als je dat echt heel graag zou willen zeggen, waarom zeg je het dan niet? of kom je er dan nooit overheen? :Squote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:02 schreef Apotheose het volgende:
leuk om weer zo tegen de muur te lullen wat ik eigenlijk tegen die ene zou willen zeggen. Kutleven
sowieso kom ik er niet los van...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
als je dat echt heel graag zou willen zeggen, waarom zeg je het dan niet? of kom je er dan nooit overheen? :S
Misschien een hele vreemde tip, maar bij mij heeft het ooit gehopen. Het eraan denken houd je niet tegen, maar als je stopt met al het fysieke (schrijven, typpen, whatever) dan gaat het meestal sneller. Sterkte!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sowieso kom ik er niet los van...
thx. Ik wil dit zo gewoon niet... Kan er niet bij...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Misschien een hele vreemde tip, maar bij mij heeft het ooit gehopen. Het eraan denken houd je niet tegen, maar als je stopt met al het fysieke (schrijven, typpen, whatever) dan gaat het meestal sneller. Sterkte!
Heerlijk weer trouwenshet moment om naar buiten te gaan
ja hoi hier ben ik!quote:
my god, blijf jij nou echt zo hangen in die relatie die je gehad hebt?quote:
ok, ik hou me de bek wel. Laat maar ok. Godsammequote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:38 schreef Miam het volgende:
[..]
my god, blijf jij nou echt zo hangen in die relatie die je gehad hebt?
Hey, daar kan je lang in blijven hangen hoor...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:38 schreef Miam het volgende:
[..]
my god, blijf jij nou echt zo hangen in die relatie die je gehad hebt?
daar heb ik dan weer geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hey, daar kan je lang in blijven hangen hoor...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:36 schreef Ikbenserieus het volgende:
Geil, ik ga buiten een geit neuken.
ook dan moet je de knop om kunnen zetten, wat voor leven heb je anders?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:24 schreef Mishu het volgende:
Nouja als hij iets kuts doet kan je boos worden. Dan ben je op een gegeven moment helemaal klaar met iemand. Maar als het gewoon niet meer wederzijds is, tja... It takes a lot of self-control.
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:38 schreef Shivers het volgende:
tsja, niet iedereen heeft die knop in zijn of haar hersenpan die je even om kunt zetten alsof je het licht uit doet. Ieder mens is nog steeds anders
OT: mwah
quote:
Oh wat ergquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:09 schreef Miam het volgende:
[..]niemand die jou nog serieus neemt skip.
heb je je kratje bier al paraat gemaakt?
boehoeeeeeeequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Oh wat erg![]()
Ja ik heb er net een gekocht Hopelijk zijn ze niet zo zuur als jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |