quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kon best nog weleens meevallen als er geen camera's in de buurt zijn. Stille wateren hebben diepe gronden!
[..]
Converseren als je met Aafke uit bent? Wie denk je dat ik ben, JP Balkenende?
quote:
[platte ouwejongenskrentenbroodmodus]quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Tot je die vlechtjes ook tussen der benen terugvindt, dan zal het snel meevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/platte ouwejongenskrentenbroodmodus]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[platte ouwejongenskrentenbroodmodus]Je zit er weer in deze morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/platte ouwejongenskrentenbroodmodus]![]()
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[platte ouwejongenskrentenbroodmodus]thank god for the spoiler, brrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/platte ouwejongenskrentenbroodmodus]
Is je bed wel lang genoeg anders hangt ze met haar benen buiten boord
Rayen 2½ jaar!
Maar van drugs is ze ook niet vies, heeft ze al eens verteld. Die moet volgens mij echt door het plafond gaan als ze coke of speed heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:57 schreef r_onald het volgende:
[..]
Aafke heeft dat niet nodig dat lijntje ,haha,adhd plezier voor 2,ik denk dat ze der alleen rustiger van zal worden.
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verser kan ik hem niet krijgen
dacht eerst dat het iets met Laura te maken hadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verser kan ik hem niet krijgen
Gottegot tranen in mijn ogen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:04 schreef stormiot het volgende:
[..]
dacht eerst dat het iets met Laura te maken had
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En bedankt, dankzij jou hou ik het nu bij een croissantje
We hebben een heel groot en breed (hemel)bed.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:03 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
thank god for the spoiler, brrrrrrrrrrrr
Is je bed wel lang genoeg anders hangt ze met haar benen buiten boord
Dus ook op Laura in de zevende hemelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben een heel groot en breed (hemel)bed.
Berekend op allerlei eventualiteiten
Haha ja dat is waarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar van drugs is ze ook niet vies, heeft ze al eens verteld. Die moet volgens mij echt door het plafond gaan als ze coke of speed heeft gebruikt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben een heel groot en breed (hemel)bed.
Berekend op allerlei eventualiteiten
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:07 schreef stormiot het volgende:
[..]
Dus ook op Laura in de zevende hemel
Absoluut!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:07 schreef stormiot het volgende:
[..]
Dus ook op Laura in de zevende hemel
Ach welnee, hij geeft alleen wat tegenwicht tegen de sneren die de andere partij steeds maakt. En die roken geeneens of zij nniet gestopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:09 schreef angeljacky het volgende:
Je kan echt merken dat karim is gestopt met roken zeg. Hij is altijd degene die de goede vrede tussen iedereen wil bewaren, maar geeft nu een partij sneren niet normaal meer.
Hij heeft de linke uitspraken van Geer begrepen en probeert nu ff Ser uit de kast te krijgen zodat hij daar ruzie mee kan krijgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:09 schreef Chanel5 het volgende:
Die Karim, hij gaat het niet meer uit de weg en spreekt zich nu gewoon uit naar Servio.
Wij zijn de beste vrienden hè NOT en wat is het weer gezellig!!! NOU!!
geef die deukdrol maar eens flink op zn poeperd hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:09 schreef Chanel5 het volgende:
Die Karim, hij gaat het niet meer uit de weg en spreekt zich nu gewoon uit naar Servio.
Wij zijn de beste vrienden hè NOT en wat is het weer gezellig!!! NOU!!
so true !!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ach welnee, hij geeft alleen wat tegenwicht tegen de sneren die de andere partij steeds maakt. En die roken geeneens of zij nniet gestopt.
Niet alles op het stoppen met roken steken he
Alleen Laura denk ik niet. Die wordt wrs al high van een sinasprilletjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:08 schreef r_onald het volgende:
[..]
Haha ja dat is waarvan speed zal ze rustig worden,van coke is het miep miep zoeffffff ?
,maar ik denk wel dat de meesten in het huis wel eens zijn neus heeft gepoederd ,of servio de pillen koningin OO
Dat heb je met meisje-meisjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen Laura denk ik niet. Die wordt wrs al high van een sinasprilletje
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft idd tijdje terug gezegd dat ze het nog nooit geprobeerd heeft. Zoals wel meer dingen niet denk ik PB. Dus je/julie zouden de eeste zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja precies haha ,of van een bak koffie trippen als paddo theequote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Zwaktebod van Servio.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:15 schreef Niki.P het volgende:
Servio mag wel zo tegen Alex doen, maar Karim niet zo tegen Servio..
Ja en het is jammer, dat deze chat geen ignore knop heeft, want ik baal van sommige egotrippers.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:13 schreef knagsje het volgende:
gaat het hier over de natte dromen van lesbiennes???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |