Is gewoon kut in het Spaans hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:30 schreef HiDiHo het volgende:
Konjo is Papiamentu. Conjo is Papiamento. Papiamentu is Curacao&Bonaire. Papiamento is Aruba.
Dat is coņoquote:
coņo is gewoon "kut"in het Spaans hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:30 schreef HiDiHo het volgende:
Konjo is Papiamentu. Conjo is Papiamento. Papiamentu is Curacao&Bonaire. Papiamento is Aruba.
Doen we .. Laaatste stand van zakequote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou allemaal opzouten, dan kan ik hier effe de toko opruimen
[ afbeelding ]
COS is 479!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou allemaal opzouten, dan kan ik hier effe de toko opruimen
[ afbeelding ]
Nee HiDi, er ontbreekt vaker een nummertje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht dat het opnummeren automagisch ging?
Nog drie over, misschien : Mokum, chufi en HiDiHo. Ik wens jullie een goede nachtrust en tot de volgende keer maar weerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet meer zuigen hier he .... Bedtime btw![]()
Ben je klaar met schoonmaken Servio?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog drie over, misschien : Mokum, chufi en HiDiHo. Ik wens jullie een goede nachtrust en tot de volgende keer maar weer![]()
wat?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ben je klaar met schoonmaken Servio?
That's different koek, ciaoquote:
Nopequote:Op zaterdag 12 maart 2011 06:09 schreef Stickertje het volgende:
is in de laatste 4 uur de telefoon nog gegaan?
Viel mij ook al op ja, maar zo worden er wel meer dingen 'door de vingers gezien' door Alphons & Coquote:Op zaterdag 12 maart 2011 06:43 schreef Papiergeld het volgende:
Ik kan het hier niet terugvinden, maar op de SST-site staat een filmpje van Sharon die de woorden die ze moest onthouden opnoemt aan de stem. Er worden er van de 11 die ze noemt 10 goedgerekend, terwijl dat niet bepaald overeen komt met wat wij gisteren noteerden.
Stem zei:
Traan, Bal, Staal, Naanbrood, Portemonnee, Hoofdprijs, Zwempak, Formule, Pantoffel, Golf, Koningin, Scalpel, Universiteit, Stapelbed en Ontsmettingsmiddel
http://www.secretstory.nl(...)opdracht+voor+Sharon
Sharon zegt:
Kraan, Zwembad, Pantoffel, Portemonnee, Hoofdprijs, Universiteit, Capsule, Scapel (ja dat zegt ze echt), Maanbrood, Koningin en Golf.
http://www.secretstory.nl/videos/725/Sharon+wordt+gebeld
Dus:
Kraan ipv Traan
Zwembad ipv Zwempak
Capsule ipv Formule
Maanbrood ipv Naanbrood
en als je wilt naaien Scapel ipv Scalpel
Van de 11 sowieso 4 fout. Waarom krijgt ze dan 10x goed oftwel 10x 100euro oftwel 300 teveel?
Waarschijnlijk wist de figuur die belde het ook niet helemaal zeker meerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 06:48 schreef Zixon het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja, maar zo worden er wel meer dingen 'door de vingers gezien' door Alphons & Co
Jep, weet zo alleen even niet hoe vaak omdat de streams er weer eens uitlagen maar ik gok een keer of 3quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:11 schreef charmed_angel het volgende:
Telefoon nog gegaan na de uitzending gisteren?
1. streamlockquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:12 schreef Zixon het volgende:
[..]
Jep, weet zo alleen even niet hoe vaak omdat de streams er weer eens uitlagen maar ik gok een keer of 3
Raad eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
En dit om de 2 uur? Of weer 3 keer achter elkaar?
Die is al open alleen nog niet sticky FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:33 schreef MissJ.24 het volgende:
Goedemorgen alle, ben druk vandaag maar zal af en toe bij lezen,de topic van de streamverslagen zit dicht, er moet een nieuwe geopend denk ik?
Hinkelen dus.....pffffff.....Arnold Swarschenegger (of hoe je dat ook spelt) was leuk in Kindergarten.....maar deze mensen (dit soort) is niet leuk op de kleuterschool.
Laat ze van mijn part een vrachtwagen aardappels schillen maar niet dit soort suffe dingen.En wanneer gaat Alphons de ramp in Japan gebruiken als clue voor Sharron?
Het touwtje springen zal dan ook wel aan bod komen. Net als van je Ras Ras Ras..... door de Plas, 2 Emmertjes waterhalen en de Zevensprong.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:33 schreef MissJ.24 het volgende:
Goedemorgen alle, ben druk vandaag maar zal af en toe bij lezen,de topic van de streamverslagen zit dicht, er moet een nieuwe geopend denk ik?
Hinkelen dus.....pffffff.....Arnold Swarschenegger (of hoe je dat ook spelt) was leuk in Kindergarten.....maar deze mensen (dit soort) is niet leuk op de kleuterschool.
Laat ze van mijn part een vrachtwagen aardappels schillen maar niet dit soort suffe dingen.En wanneer gaat Alphons de ramp in Japan gebruiken als clue voor Sharron?
Nos journaal ....?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:39 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik zeg opdracht nu:
At een fles rode wijn binnen 2 minuten, lukt dit niet exit.
Lukt dit wel: mooie televisie
Die tas op de onderste foto zou goed van Joanna kunnen zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 05:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, breaking news !!!
Gevangen genomen Nederlandse helicopter pilote na vrijlating in Secret Story huis gedumpt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aankomst in Griekenland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laura Bi gevoelens. Oke dat heb ik dus gemist. Was dat een grapje of serieus van haar. En zo ja voor wie?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:48 schreef MissJ.24 het volgende:
Zo effe wat cossen doorgelezen. Joanne praat Sharron complexen aan omdat ze nog steeds pissed is dat Sharron de verkiezing won, Philip heeft zich de kolere gelopen met die nicht achter hem aan, Laura ontwikkeld Bi-gevoelens...(dat ontwikkel je niet KUT dat heb je of heb je niet) en jullie waren op gegeven moment Bommie zoek.
Tot later weer.
Joan vroeg het haar, haar antwoord was; Dat is nog in ontwikkeling...... Lees de Cossen van vannacht maar door, daar haalde ik het weg.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:49 schreef stormiot het volgende:
[..]
Laura Bi gevoelens. Oke dat heb ik dus gemist. Was dat een grapje of serieus van haar. En zo ja voor wie?
Thnx MissJ. Had de COS dacht ik helamaal gelezen maar blijkbaar dus gemist :$quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Joan vroeg het haar, haar antwoord was; Dat is nog in ontwikkeling...... Lees de Cossen van vannacht maar door, daar haalde ik het weg.
Ik heb Laura ook horen zeggen dat haar bi-gevoelens in ontwikkeling zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:48 schreef MissJ.24 het volgende:
Zo effe wat cossen doorgelezen. Joanne praat Sharron complexen aan omdat ze nog steeds pissed is dat Sharron de verkiezing won, Philip heeft zich de kolere gelopen met die nicht achter hem aan, Laura ontwikkeld Bi-gevoelens...(dat ontwikkel je niet KUT dat heb je of heb je niet) en jullie waren op gegeven moment Bommie zoek.
Tot later weer.
Ik wil je best helpenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb Laura ook horen zeggen dat haar bi-gevoelens in ontwikkeling zijn.
Sociaal als ik ben, ben ik niet te beroerd om wat aan ontwikkelingssamenwerking te doen. Daar kunnen Jan Pronk en Bert Koenders nog een puntje aan zuigen!
Meid wat ben je toch lekker behulpzaamquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb Laura ook horen zeggen dat haar bi-gevoelens in ontwikkeling zijn.
Sociaal als ik ben, ben ik niet te beroerd om wat aan ontwikkelingssamenwerking te doen. Daar kunnen Jan Pronk en Bert Koenders nog een puntje aan zuigen!
Om bi-gevoelens bij dames aan de oppervlakte te brengen zou je een superkokkinnetje moeten zijn.quote:
Kijk, en als we dan toch sociaal bezig zijn kunnen we ons naast ontwikkelingswerk ook nog even in positieve zin met het minderhedenbeleid bemoeien: een minderheid van de kijkers vindt Laura nog altijd niks, dus speciaal voor hen zal ik me een weekje met haar terugtrekken in de Geheime Kamer!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:55 schreef stormiot het volgende:
[..]
Meid wat ben je toch lekker behulpzaamZal Laura zeker op prijs stellen
zou zeggen tweet het naar hemquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk, en als we dan toch sociaal bezig zijn kunnen we ons naast ontwikkelingswerk ook nog even in positieve zin met het minderhedenbeleid bemoeien: een minderheid van de kijkers vindt Laura nog altijd niks, dus speciaal voor hen zal ik me een weekje met haar terugtrekken in de Geheime Kamer!
Heb jij nog geen eigen Servio dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:04 schreef stormiot het volgende:
[..]
zou zeggen tweet het naar hemLOL
Ga wat huishoudelijke taakjes doen met UPC op de achtergrond. Tot laters
ongeschik, maar toch ben ik de beroerdste nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om bi-gevoelens bij dames aan de oppervlakte te brengen zou je een superkokkinnetje moeten zijn.
Dus:
[ ].....geschikt
[x]....ongeschikt
Ik neem aan van niet anders zou men elkaar de hele tijd lastig vallen in de KvdW.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:45 schreef marky het volgende:
De keuze van Servio om dit met Flip te doen is opmerkelijk. Je zou verwachten dat hij dit met Guido zou doen maar heeft hij niet gedaan. Servio probeerd dus nu Flip naar zich toe te trekken.
Als je een drukpoging niet doorzet mag je dan nogmaals drukken? Guido heeft op Karim gedrukt maar de poging niet doorgezet mag hij vandaag dan nog een keer drukken?
Dacht dat er pas vanavond weer gedrukt kon worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:45 schreef marky het volgende:
De keuze van Servio om dit met Flip te doen is opmerkelijk. Je zou verwachten dat hij dit met Guido zou doen maar heeft hij niet gedaan. Servio probeerd dus nu Flip naar zich toe te trekken.
Als je een drukpoging niet doorzet mag je dan nogmaals drukken? Guido heeft op Karim gedrukt maar de poging niet doorgezet mag hij vandaag dan nog een keer drukken?
Denk dat Aafke geboren is als hermafrodite. Dus zowel jongetje als meisje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
Gerard: ik heb een clue in me broek, ik ben geboren als jongetje.
http://sstnl.web44.net/4camsonly/ Deze werkt wel bij mijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:55 schreef waxmask het volgende:
Ughhh en weer doet het nieuwe spix adres het niet.....iemand anders een adres voor de streams?
Goed idee!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:54 schreef Dark het volgende:
Nieuwe missie, tot aan de live uitzending in setjes geboeid door het huis, met slechts 1 meter speelruimte!![]()
Servio - Karim
Alex - Joanna
Sharron - Gerard
Flip - Mo
Maik - Laura
Alex - Aafke
Guido heeft voor deze opdracht de telefoon als eerste opgenomen en blijft alleen
Hint: Er zijn 12 bewonersquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:54 schreef Dark het volgende:
Nieuwe missie, tot aan de live uitzending in setjes geboeid door het huis, met slechts 1 meter speelruimte!![]()
Servio - Karim
Alex - Joanna
Sharron - Gerard
Flip - Mo
Maik - Laura
Alex - Aafke
Guido heeft voor deze opdracht de telefoon als eerste opgenomen en blijft alleen
Alex en Joanna en Alex en Aafke ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:54 schreef Dark het volgende:
Servio - Karim
Alex - Joanna
Sharron - Gerard
Flip - Mo
Maik - Laura
Alex - Aafke
Verwend nest is het gewordenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
Gerard is een beetje boos, dat de telefoon om half 2 nog ging. Normaal gaat hij om 11 uur slapen.
Maar hij weet het goed gemaakt, ga 's middags gewoon 3 uur slapen
Is een heel misselijke opmerking, terecht dat ze daar over vallen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen heb ik op de SST-homepage weer de halve chat over me heen, omdat ik zei dat ik nu weet waarom dit de duurste reallifesoap ooit is: die Japanse clue voor Sharon heeft aardig op het budget ingehakt
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen heb ik op de SST-homepage weer de halve chat over me heen, omdat ik zei dat ik nu weet waarom dit de duurste reallifesoap ooit is: die Japanse clue voor Sharon heeft aardig op het budget ingehakt
Super bedankt. hij werkt!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:56 schreef pullup het volgende:
[..]
http://sstnl.web44.net/4camsonly/ Deze werkt wel bij mij
Duurde ff , maar nu werkt het ineens wel en niks veranderd...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo goed in het herkennen van trollen daar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Zal niet voor lang zijn. Dat gannef van Net5 scant alle fora op "illegale" pagina's.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:56 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Is een heel misselijke opmerking, terecht dat ze daar over vallen.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo goed in het herkennen van trollen daar.
kan er wel om lachen eigenljk. beetje olie op het vuurquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Is een heel misselijke opmerking, terecht dat ze daar over vallen.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal niet voor lang zijn. Dat gannef van Net5 scant alle fora op "illegale" pagina's.
Werkende pagina's kunnen denk ik beter via pm worden doorgegeven.
De helft van de NoLife-populatie zit daar, dus dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo goed in het herkennen van trollen daar.
Ik heb er vanochtend even gekeken ja omdat ik ook niet meteen een werkende stream kreeg.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De helft van de NoLife-populatie zit daar, dus dan weet je het wel.
En jij bent dan EEN POT NATquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De helft van de NoLife-populatie zit daar, dus dan weet je het wel.
Heb jij die h-e-l-e-m-a-a-l zelf bedacht?quote:
Mag ik kijken als jullie gaan scharen...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb jij die h-e-l-e-m-a-a-l zelf bedacht?
Jij bent al een grote meid!!
Pas op hoor, ik ben een kartelschaarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag ik kijken als jullie gaan scharen...![]()
Dat doet hij iedere dag ja. Als je een paar keer over spammende mosselmannen begint en een link naar een bepaald joetjoepje plaatst is ie meestal wel weer even weg..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er vanochtend even gekeken ja omdat ik ook niet meteen een werkende stream kreeg.
Ik zag S ongeveer om de 20 seconden een eigen verslagje van deze nacht spammen en had het wel weer gehad.
zou je ook zoiets durven zeggen als je daar nu ZELF famillie in de buurt zou hebben, mafketel??? Je kwetst hiermee zoveel mensen mee, die dat nu NIET kunnen hebben. NADENKEN volgende keer, sukkelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Helemaal mee eens, ik vind het over lijken gaan om te scoren, Ziek ziek ziek.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:21 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zou je ook zoiets durven zeggen als je daar nu ZELF famillie in de buurt zou hebben, mafketel??? Je kwetst hiermee zoveel mensen mee, die dat nu NIET kunnen hebben. NADENKEN volgende keer, sukkel
Humor IS leedvermaak. als je er niettegen kunt ga dan lekker naar de SST sitequote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:21 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zou je ook zoiets durven zeggen als je daar nu ZELF famillie in de buurt zou hebben, mafketel??? Je kwetst hiermee zoveel mensen mee, die dat nu NIET kunnen hebben. NADENKEN volgende keer, sukkel
Welkom op Fok!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik vind het over lijken gaan om te scoren, Ziek ziek ziek.
Sukkel? Die staat in je paspoort!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:21 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
sorry, ik heb daar nu zelf famillie in de buurt zitten, waar ik op een enkel emailtje na de tsunami niks meer van gehoord hebquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sukkel? Die staat in je paspoort!
Mailtje nat geworden?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:31 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
sorry, ik heb daar nu zelf famillie in de buurt zitten, waar ik op een enkel emailtje na de tsunami niks meer van gehoord heb
[[[[[RobbieBoy]]]]] leef met je mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:31 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
sorry, ik heb daar nu zelf famillie in de buurt zitten, waar ik op een enkel emailtje na de tsunami niks meer van gehoord heb
Ongelooflijk!!! Domme humor!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Stralingsgevaar jonguh!
Goedemorgen trouwens
Uit verveling hebben ze hun eigen missie bedacht die ze waarschijnlijk straks uitvoerenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:31 schreef kreta2010 het volgende:
Gerard en karim zijn weer leuk bezig!!!!
dankje. de posts erboven negeer ik maar ffquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
[[[[[RobbieBoy]]]]] leef met je mee.
Want? Het zijn gewoon potentiele nieuwe SST bewoners.quote:
Jij gister ook een kut avond gehad bij de Japanner? Wat een grafstemming hing daar....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:34 schreef angeljacky het volgende:
Volgens mij zijn er er hier een aantal fokkers die nog erger zijn dan waar ze commentaar op de bewoners hebben.![]()
![]()
Gelukkig heb ik net m'n pedopasje aangevraagdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:36 schreef TimeJumper het volgende:
Laura vond het weer tijd voor domme vlechtjes![]()
Ze lijkt nu op een uit de kluiten gewassen kleuter
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij gister ook een kut avond gehad bij de Japanner? Wat een grafstemming hing daar....
Mogeeeequote:
Neukteugels...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:36 schreef TimeJumper het volgende:
Laura vond het weer tijd voor domme vlechtjes![]()
Ze lijkt nu op een uit de kluiten gewassen kleuter
Ik snap ff niet wat je bedoeld. Ik geef alleen aan dat er sommige uitspraken hier worden gedaan door sommige, die zelf bewoners die in hun ogen gemeen spelen, de grond in pratenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij gister ook een kut avond gehad bij de Japanner? Wat een grafstemming hing daar....
Ga jij nou maar Laura tot ontwikkeling brengenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net m'n pedopasje aangevraagd
Met wie zou je liever een beschuitje eten, Aafke of Laura?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net m'n pedopasje aangevraagd
Doe niet zo triest, waarom trek je je dat persoonlijk aan, vraag je dat eens af. Het is mij niet overkomen, heel jammer voor die mensen die het wel overkomt, ieder zijn deel...en nu dooor.....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:38 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik snap ff niet wat je bedoeld. Ik geef alleen aan dat er sommige uitspraken hier worden gedaan door sommige, die zelf bewoners die in hun ogen gemeen spelen, de grond in praten
Heel verstandig van je, gewoon negeren, het is voor mij ook een rede in een ander topic niet te vertellen hoe ik 4 streams gelijk op neem aan die persoon.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:35 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dankje. de posts erboven negeer ik maar ff
Omdat jij mij Qoute dus heb je t tegen mij neem ik aan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Doe niet zo triest, waarom trek je je dat persoonlijk aan, vraag je dat eens af. Het is mij niet overkomen, heel jammer voor die mensen die het wel overkomt, ieder zijn deel...en nu dooor.....
Een tsunami aan frustraties...blij dat je kwijt bent meid...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:42 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen.
Pff, wat ziet die prutlip van een Laura er weer uit he. Die vlechtjes had ik ook toen ik 8 was, wat een kleuter(juf) is het toch. Die mag wat mij betreft over 2 weken gillend naar huis. Irritante muts.
zoooooo, dat lucht ff lekker op
Nou ze heeft een gelijkmatig gezicht en daar houdt het dan ook mee op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:42 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen.
Pff, wat ziet die prutlip van een Laura er weer uit he. Die vlechtjes had ik ook toen ik 8 was, wat een kleuter(juf) is het toch. Die mag wat mij betreft over 2 weken gillend naar huis. Irritante muts.
zoooooo, dat lucht ff lekker op
Heerlijk idd hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een tsunami aan frustraties...blij dat je kwijt bent meid...
Een meltdown...of bedoel je in het huis? Nee helemaal niks...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:43 schreef bollokus het volgende:
zo eens ff bijlezen of er nog iets gebeurt is tussen 4 uur en nu!
Niks nada noppes (net zelf gedaan)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:43 schreef bollokus het volgende:
zo eens ff bijlezen of er nog iets gebeurt is tussen 4 uur en nu!
Nee jammer genoeg niet. Hoezo ken je iemandquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb jij nog geen eigen Servio dan?
mooi, dat scheelt mij weer uren lezenquote:
Eric zoekt altijd wel een Faghag volgens mij....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:45 schreef stormiot het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet. Hoezo ken je iemand
Nou ja zins 4 uur s'nachts war het maar 1 COS tot nu..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:45 schreef Stability het volgende:
[..]
mooi, dat scheelt mij weer uren lezen
quote:
dat zegt dan wel genoeg hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nou ja zins 4 uur s'nachts war het maar 1 COS tot nu..
ok, dank je!quote:
Ik vind er ook leuk hoor, maar het aantal clues voor haar geheim is wel erg laag.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke is toch wel de beste speelster. Met haar afgetrainde lijf zet ze iedereen op het verkeerde been.
Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:39 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhh PB, niet Laura he, wat een dom kind is dat
Tot je die vlechtjes ook tussen der benen terugvindt, dan zal het snel meevallenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:47 schreef Tamaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
Daar zijn ze weer:
[ afbeelding ]
Een ei hoort erbij
De vraag van de piercingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik vind er ook leuk hoor, maar het aantal clues voor haar geheim is wel erg laag.
Ja, of van iemand die kantoorartikelen verkoopt en een tongpiercing heeftquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De vraag van de piercing
De perforator
De nietmachine
Zijn toch wel clues die een aanwijzing geven.
Ik vind ze allebei leuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met wie zou je liever een beschuitje eten, Aafke of Laura?
Why oh why is this one gay......quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei leuk.
Laura vind ik echt een schatje. Aafke is een type met wie je het ruige nachtleven induikt.
Laat ik het zo stellen: Laura is het meisje om 's morgens een beschuitje mee te eten en Aafke meer om een lijntje mee te leggen om nog een tijdje te kunnen doorhalen.
Als ik hier iedereen moet geloven, dan eten ze allemaal als varkens.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:51 schreef TimeJumper het volgende:
Maik past eigenlijk beter bij Aafke.
Maik smekt en Aafke eet met open mond
Dan hebben we het oerwoud-koppelwant zo zien ze er een beetje uit
Nee was het maar waar. Als iemand als Servio de opdracht zou krijgen om bij ons thuis de afwas en de wc te doen nodigde ik de hele buurt uit om lekker te komen eten en daarna allemaal ongeneeerd van het toilet gebruik te maken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:45 schreef stormiot het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet. Hoezo ken je iemand
Laura is voor jou voor in bed, leeghoofd dus misschien kan ze nog wat met haar lichaam.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei leuk.
Laura vind ik echt een schatje. Aafke is een type met wie je het ruige nachtleven induikt.
Laat ik het zo stellen: Laura is het meisje om 's morgens een beschuitje mee te eten en Aafke meer om een lijntje mee te leggen om nog een tijdje te kunnen doorhalen.
Heel het weekend volgens mij ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:54 schreef Spooky4u het volgende:
Is Servies nog steeds het huisslaafje?
hhheeyy kokkie, nie werken vandaag??quote:
Met Aafke moet je volgens mij ook niet converseren. Daar moet je gewoon ruig mee stoeien.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura is voor jou voor in bed, leeghoofd dus misschien kan ze nog wat met haar lichaam.
Al vrees ik dat de sexdrive net zo leeg is als haar personality.
Aafke kan je lekker mee worstelen, als je daar mee op stap gaat ligt ze constant op de grond door het vele zuipen.
Da;s niet zo gezellig converseren
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee was het maar waar. Als iemand als Servio de opdracht zou krijgen om bij ons thuis de afwas en de wc te doen nodigde ik de hele buurt uit om lekker te komen eten en daarna allemaal ongeneeerd van het toilet gebruik te maken.
Mogen ze ook in je bed liggen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee was het maar waar. Als iemand als Servio de opdracht zou krijgen om bij ons thuis de afwas en de wc te doen nodigde ik de hele buurt uit om lekker te komen eten en daarna allemaal ongeneeerd van het toilet gebruik te maken.
Aafke heeft dat niet nodig dat lijntje ,haha,adhd plezier voor 2,ik denk dat ze der alleen rustiger van zal worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei leuk.
Jammer je makte me al blij. Nou ja mocht het je ooit overkomn an PM je me marquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kon best nog weleens meevallen als er geen camera's in de buurt zijn. Stille wateren hebben diepe gronden!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura is voor jou voor in bed, leeghoofd dus misschien kan ze nog wat met haar lichaam.
Al vrees ik dat de sexdrive net zo leeg is als haar personality.
Converseren als je met Aafke uit bent? Wie denk je dat ik ben, JP Balkenende?quote:Aafke kan je lekker mee worstelen, als je daar mee op stap gaat ligt ze constant op de grond door het vele zuipen.
Da;s niet zo gezellig converseren
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij snapt 'mquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met Aafke moet je volgens mij ook niet converseren. Daar moet je gewoon ruig mee stoeien.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kon best nog weleens meevallen als er geen camera's in de buurt zijn. Stille wateren hebben diepe gronden!
[..]
Converseren als je met Aafke uit bent? Wie denk je dat ik ben, JP Balkenende?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kon best nog weleens meevallen als er geen camera's in de buurt zijn. Stille wateren hebben diepe gronden!
[..]
Converseren als je met Aafke uit bent? Wie denk je dat ik ben, JP Balkenende?
quote:
[platte ouwejongenskrentenbroodmodus]quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Tot je die vlechtjes ook tussen der benen terugvindt, dan zal het snel meevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/platte ouwejongenskrentenbroodmodus]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[platte ouwejongenskrentenbroodmodus]Je zit er weer in deze morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/platte ouwejongenskrentenbroodmodus]![]()
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[platte ouwejongenskrentenbroodmodus]thank god for the spoiler, brrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/platte ouwejongenskrentenbroodmodus]
Is je bed wel lang genoeg anders hangt ze met haar benen buiten boord
Rayen 2½ jaar!
Maar van drugs is ze ook niet vies, heeft ze al eens verteld. Die moet volgens mij echt door het plafond gaan als ze coke of speed heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:57 schreef r_onald het volgende:
[..]
Aafke heeft dat niet nodig dat lijntje ,haha,adhd plezier voor 2,ik denk dat ze der alleen rustiger van zal worden.
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verser kan ik hem niet krijgen
dacht eerst dat het iets met Laura te maken hadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verser kan ik hem niet krijgen
Gottegot tranen in mijn ogen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:04 schreef stormiot het volgende:
[..]
dacht eerst dat het iets met Laura te maken had
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En bedankt, dankzij jou hou ik het nu bij een croissantje
We hebben een heel groot en breed (hemel)bed.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:03 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
thank god for the spoiler, brrrrrrrrrrrr
Is je bed wel lang genoeg anders hangt ze met haar benen buiten boord
Dus ook op Laura in de zevende hemelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben een heel groot en breed (hemel)bed.
Berekend op allerlei eventualiteiten
Haha ja dat is waarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar van drugs is ze ook niet vies, heeft ze al eens verteld. Die moet volgens mij echt door het plafond gaan als ze coke of speed heeft gebruikt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben een heel groot en breed (hemel)bed.
Berekend op allerlei eventualiteiten
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:07 schreef stormiot het volgende:
[..]
Dus ook op Laura in de zevende hemel
Absoluut!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:07 schreef stormiot het volgende:
[..]
Dus ook op Laura in de zevende hemel
Ach welnee, hij geeft alleen wat tegenwicht tegen de sneren die de andere partij steeds maakt. En die roken geeneens of zij nniet gestopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:09 schreef angeljacky het volgende:
Je kan echt merken dat karim is gestopt met roken zeg. Hij is altijd degene die de goede vrede tussen iedereen wil bewaren, maar geeft nu een partij sneren niet normaal meer.
Hij heeft de linke uitspraken van Geer begrepen en probeert nu ff Ser uit de kast te krijgen zodat hij daar ruzie mee kan krijgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:09 schreef Chanel5 het volgende:
Die Karim, hij gaat het niet meer uit de weg en spreekt zich nu gewoon uit naar Servio.
Wij zijn de beste vrienden hč NOT en wat is het weer gezellig!!! NOU!!
geef die deukdrol maar eens flink op zn poeperd hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:09 schreef Chanel5 het volgende:
Die Karim, hij gaat het niet meer uit de weg en spreekt zich nu gewoon uit naar Servio.
Wij zijn de beste vrienden hč NOT en wat is het weer gezellig!!! NOU!!
so true !!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ach welnee, hij geeft alleen wat tegenwicht tegen de sneren die de andere partij steeds maakt. En die roken geeneens of zij nniet gestopt.
Niet alles op het stoppen met roken steken he
Alleen Laura denk ik niet. Die wordt wrs al high van een sinasprilletjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:08 schreef r_onald het volgende:
[..]
Haha ja dat is waarvan speed zal ze rustig worden,van coke is het miep miep zoeffffff ?
,maar ik denk wel dat de meesten in het huis wel eens zijn neus heeft gepoederd ,of servio de pillen koningin OO
Dat heb je met meisje-meisjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen Laura denk ik niet. Die wordt wrs al high van een sinasprilletje
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft idd tijdje terug gezegd dat ze het nog nooit geprobeerd heeft. Zoals wel meer dingen niet denk ik PB. Dus je/julie zouden de eeste zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja precies haha ,of van een bak koffie trippen als paddo theequote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Zwaktebod van Servio.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:15 schreef Niki.P het volgende:
Servio mag wel zo tegen Alex doen, maar Karim niet zo tegen Servio..
Ja en het is jammer, dat deze chat geen ignore knop heeft, want ik baal van sommige egotrippers.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:13 schreef knagsje het volgende:
gaat het hier over de natte dromen van lesbiennes???
mogguhquote:
TOPPiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja en het is jammer, dat deze chat geen ignore knop heeft, want ik baal van sommige egotrippers.
Dit, en die opgepompte snol van een joanne mag mee!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:17 schreef Stability het volgende:
het word tijd dat nichtensteijn eruit gaat !
krabben, vooral krabbenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:19 schreef capuchon het volgende:
Servio lijkt me het type die aan haren gaat trekken
Ik was eerderquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:19 schreef Samboraa het volgende:
Stervio zou Karim aan z'n haren trekken
neequote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:19 schreef Gamey het volgende:
ben vanacht om 3:45 afgehaakt, is het de moeite om even terug te lezen?
Omg telepathiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:19 schreef capuchon het volgende:
Servio lijkt me het type die aan haren gaat trekken
De verslagen zijn er goed bijgehouden zag ik net... Dus waarschijnlijk is het ook voor jou wel de moeite...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:19 schreef Gamey het volgende:
tegn mij zeiden ze nee, heb het toch gedaan. moet jij niet doenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:19 schreef Gamey het volgende:
Het enige een beetje intressanten gebeuren 5 minuten geleden (ruzie tussen Servio en Karim) maar veder dan dat nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:19 schreef Gamey het volgende:
Heerlijk ditquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:20 schreef Samboraa het volgende:
Stervio heeft echt gewoon het perfecte hoofd om een drol op te draaien
mikjn hond zou zich daar voor omdraaien..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:20 schreef Samboraa het volgende:
Stervio heeft echt gewoon het perfecte hoofd om een drol op te draaien
http://sstnl.web44.net/4camsonly/ op firefoxquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:21 schreef Gia het volgende:
Geen streams meer? Zijn er andere linkjes waar je nog gratis streams kunt kijken?
Dankquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:21 schreef Stability het volgende:
[..]
http://sstnl.web44.net/4camsonly/ op firefox
Krijgen we eindelijk terechte streamlocksquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:21 schreef flugeltje het volgende:
Dat gaat nog een keer compleet klappen...
Nee, ook niet beschikbaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:21 schreef Stability het volgende:
[..]
http://sstnl.web44.net/4camsonly/ op firefox
O ja kutquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Krijgen we eindelijk terechte streamlocks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |