jij bent als kind zeker nooit in aanraking gekomen met dieren?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:46 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Als ik woon in een rustige buurt waar de voordeur open kan staan en dus ook de schuurdeur, dan moet het allemaal dicht, omdat de buurman te lui is om de katten in zijn eigen omgeving te laten?
En jij denkt dat ik foto's ga nemen van de schade van de kat?
En jij denkt dat ik iedere keer naar buiten loop om de kat van mijn auto te halen?
Als het een hype wordt om olifanten als huisdier te nemen, ben ik de eerste. Kom dan niet zeiken als mijn fantje een bult stront heeft achter gelaten in je tuin of op je auto is gaan zitten.
Goedemiddag.
ik denk dat je verzekeringsmaatschappij het ook wel op prijs stelt als jij je eigendommen op slot zet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:46 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Als ik woon in een rustige buurt waar de voordeur open kan staan en dus ook de schuurdeur, dan moet het allemaal dicht, omdat de buurman te lui is om de katten in zijn eigen omgeving te laten?
En jij denkt dat ik iedere keer naar buiten loop om de kat van mijn auto te halen?
Als het een hype wordt om olifanten als huisdier te nemen, ben ik de eerste. Kom dan niet zeiken als mijn fantje een bult stront heeft achter gelaten in je tuin of op je auto is gaan zitten.
Goedemiddag.
Had ie die auto maar binnen moeten zeggen iddquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:46 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Goedemiddag.
nee doos, dan denk je eerst aan normale manieren om die kat eraf te krijgen, ipv meteen met glasscherven te gaan strooien.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:52 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Had ie die auto maar binnen moeten zeggen idd
Ik ben het enerzijds met je eens... Aan de andere kant... Waarom laat je je katten los rond lopen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:49 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Kijk, *dat* soort postjes bedoelde ik nu. Waarin al lang niet meer die ene buurman en die ene kat wordt gepakt, maar alle katten uit de buurt risico lopen, ook die ouwe sok van een paar huizen verder die nog geen hamster zou kunnen vangen als 'ie niet achter een deur en in een kooitje zat, en de poes van de oude dame aan de andere kant die haar poes meteen binnen zou houden als ze zou horen dat iemand ook maar even last van haar had... Alsof je met een kanon op een mug schiet en nog geblinkdoekt ook. TS zelf geeft bovendien aan de kat wel te willen weg-vangen maar verder geen kwaad te willen doen (zie postje #35).
Ik wil best praten en zal maatregelen nemen als iemand mij komt vertellen dat hij/zij last heeft van mijn kat, maar als mijn kat slachtoffer wordt van dit soort praktijken doe ik absoluut aangifte bij de politie. Gelukkig is het moedwillig kwaad doen van dieren wel degelijk strafbaar in Nederland, ook als je 't in je eigen tuin doet.
Net zoals SoraAoi er niets aan kan doen dat hij als hobby berenvallen maken heeft, en ze overal laat slingerenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:53 schreef probeer het volgende:
[..]
nee doos, dan denk je eerst aan normale manieren om die kat eraf te krijgen, ipv meteen met glasscherven te gaan strooien.
die kat kan er ook niets aan doen dat zijn baasje een klootzak is.
Ik zal in het vervolg wel bordjes plaatsen met de tekstquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:53 schreef probeer het volgende:
[..]
nee doos, dan denk je eerst aan normale manieren om die kat eraf te krijgen, ipv meteen met glasscherven te gaan strooien.
die kat kan er ook niets aan doen dat zijn baasje een klootzak is.
volk dat zuurstoftekort gehad heeft bij geboorte iddquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:55 schreef probeer het volgende:
van die mensen die een klein diertje leed willen toebrengen omdat ze boos op de buurman zijn.. om te huilen.. iets met menselijkheid enzo
Neen. Katten zijn geen kinderen. Het is een beest. Als je last hebt van mieren in je keuken, dan roei je die ook uit. Of ga je ze per stuk vangen en dan buiten zetten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:51 schreef probeer het volgende:
[..]
ik denk dat je verzekeringsmaatschappij het ook wel op prijs stelt als jij je eigendommen op slot zet.
en ja, ik denk dat jij fotos zult moeten nemen van de schade van de kat als je bij de eigenaar iets gedaan wilt krijgen in de vorm van vergoeding. niet meer dan redelijk.
nee, ik denk dat je n paar keer uit het raam gaat hangen met een emmer water en die kat een mooie douche geeft. weet ik zeker dat hij nooit meer op je auto zal gaan liggen.
focus je ff op het feit dat de buurman hier de klootzak is. niet zn kat. als je iemand wil gaan pesten, pest dan de buurman.
http://www.waarmaarraar.n(...)r_doodgeschoten.htmlquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:57 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Neen. Katten zijn geen kinderen. Het is een beest. Als je last hebt van mieren in je keuken, dan roei je die ook uit. Of ga je ze per stuk vangen en dan buiten zetten?
Als een kind loopt te etteren met een vuvuzela, dan pak je de vuvuzela toch af. Of ga jij terug lopen etteren? Ik niet.
woow, jaa.. supergrappig. doe maar heerlijk bijdehand.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:54 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg wel bordjes plaatsen met de tekst
"Lieve meneer de krolse kater. Wilt u aub niet meer mijn auto bekrassen, mijn vissen vermoorden of op een andere manier mijn leven duurder maken dan nodig is. Mvg uw vriendelijke buurman"
Zorg dan dat hij je tuin niet uit kanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:24 schreef mvdejong het volgende:
Als iemand dat met mijn katten zou flikken, wordt dat dus een rolstoel. Trouwens, zelfs de bedreiging kan al ziekenhuis-werk worden.
Al gedaan.. maar toen had ie me aangeklaagd... kreeg ie nog gelijk ook. Ik heb hem zelfs t ziekenhuis in geslagen uit pure wanhoop. hielp allemaal niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:59 schreef probeer het volgende:
[..]
woow, jaa.. supergrappig. doe maar heerlijk bijdehand.
want ja.. tussen overlast hebben van de kat, en het beestje pijn doen, zit helemaal geen redelijke tussenstap ofzo.
heb dan ballen en kras het woord 'een kat zat hier..' in de auto van de buurman, maarnee, het is veel makkelijker en veiliger om zijn kat tussen de glasscherven te laten dansen.
kattenpoep is stukken beter weg te halen dan hondenpoepquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zorg dan dat hij je tuin niet uit kan![]()
Kutbeesten schijten alles onder
een dier dat eigendom is van een ander. geen loslopend ongedierte. klein verschil.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:57 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Neen. Katten zijn geen kinderen. Het is een beest. Als je last hebt van mieren in je keuken, dan roei je die ook uit. Of ga je ze per stuk vangen en dan buiten zetten?
Als een kind loopt te etteren met een vuvuzela, dan pak je de vuvuzela toch af. Of ga jij terug lopen etteren? Ik niet.
Lekker ja, in je tuin aan het werken zijn en in een ingegraven drol zitten te graaienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:00 schreef Misan het volgende:
[..]
kattenpoep is stukken beter weg te halen dan hondenpoep
Dus het slachtoffer moet die gore schijt ook nog eens gaan weghalen. Lekkere egoist ben jijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:00 schreef Misan het volgende:
[..]
kattenpoep is stukken beter weg te halen dan hondenpoep
ja die geheid helemaal uitgedroogd isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lekker ja, in je tuin aan het werken zijn en in een ingegraven drol zitten te graaien
Dat is in Zuid Afrika. Als we in China leefden, dan hadden we deze hele discussie niet gehad.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:58 schreef Messina het volgende:
[..]
http://www.waarmaarraar.n(...)r_doodgeschoten.html
Jij misschien niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan bel je fucking aan bij de buurman en leg je de situatie uit contactgestoordequote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dus het slachtoffer moet die gore schijt ook nog eens gaan weghalen. Lekkere egoist ben jij
De ware aard van kattenliefhebbers komt wel naar boven, zodra poekie een haar wordt gekrenkt (terecht!!!) is het helemaal zielig maar vervolgens wel met rolstoelen aan komen zetten, mensen het ziekenhuis in willen beuken etcquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zorg dan dat hij je tuin niet uit kan![]()
Kutbeesten schijten alles onder
Die luistert toch niet? Die wilt er niks van weten. Daar gaat het juist om. Doe nou eens de moeite om de situatie te begrijpen. Het gaat niet over die katteneigenaren die WEL redelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:03 schreef Misan het volgende:
[..]
dan bel je fucking aan bij de buurman en leg je de situatie uit contactgestoorde
Zie link van de consumentenbond.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:01 schreef probeer het volgende:
[..]
een dier dat eigendom is van een ander. geen loslopend ongedierte. klein verschil.
sowieso je vergelijking met kinderen raakt kant nog wal, behalve dat je ermee insinueert dat je het goed vindt om alles uit te roeien waar je last van hebt, zolang het maar geen mensen zijn.
daag, try again.
Als de buurman continu de bal uit de tuin moet halen en de bal bij de zoveelste keer lek prikt, dan geef ik de buurman gelijk. Idem zou ik doen met de kat.quote:mag ik hopen dat jouw buurman daar anders over denkt als een eventueel kind van je in zijn tuin de bal uit het bloemenperkje komt halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |