als je dat echt heel graag zou willen zeggen, waarom zeg je het dan niet? of kom je er dan nooit overheen? :Squote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:02 schreef Apotheose het volgende:
leuk om weer zo tegen de muur te lullen wat ik eigenlijk tegen die ene zou willen zeggen. Kutleven
sowieso kom ik er niet los van...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
als je dat echt heel graag zou willen zeggen, waarom zeg je het dan niet? of kom je er dan nooit overheen? :S
Misschien een hele vreemde tip, maar bij mij heeft het ooit gehopen. Het eraan denken houd je niet tegen, maar als je stopt met al het fysieke (schrijven, typpen, whatever) dan gaat het meestal sneller. Sterkte!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sowieso kom ik er niet los van...
thx. Ik wil dit zo gewoon niet... Kan er niet bij...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Misschien een hele vreemde tip, maar bij mij heeft het ooit gehopen. Het eraan denken houd je niet tegen, maar als je stopt met al het fysieke (schrijven, typpen, whatever) dan gaat het meestal sneller. Sterkte!
Heerlijk weer trouwenshet moment om naar buiten te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |