Een tsunami aan frustraties...blij dat je kwijt bent meid...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:42 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen.
Pff, wat ziet die prutlip van een Laura er weer uit he. Die vlechtjes had ik ook toen ik 8 was, wat een kleuter(juf) is het toch. Die mag wat mij betreft over 2 weken gillend naar huis. Irritante muts.
zoooooo, dat lucht ff lekker op
Nou ze heeft een gelijkmatig gezicht en daar houdt het dan ook mee op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:42 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen.
Pff, wat ziet die prutlip van een Laura er weer uit he. Die vlechtjes had ik ook toen ik 8 was, wat een kleuter(juf) is het toch. Die mag wat mij betreft over 2 weken gillend naar huis. Irritante muts.
zoooooo, dat lucht ff lekker op
Heerlijk idd hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een tsunami aan frustraties...blij dat je kwijt bent meid...
Een meltdown...of bedoel je in het huis? Nee helemaal niks...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:43 schreef bollokus het volgende:
zo eens ff bijlezen of er nog iets gebeurt is tussen 4 uur en nu!
Niks nada noppes (net zelf gedaan)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:43 schreef bollokus het volgende:
zo eens ff bijlezen of er nog iets gebeurt is tussen 4 uur en nu!
Nee jammer genoeg niet. Hoezo ken je iemandquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb jij nog geen eigen Servio dan?
mooi, dat scheelt mij weer uren lezenquote:
Eric zoekt altijd wel een Faghag volgens mij....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:45 schreef stormiot het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet. Hoezo ken je iemand
Nou ja zins 4 uur s'nachts war het maar 1 COS tot nu..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:45 schreef Stability het volgende:
[..]
mooi, dat scheelt mij weer uren lezen
quote:
dat zegt dan wel genoeg hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nou ja zins 4 uur s'nachts war het maar 1 COS tot nu..
ok, dank je!quote:
Ik vind er ook leuk hoor, maar het aantal clues voor haar geheim is wel erg laag.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke is toch wel de beste speelster. Met haar afgetrainde lijf zet ze iedereen op het verkeerde been.
Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:39 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhh PB, niet Laura he, wat een dom kind is dat
Tot je die vlechtjes ook tussen der benen terugvindt, dan zal het snel meevallenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:47 schreef Tamaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
Daar zijn ze weer:
[ afbeelding ]
Een ei hoort erbij
De vraag van de piercingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik vind er ook leuk hoor, maar het aantal clues voor haar geheim is wel erg laag.
Ja, of van iemand die kantoorartikelen verkoopt en een tongpiercing heeftquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De vraag van de piercing
De perforator
De nietmachine
Zijn toch wel clues die een aanwijzing geven.
Ik vind ze allebei leuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met wie zou je liever een beschuitje eten, Aafke of Laura?
Why oh why is this one gay......quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei leuk.
Laura vind ik echt een schatje. Aafke is een type met wie je het ruige nachtleven induikt.
Laat ik het zo stellen: Laura is het meisje om 's morgens een beschuitje mee te eten en Aafke meer om een lijntje mee te leggen om nog een tijdje te kunnen doorhalen.
Als ik hier iedereen moet geloven, dan eten ze allemaal als varkens.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:51 schreef TimeJumper het volgende:
Maik past eigenlijk beter bij Aafke.
Maik smekt en Aafke eet met open mond
Dan hebben we het oerwoud-koppelwant zo zien ze er een beetje uit
Nee was het maar waar. Als iemand als Servio de opdracht zou krijgen om bij ons thuis de afwas en de wc te doen nodigde ik de hele buurt uit om lekker te komen eten en daarna allemaal ongeneeerd van het toilet gebruik te maken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:45 schreef stormiot het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet. Hoezo ken je iemand
Laura is voor jou voor in bed, leeghoofd dus misschien kan ze nog wat met haar lichaam.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei leuk.
Laura vind ik echt een schatje. Aafke is een type met wie je het ruige nachtleven induikt.
Laat ik het zo stellen: Laura is het meisje om 's morgens een beschuitje mee te eten en Aafke meer om een lijntje mee te leggen om nog een tijdje te kunnen doorhalen.
Heel het weekend volgens mij ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:54 schreef Spooky4u het volgende:
Is Servies nog steeds het huisslaafje?
hhheeyy kokkie, nie werken vandaag??quote:
Met Aafke moet je volgens mij ook niet converseren. Daar moet je gewoon ruig mee stoeien.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura is voor jou voor in bed, leeghoofd dus misschien kan ze nog wat met haar lichaam.
Al vrees ik dat de sexdrive net zo leeg is als haar personality.
Aafke kan je lekker mee worstelen, als je daar mee op stap gaat ligt ze constant op de grond door het vele zuipen.
Da;s niet zo gezellig converseren
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee was het maar waar. Als iemand als Servio de opdracht zou krijgen om bij ons thuis de afwas en de wc te doen nodigde ik de hele buurt uit om lekker te komen eten en daarna allemaal ongeneeerd van het toilet gebruik te maken.
Mogen ze ook in je bed liggen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee was het maar waar. Als iemand als Servio de opdracht zou krijgen om bij ons thuis de afwas en de wc te doen nodigde ik de hele buurt uit om lekker te komen eten en daarna allemaal ongeneeerd van het toilet gebruik te maken.
Aafke heeft dat niet nodig dat lijntje ,haha,adhd plezier voor 2,ik denk dat ze der alleen rustiger van zal worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei leuk.
Jammer je makte me al blij. Nou ja mocht het je ooit overkomn an PM je me marquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kon best nog weleens meevallen als er geen camera's in de buurt zijn. Stille wateren hebben diepe gronden!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura is voor jou voor in bed, leeghoofd dus misschien kan ze nog wat met haar lichaam.
Al vrees ik dat de sexdrive net zo leeg is als haar personality.
Converseren als je met Aafke uit bent? Wie denk je dat ik ben, JP Balkenende?quote:Aafke kan je lekker mee worstelen, als je daar mee op stap gaat ligt ze constant op de grond door het vele zuipen.
Da;s niet zo gezellig converseren
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij snapt 'mquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met Aafke moet je volgens mij ook niet converseren. Daar moet je gewoon ruig mee stoeien.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kon best nog weleens meevallen als er geen camera's in de buurt zijn. Stille wateren hebben diepe gronden!
[..]
Converseren als je met Aafke uit bent? Wie denk je dat ik ben, JP Balkenende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |