Is gewoon kut in het Spaans hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:30 schreef HiDiHo het volgende:
Konjo is Papiamentu. Conjo is Papiamento. Papiamentu is Curacao&Bonaire. Papiamento is Aruba.
Dat is coņoquote:
coņo is gewoon "kut"in het Spaans hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:30 schreef HiDiHo het volgende:
Konjo is Papiamentu. Conjo is Papiamento. Papiamentu is Curacao&Bonaire. Papiamento is Aruba.
Doen we .. Laaatste stand van zakequote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou allemaal opzouten, dan kan ik hier effe de toko opruimen
[ afbeelding ]
COS is 479!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou allemaal opzouten, dan kan ik hier effe de toko opruimen
[ afbeelding ]
Nee HiDi, er ontbreekt vaker een nummertje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht dat het opnummeren automagisch ging?
Nog drie over, misschien : Mokum, chufi en HiDiHo. Ik wens jullie een goede nachtrust en tot de volgende keer maar weerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet meer zuigen hier he .... Bedtime btw![]()
Ben je klaar met schoonmaken Servio?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog drie over, misschien : Mokum, chufi en HiDiHo. Ik wens jullie een goede nachtrust en tot de volgende keer maar weer![]()
wat?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 04:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ben je klaar met schoonmaken Servio?
That's different koek, ciaoquote:
Nopequote:Op zaterdag 12 maart 2011 06:09 schreef Stickertje het volgende:
is in de laatste 4 uur de telefoon nog gegaan?
Viel mij ook al op ja, maar zo worden er wel meer dingen 'door de vingers gezien' door Alphons & Coquote:Op zaterdag 12 maart 2011 06:43 schreef Papiergeld het volgende:
Ik kan het hier niet terugvinden, maar op de SST-site staat een filmpje van Sharon die de woorden die ze moest onthouden opnoemt aan de stem. Er worden er van de 11 die ze noemt 10 goedgerekend, terwijl dat niet bepaald overeen komt met wat wij gisteren noteerden.
Stem zei:
Traan, Bal, Staal, Naanbrood, Portemonnee, Hoofdprijs, Zwempak, Formule, Pantoffel, Golf, Koningin, Scalpel, Universiteit, Stapelbed en Ontsmettingsmiddel
http://www.secretstory.nl(...)opdracht+voor+Sharon
Sharon zegt:
Kraan, Zwembad, Pantoffel, Portemonnee, Hoofdprijs, Universiteit, Capsule, Scapel (ja dat zegt ze echt), Maanbrood, Koningin en Golf.
http://www.secretstory.nl/videos/725/Sharon+wordt+gebeld
Dus:
Kraan ipv Traan
Zwembad ipv Zwempak
Capsule ipv Formule
Maanbrood ipv Naanbrood
en als je wilt naaien Scapel ipv Scalpel
Van de 11 sowieso 4 fout. Waarom krijgt ze dan 10x goed oftwel 10x 100euro oftwel 300 teveel?
Waarschijnlijk wist de figuur die belde het ook niet helemaal zeker meerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 06:48 schreef Zixon het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja, maar zo worden er wel meer dingen 'door de vingers gezien' door Alphons & Co
Jep, weet zo alleen even niet hoe vaak omdat de streams er weer eens uitlagen maar ik gok een keer of 3quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:11 schreef charmed_angel het volgende:
Telefoon nog gegaan na de uitzending gisteren?
1. streamlockquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:12 schreef Zixon het volgende:
[..]
Jep, weet zo alleen even niet hoe vaak omdat de streams er weer eens uitlagen maar ik gok een keer of 3
Raad eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
En dit om de 2 uur? Of weer 3 keer achter elkaar?
Die is al open alleen nog niet sticky FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:33 schreef MissJ.24 het volgende:
Goedemorgen alle, ben druk vandaag maar zal af en toe bij lezen,de topic van de streamverslagen zit dicht, er moet een nieuwe geopend denk ik?
Hinkelen dus.....pffffff.....Arnold Swarschenegger (of hoe je dat ook spelt) was leuk in Kindergarten.....maar deze mensen (dit soort) is niet leuk op de kleuterschool.
Laat ze van mijn part een vrachtwagen aardappels schillen maar niet dit soort suffe dingen.En wanneer gaat Alphons de ramp in Japan gebruiken als clue voor Sharron?
Het touwtje springen zal dan ook wel aan bod komen. Net als van je Ras Ras Ras..... door de Plas, 2 Emmertjes waterhalen en de Zevensprong.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:33 schreef MissJ.24 het volgende:
Goedemorgen alle, ben druk vandaag maar zal af en toe bij lezen,de topic van de streamverslagen zit dicht, er moet een nieuwe geopend denk ik?
Hinkelen dus.....pffffff.....Arnold Swarschenegger (of hoe je dat ook spelt) was leuk in Kindergarten.....maar deze mensen (dit soort) is niet leuk op de kleuterschool.
Laat ze van mijn part een vrachtwagen aardappels schillen maar niet dit soort suffe dingen.En wanneer gaat Alphons de ramp in Japan gebruiken als clue voor Sharron?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |