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:33 schreef Omentuva het volgende:
AP via The Guardian over downtown Sendai:
[..]
Nogmaals je opmerking klopte niet. En ach, je zal er voor de rest wel verstand van hebben of niet? Moet je zo niet opdraven voor het extra NOS journaal?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De vraag is of overlijden erger is dan de rest van je leven met stralingsziekte rondlopen en kinderen krijgen met de meest bizarre afwijkingen.
omdat het maar 1 week van je leven een noodzaak lijkt te zijn?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:39 schreef Poepoog het volgende:
Waarom heeft UPC geen NHK en Ziggo wel, verdoemme.
Waar is dat?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:34 schreef Frutsel het volgende:
Sjonge jonge,..dat Rikuzen-Takata, daar is niets meer van over![]()
hopelijk zijn al die mensen weg op tijd weg gekomen.. 23.000 inwoners...
honderden doden inmiddels gevonden
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:40 schreef SemperSenseo het volgende:
O boy, zag ik net op CNN: ze hebben Cesium in de atmosfeer gemeten in de buurt van de kernreactor! Nu wordt het tijd om zorgen te gaan maken
dat was een uur of 10 (?) geleden al volgens mij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:40 schreef SemperSenseo het volgende:
O boy, zag ik net op CNN: ze hebben Cesium in de atmosfeer gemeten in de buurt van de kernreactor! Nu wordt het tijd om zorgen te gaan maken
Ach ja, Ziggo heeft het gisteren toegevoegd, nu is zou het toch ubertof zijn om ook op UPC te hebben. Had vroeger JSTV á 45 euro per maand, dus om nou te zeggen dat het voor mij persoonlijk iets is wat ik maar één week in mijn leven gebruikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
omdat het maar 1 week van je leven een noodzaak lijkt te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |