als je dat echt heel graag zou willen zeggen, waarom zeg je het dan niet? of kom je er dan nooit overheen? :Squote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:02 schreef Apotheose het volgende:
leuk om weer zo tegen de muur te lullen wat ik eigenlijk tegen die ene zou willen zeggen. Kutleven
sowieso kom ik er niet los van...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
als je dat echt heel graag zou willen zeggen, waarom zeg je het dan niet? of kom je er dan nooit overheen? :S
Misschien een hele vreemde tip, maar bij mij heeft het ooit gehopen. Het eraan denken houd je niet tegen, maar als je stopt met al het fysieke (schrijven, typpen, whatever) dan gaat het meestal sneller. Sterkte!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sowieso kom ik er niet los van...
thx. Ik wil dit zo gewoon niet... Kan er niet bij...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Misschien een hele vreemde tip, maar bij mij heeft het ooit gehopen. Het eraan denken houd je niet tegen, maar als je stopt met al het fysieke (schrijven, typpen, whatever) dan gaat het meestal sneller. Sterkte!
Heerlijk weer trouwenshet moment om naar buiten te gaan
ja hoi hier ben ik!quote:
my god, blijf jij nou echt zo hangen in die relatie die je gehad hebt?quote:
ok, ik hou me de bek wel. Laat maar ok. Godsammequote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:38 schreef Miam het volgende:
[..]
my god, blijf jij nou echt zo hangen in die relatie die je gehad hebt?
Hey, daar kan je lang in blijven hangen hoor...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:38 schreef Miam het volgende:
[..]
my god, blijf jij nou echt zo hangen in die relatie die je gehad hebt?
daar heb ik dan weer geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hey, daar kan je lang in blijven hangen hoor...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:36 schreef Ikbenserieus het volgende:
Geil, ik ga buiten een geit neuken.
ook dan moet je de knop om kunnen zetten, wat voor leven heb je anders?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:24 schreef Mishu het volgende:
Nouja als hij iets kuts doet kan je boos worden. Dan ben je op een gegeven moment helemaal klaar met iemand. Maar als het gewoon niet meer wederzijds is, tja... It takes a lot of self-control.
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:38 schreef Shivers het volgende:
tsja, niet iedereen heeft die knop in zijn of haar hersenpan die je even om kunt zetten alsof je het licht uit doet. Ieder mens is nog steeds anders
OT: mwah
quote:
Oh wat ergquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:09 schreef Miam het volgende:
[..]niemand die jou nog serieus neemt skip.
heb je je kratje bier al paraat gemaakt?
boehoeeeeeeequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Oh wat erg![]()
Ja ik heb er net een gekocht Hopelijk zijn ze niet zo zuur als jij
Ik ben te brak om weer de kroeg in te gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:53 schreef Mishu het volgende:
Ik ga zo lekker een avondje uit hebben met mijn vriendjes![]()
![]()
Wel jammer dat we naar de standaard koregen in mijn provinciestad gaan![]()
gefeliciteerd!!!!quote:
28.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:09 schreef Under_Score het volgende:
gefeliciteerd![]()
![]()
hoe jong zijn we geworden?
Gefeliciteerdquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:48 schreef Ansu het volgende:
Stom, want ik moet studeren maar kan me er even niet toe zetten, zit alleen maar te piekeren! Wil misschien verhuizen, of nou ja graag verhuizen naar een grotere leefruimte, voor hetzelfde bedrag, met meer rust. Ik woon nu in een kamer van 17 vierkante meter, met op 1 meter van mijn hoofdkussen een basisschoolplein waar iedere dag kinderen van 8 tot 3 buiten spelen en schreeuwen, met een niet-sociaal huisgenootje, maar ook met een heeeel leuk huisgenootje! En ik woon hier nog maar 7 maanden, maar kan mijn draai niet vinden. De andere kamer is groter, het huis heeft meer inwoners maar er is meer rust, en per 2 inwoners zijn alle voorzieningen... Ik pieker alleen hoe ik dit hier ga vertellen, heb het al aangestipt maar het is een gevoelig onderwerp.. maar het is nog wel het enige wat me tegenhoudt!
Ik wist niet dat het kon.quote:
Goed zo!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:38 schreef Apotheose het volgende:
PRIMA!!! kan absoluuuuuuuuuuuuuuuut niet beter
Wat gaat er mis?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:09 schreef Carooltje79 het volgende:
KUT waarom kan er nou niet 1 ding in mijn leven goed gaan... begin me zo langzaam aan af te vragen wat het nog voor zin heeft allemaal...
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:09 schreef Carooltje79 het volgende:
KUT waarom kan er nou niet 1 ding in mijn leven goed gaan... begin me zo langzaam aan af te vragen wat het nog voor zin heeft allemaal...
Op dit moment voelt het alsof alles mis gaat en dat ik de controle verlies , mijn contract is niet verlengd dus over 2 maanden zonder werk, urgentie gaat niet door, dus vraag me af waar ik straks heen moet, schuldhulp loopt maar te lanterfanten, relatie uit en ik kan het allemaal maar niet los laten, op de een of andere manier duw ik iedereen van me af.....quote:
Dank jequote:
Ja die heb ik al aangevraagd, en een kamer krijg ik niet omdat ik een kindje heb, heb al zoveel afgebeld en gereageerd en langs gegaan...quote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef Mishu het volgende:
Oej. Ww-uitkering aanvragen als de donder en een kamertje huren ergens tijdelijk en je het daar zo veel mogelijk naar je zin maken?
ik herken me hier zo in (behalve dat van werk... want tot 2012 zit ik iig nog aan een studie)quote:Op zondag 13 maart 2011 13:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Op dit moment voelt het alsof alles mis gaat en dat ik de controle verlies , mijn contract is niet verlengd dus over 2 maanden zonder werk, urgentie gaat niet door, dus vraag me af waar ik straks heen moet, schuldhulp loopt maar te lanterfanten, relatie uit en ik kan het allemaal maar niet los laten, op de een of andere manier duw ik iedereen van me af.....
Ja ik word er gewoon gek aan dat ik alleen maar loop te vliegen en rennen voor anderen, en dat het gewoon niet opschiet... heb het gevoel alsof ik aan het verdrinken ben en ik schreeuw het uit voor hulp... maar niemand hoort me en zwemt gewoon maar doorquote:Op zondag 13 maart 2011 13:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik herken me hier zo in (behalve dat van werk... want tot 2012 zit ik iig nog aan een studie)
jup....quote:Op zondag 13 maart 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik word er gewoon gek aan dat ik alleen maar loop te vliegen en rennen voor anderen, en dat het gewoon niet opschiet... heb het gevoel alsof ik aan het verdrinken ben en ik schreeuw het uit voor hulp... maar niemand hoort me en zwemt gewoon maar door
gefeliciteerdquote:
komt goed, ook al weet ik niet eens wat het is. Echt waar.quote:
ja dat zeggen zoveel. Ik voel het niet zo. Never.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
komt goed, ook al weet ik niet eens wat het is. Echt waar.
Hoe komt het dat je last van je billen hebt?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:55 schreef Dientje12 het volgende:
ik voel me leeg vanbinnen, en last van me billen waar ik al heel de dag opzit, morgen vrij zijn......
Ja misschien is dat het ook wel meer... maar voelt het voor mij alleen zoquote:Op zondag 13 maart 2011 16:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
jup....Hoewel, mn naaste omgeving hoort me wel maar kunnen niks doen... s
Herkenbaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef Lastpost het volgende:
Vol negativiteit, doe geen hol deze maand, niets om naar uit te kijken ... gaat dus lekker.
wantquote:Op maandag 14 maart 2011 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
sjaaaaaa wat zal ik zeggen wisselvallig ................
gewoon daarom ......... heb even een mindere periode en dan schommel ik een beetje met stemmingen , gebeurd weleensquote:
en waarom een mindere periode.... .quote:Op maandag 14 maart 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
gewoon daarom ......... heb even een mindere periode en dan schommel ik een beetje met stemmingen , gebeurd weleens
klopt en kloptquote:Op maandag 14 maart 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
je bent wel erg nieuwsgierig en ik hoef niet overal op te antwoorden
van het heel de dag zitten op dezelfde stoel zondag is saaiquote:Op maandag 14 maart 2011 00:01 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je last van je billen hebt?
Groot gelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:24 schreef Mishu het volgende:
Ik denk dat het belangrijkste in het leven is om trouw te blijven aan jezelf. Waarom moeten anderen bepalen wat cool of niet cool is. Je moet gewoon lekker jezelf zijn.
Oeh spannend.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
Groot gelijk.
OT: moe, brak slecht geslapen en nerveus voor de sollicitatie straks.
het ging wel, ze waren niet al te blij met het feit dat ik voorlopig maar een paar dagen in de week wil werken en niet de volledige werkweek om rustig op te bouwen. Het gesprek zelf liep wel redelijk maar desondanks heb ik niet veel vertrouwen erin dat het echt wat wordt.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:01 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oeh spannend.
Hoe is het gegaan??
Waar heb je op gesolliciteerd
voel me goed, maar een knuffel erbij zou niet verkeerd zijnquote:
Dat!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik komende tijd maar eens hard moet nadenken over wat ik wil en waar ik me bij goed voel
Dit dus... Er moet iets drastisch gaan veranderen, en snel ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat!
Ik heb het gevoel dat ik alleen maar dagen volmaak, niet bepaald het idee dat ik hier gelukkig van wordt.
ja, tijd voor verandering!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit dus... Er moet iets drastisch gaan veranderen, en snel ook.
Het lijkt erop dat het je dag is vandaagquote:Op maandag 14 maart 2011 17:34 schreef Soempie het volgende:
Blij, het huis is zo goed als voor ons. De bank heeft al toegezegd dat het gaat lukken, maar het wachten is op het afhandelen van de administratie.
Nieuwe laarzen gekocht voor het voorjaar:
[ afbeelding ]
En de locatie voor de receptie is rond en de trouwkaarten heb ik besteld.![]()
Voel me goed.
hier is ook wel tijd voor verandering, alleen ben ik de verandering nog aan het bedenkenquote:
Zo, het is al veranderd. Is dat snel of is dat snelquote:Op maandag 14 maart 2011 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit dus... Er moet iets drastisch gaan veranderen, en snel ook.
Haha herkenbaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef Xantalien het volgende:
Hele. Strakke. Broek. Aan.
Als doel; Zoveel afvallen dat ie losjes zit.![]()
Dat is wel heel jammer van zequote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef Lastpost het volgende:
Oh en de studie die ik wilde volgen kan ook een mooie streep doorheen, opdrachten en/of het intakegesprek waren negatief, vast dat laatste want het liep voor geen meter.
Jammer alleen dat ze je dan niet te woord willen staan als je vraagt waar het probleem dan zat.
Nogal ja.quote:
Moet je tegenwoordig dat doen om een studie te volgen? Bij alle studies? Welke studie wilde je doen?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef Lastpost het volgende:
Oh en de studie die ik wilde volgen kan ook een mooie streep doorheen, opdrachten en/of het intakegesprek waren negatief, vast dat laatste want het liep voor geen meter.
Jammer alleen dat ze je dan niet te woord willen staan als je vraagt waar het probleem dan zat.
ik weet gelukkig wel wat ik moet veranderen, gewoon positiefer in het leven staan, mn oude leven achterlaten en zorgen dat ik groei in zowel mn werk als mn opleidingsniveau. vanavond dat laatste bespreken met mn baas als hij daar eindelijk is tijd voor heeft.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier is ook wel tijd voor verandering, alleen ben ik de verandering nog aan het bedenken![]()
Verder moe, sollicitatie is niks geworden maar dat had ik verwacht.
En toch redelijk blij, want morgen naar Amsterdam
Hier het tegenovergestelde. Verder moe en lam.quote:
Ik weet ook wel wat ik moet veranderen alleen ben aan het uitzoeken hoe en waar !quote:Op maandag 14 maart 2011 19:38 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik weet gelukkig wel wat ik moet veranderen, gewoon positiefer in het leven staan, mn oude leven achterlaten en zorgen dat ik groei in zowel mn werk als mn opleidingsniveau. vanavond dat laatste bespreken met mn baas als hij daar eindelijk is tijd voor heeft.
voel me goed.
*schop*quote:Op maandag 14 maart 2011 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
Help. Ik moet de rattenkooi schoonmaken maar ik heb zo geen energie meer... Wie geeft me een schop onder mijn hol?
Nou, best weer trots op mijzelf aangezien ik zonder schop onder mijn hol de rattenkooi ben gaan schoonmaken. Ik weer blij en niet te vergeten; beestjes weer blij.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
Help. Ik moet de rattenkooi schoonmaken maar ik heb zo geen energie meer... Wie geeft me een schop onder mijn hol?
jupquote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
Alleen, leeg, blegh
Ik wil een knuffel. Van maar 1 persoon
Met zo'n instelling haal je het zeker niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:08 schreef Mishu het volgende:
Morgen rij-examen en ik ga het waarschijnlijk wel weer verkloten. Ik vind het niet super erg ofzo, het is alleen toch weer even die spanning van misschien haal ik hem deze keer wel.
En dan weer incasseren misschien. Terwijl ik echt zoiets heb van ach, hij komt er uiteindelijk wel.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef Lastpost het volgende:
Voel me nog steeds geïrriteerd door die afwijzing en heb eigenwijs gewoon een email gestuurd naar die onderwijsinstelling, ook al kon er niet over gecorrespondeerd worden.
Dat zat er wel in ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:07 schreef Mishu het volgende:
Voor de 3e keer gezakt. Echt vet kut! Klote rijbewijs, ik ben er helemaal klaar mee. Nu moet ik zelfs al weer mijn theorie overdoen want die is niet langer geldig.
ik snap die humor nooit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:30 schreef formerjellybean het volgende:
lekker , uitgeslapen , want ik kwam moeilijk in slaap gisteren.
Vandaag wat centjes en ga mezelf verwennen met de 4e deel van Gillmore Girls, ben namelijk de hele serie aan het sparen en de maffe droge gesprekken even nodig.
Verder gewoon even de boel op een rij zetten na nogal turbulente periode en goed nadenken over wat ik wil.
You're winning?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef Houniet het volgende:
Men afstuderen gaat goed, nu werken en vanavond nog even trainen. Voel me lekker en topfit!
Mc Leod's had ook hele mooie stoere boeren uit Australiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef Miam het volgende:
[..]
ik snap die humor nooit.vind het zo'n domme serie ook. Mcleods was pas lijp
en ik voel me wel goed. schoolzaken afgerond!
Ik vond die rossige dude niet te versmadenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mc Leod's had ook hele mooie stoere boeren uit AustralieAlex was niet slecht
![]()
Medicatiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef Xantalien het volgende:
Ik ben zó bang. Zó ontzettend bang dat alles weer mis loopt; Dat m'n vader weer kanker krijgt, dat ik weer aan het snijden sla, dat ik weer geobsedeerd word door afvallen, dat ik m'n vriend verlies. Af en toe heb ik echt 't gevoel dat ik niet meer kan.![]()
En dus vanavond weer gebroken; hele avond jankend op bed.
Ik heb geen idee. Anderen zeggen te denken van wel. Ik weet het niet. Het is allemaal gekomen sinds m'n vader kanker kreeg, toen ging alles keihard bergafwaarts. En sinds ik weer een vriend heb, gaat alles wel echt 10 x beter, alleen soms zak ik 's avonds emotioneel in elkaar en breek ik.quote:
Oxazepam is wel een goed idee, eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef skippy22 het volgende:
[..]
MedicatieIk zou je oxazepam en efexor geven
Dat stempeltje krijg je pas over een paar jaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Anderen zeggen te denken van wel. Ik weet het niet. Het is allemaal gekomen sinds m'n vader kanker kreeg, toen ging alles keihard bergafwaarts. En sinds ik weer een vriend heb, gaat alles wel echt 10 x beter, alleen soms zak ik 's avonds emotioneel in elkaar en breek ik.
Efexor ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Oxazepam is wel een goed idee, eigenlijk.
Dat hebben we niet in huis.quote:
Klinkt niet als BPS dan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Anderen zeggen te denken van wel. Ik weet het niet. Het is allemaal gekomen sinds m'n vader kanker kreeg, toen ging alles keihard bergafwaarts. En sinds ik weer een vriend heb, gaat alles wel echt 10 x beter, alleen soms zak ik 's avonds emotioneel in elkaar en breek ik.
Ik weet genoeg van BPS.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:23 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je kent maar het topje van de ijsberg
no offence, maar waarom zo snel met een stempel komen?quote:
Ok, laat maar...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef Yuki het volgende:
Dipje van vanmiddag overkomen.
Voel me goeden mooi
quote:
ach, niet bang zijn hoor..gewoon jezelf ff uitputten..dan val je als een blok.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:10 schreef Beach het volgende:
meh meh geen zin in morgen en weer bang voor een nacht slecht slapen
hey, onze avatar lijkt erg op elkaar..op dat tongetje naquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik misen hoop dattie nog online komt maar zal wel niet
ow had jij ook zo een warmhoudsbekerding waarbij je aan de mok niet voelt dat er iets warms/heets in zit?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef Xantalien het volgende:
Ik had warme chocolademelk. En toen een verbrande tong. En toen dronk ik door, en nu ben ik misselijk.
Ik al vanaf 6 uurquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:22 schreef DuracellPower het volgende:
Ben vrij maar vanaf 8 uur wakker, wil eigenlijk slapen
Kut zooi he? gisteren ook al 7 uur, en zo vaak ben ik niet vrij, en ik verveel mij, en wil uitslapen,quote:
Neuh, hij was wel heet, maar deze mokken zijn altijd veel warmer dan 't drinken zelf.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow had jij ook zo een warmhoudsbekerding waarbij je aan de mok niet voelt dat er iets warms/heets in zit?
edit OT: 'oh take me back to the start' gevoel...
Leuk is het niet neequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:28 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Kut zooi he? gisteren ook al 7 uur, en zo vaak ben ik niet vrij, en ik verveel mij, en wil uitslapen,
Ik heb besloten het gas er op te zetten, ben koffie aan het zettenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Leuk is het niet neeGisteren was ik pas om 12:00 wakker
Ik moet me nog scheren,afrukken,aankleden en boodschappen doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:35 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik heb besloten het gas er op te zetten, ben koffie aan het zetten
Succes!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:50 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik moet me nog scheren,afrukken,aankleden en boodschappen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |