Ey, daar is de SC voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:43 schreef Gert het volgende:
Maandag weer allemaal kijken dus!!!!!!!!!![]()
![]()
In the meantime: waarom hinkel je al 7 maanden dan Bollokus?
ok moiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds dit?
[ afbeelding ]
was het maar waarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee, de rest gaat liea-recta de vullisbak in.
Jij komt nooit meer cyberen op de SCquote:
Dat voelde weer even als vanouds....quote:
Gaywrestling?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:46 schreef farscapevr8 het volgende:
op eurosport nu vriendjes van guido te zien
hoe was het bij je schoonmoeder?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:46 schreef wieweetwatt het volgende:
Ich bin wieder danu eens een keer in de nacht
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:46 schreef wieweetwatt het volgende:
dank, ik was al bang dat ik het zou moeten missenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:47 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
even een cap voor de mensen zonder stream
leuk feestje gehad?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:46 schreef wieweetwatt het volgende:
Zoals ik had voorspeld.. mannen zaten bij de mannen en vrouwen bij de vrouwen... echt een feestquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:47 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Zoals ik had voorspeld.. mannen zaten bij de mannen en vrouwen bij de vrouwen... echt een feest
quote:
Dat proberen ze wel vaker maar heeft niet echt succesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef Gamey het volgende:
volgende actie van de directie gaat vast worden dat ze na een missie er niet over mogen praten in het huis, anders weten we nog wat ze moesten doen
ja, klinkt goed, maar dat betekent wel een hele nacht streamlock danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb ook een opdracht verzonnen![]()
Wat een softe missies
De eerste die de telefoon oppakt blijft het eerste uur buiten. Na 1 uur word deze afgelost door de volgende bewoner en zo heel de nacht door.
Bewoners mogen elke bewoner "op wacht" gezelschap houden op welk tijdstip ze dat ook willen.
Maar wie de volgende dag overdag op bed ligt, verliest 1000 euro uit zijn kluis
Misschien is die missie nu wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een softe missies
De eerste die de telefoon oppakt blijft het eerste uur buiten. Na 1 uur word deze afgelost door de volgende bewoner en zo heel de nacht door.
Bewoners mogen elke bewoner "op wacht" gezelschap houden op welk tijdstip ze dat ook willen.
of je nou naar een SL kijkt of naar slapende mensen zit niet veel verschil tussen wel dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, klinkt goed, maar dat betekent wel een hele nacht streamlock dan
Welnee dit is speciaal een opdracht voor streamers om te volgen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, klinkt goed, maar dat betekent wel een hele nacht streamlock dan
Lijkt mij leuk, maar de telefoon opdrachten moeten binnen drie minuten uit te voeren zijn..... Dus waarom duurt deze SL al langer dan drie minuten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een softe missies
droom zachtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef flugeltje het volgende:
pffft, ik haak af hoor... Ik blijf niet wakker om naar zo'n suf oog te kijken....
jawel ik ben gehecht aan het snurkgeluidquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef Gamey het volgende:
[..]
of je nou naar een SL kijkt of naar slapende mensen zit niet veel verschil tussen wel dan?
slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef flugeltje het volgende:
pffft, ik haak af hoor... Ik blijf niet wakker om naar zo'n suf oog te kijken....
Het ging over Philip en Servio volgens mijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef yuliya37 het volgende:
maar als ik een uurtje geleden laura kon geloven dan staan komende week gerard en servio genomineerd. die krijgen beide volgens laura 4 stemmen. dat kan leuk worden.
zulke goeie ogen heb ik niet hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:53 schreef versabommie het volgende:
ff hart onder de riem steken op de twittert!
[ afbeelding ]
komt doordat ik een ingebouwde hekel aan streamlocks hebquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef Gamey het volgende:
[..]
of je nou naar een SL kijkt of naar slapende mensen zit niet veel verschil tussen wel dan?
opnieuw dan :quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:54 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
zulke goeie ogen heb ik niet hoor
Waarom beperken ze zich nu dat opdrachten maar 3 minujten moeten duren?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij leuk, maar de telefoon opdrachten moeten binnen drie minuten uit te voeren zijn..... Dus waarom duurt deze SL al langer dan drie minuten?
quote:
nee! zei fonsje vanmiddag nogquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:57 schreef Gamey het volgende:
omg ze mogen het niet over streamers hebben
Snapt die redactie dan niet dat streamers het programma nog in leven houden?
Dan gaan ze het toch lekker over de tvkijkers hebben! Uhhh wie zijn dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:57 schreef Gamey het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:58 schreef md89 het volgende:
[..]
Dan gaan ze het toch lekker over de tvkijkers hebben! Uhhh wie zijn dat eigenlijk?
wat mogen ze niet over streamers zeggen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:57 schreef Gamey het volgende:
Ah ik zie het aan je icon, je houdt van gorillabenenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die bovenbenen van Aafke.... mjammie
tvkijkers voor net5 zijn toch alleen diegenen met een sko-kastjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:58 schreef md89 het volgende:
[..]
Dan gaan ze het toch lekker over de tvkijkers hebben! Uhhh wie zijn dat eigenlijk?
wat ertussen zit lijkt me minder mjammie !quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die bovenbenen van Aafke.... mjammie
Jup en dat zijn overrijpe duffe boer-zoekt-vrouw kijkers.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tvkijkers voor net5 zijn toch alleen diegenen met een sko-kastje
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:00 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Had je maar naar de streams moeten kijken
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:00 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw kijkers moeten echt zo gegen die mauer!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jup en dat zijn overrijpe duffe boer-zoekt-vrouw kijkers.
nofi flugel
laura moest er met de zweep achteraanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura had geld gewonnen, dus lijkt me niet...
vind die rol ergens wel passen jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
laura moest er met de zweep achteraan
Heb geen xrayogen die door de sl gaan helaas.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:00 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Wil je nu een kusje?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:02 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Heb geen xrayogen die door de sl gaan helaas.
Nee niet echt, als de streamers leuke dingen zien/opmerken zeggen ze dat op het werk, en dan gan de collega's 's avonds naar de uitzending kijken.quote:
even luchten..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:03 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Aafke weer aan het dansen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:03 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Aafke weer aan het dansen.
*PLOP* hier captain morgan! Aaaaaarj!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:03 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Gaan we rennen?
*plop* even een Warsteiner geopend
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:03 schreef versabommie het volgende:
Boer zoekt vrouw kijkers.. ik had er laast één plat tegen mijn bullbar met 130 km/uur/ Ding op het dak gebonden en naar huis gereden. Daar te drogen gehangen ( wel buiten want ze stinken!) en na drogen een mooie schemerlamp van gemaakt!
Proost!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
*PLOP* hier captain morgan! Aaaaaarj!
Heeft NL nog een wake gehouden?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:03 schreef versabommie het volgende:
Boer zoekt vrouw kijkers.. ik had er laast één plat tegen mijn bullbar met 130 km/uur/ Ding op het dak gebonden en naar huis gereden. Daar te drogen gehangen ( wel buiten want ze stinken!) en na drogen een mooie schemerlamp van gemaakt!
Nee.. waren te druk met zelfpijperij!quote:
Als ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee.. waren te druk met zelfpijperij!
dan ben je toch een beetje homoquote:
Geen enkele lul in mijn mond, ook niet die van mezelfquote:
Ja, lul er maar overheenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:07 schreef wieweetwatt het volgende:
Ligt Philip, de held, nou in dat ongestelde gedeelte van Sophia?
Hij wou bijna bij Aaf in bed kruipen...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:07 schreef wieweetwatt het volgende:
Interesseert jou dat nou, gayfriend!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:07 schreef wieweetwatt het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan ben je toch een beetje homo
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:07 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Geen enkele lul in mijn mond, ook niet die van mezelf
Nee nee nee nee nee, het gaat om mijn gevoel. Ik hoef eigenlijk niets vandattumquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:07 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
als je het zo'n leuke handeling vindt, je kunt het ook bij andere mannen doen hoor.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
SST is totaal mislukt.
De redenen:
1. Versabommie opend negatieve COS
2. Streamlocks zijn geen doel om kijkcifers
3. Het hele concept is bagger
night nightquote:
Tis al goed hoor, Guido!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:09 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee nee nee nee nee, het gaat om mijn gevoel. Ik hoef eigenlijk niets vandattum
Als ze over 2 weken beide buiten staan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:09 schreef YvonnEric het volgende:
Hoelang zou het duren voordat joanna en Philip wat uitspoken met mekaar. Die vinden elkaar echt wel leuk
als flipje een beetje slim is; nooitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:09 schreef YvonnEric het volgende:
Hoelang zou het duren voordat joanna en Philip wat uitspoken met mekaar. Die vinden elkaar echt wel leuk
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:10 schreef little_me het volgende:
en weer heb ik geen streams spix.tv niet nowlive streams niet, en nu??
tv aanzettenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:10 schreef little_me het volgende:
en nu mis je alle actie, TELEFOON!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:10 schreef little_me het volgende:
Nou hier niet niet in IE niet in firefoxquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:11 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/ doet het goed in firefox
droom zachtquote:
Tijdsdruk en stressquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet lukken voor onze hoogbegaafde
ik ook niet, nergens meer, niet IE en niet Firequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:13 schreef little_me het volgende:
[..]
Nou hier niet niet in IE niet in firefox
kan dus nu helemaal niks meer zien
Mag lijen dat ze een keer heel zuid holland aanklaagt vanwege jouw lullige voorkomen.. en wedden? ze gaat winnen!quote:
en deze http://djretard.nl/live/quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:14 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
ik ook niet, nergens meer, niet IE en niet Fire
secretstory.nl doet het welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:14 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Wil ik wel om wedden ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag lijen dat ze een keer heel zuid holland aanklaagt vanwege jouw lullige voorkomen.. en wedden? ze gaat winnen!
kut op sjaggerijn... op 1 dag na is ze continu mijn favo!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom geil je nou opeens op haar, nadat ze haar geheim bekend heeft gemaakt.
bestaande stream werkt nog. Nieuwe niet in IE of FF, dus wie nog streams heeft NIET F5-enquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:14 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Nee hoor, zo is ze...Mo heeft en fotografisch geheugen maar kan niet linken en rationeel denken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:15 schreef TimeJumper het volgende:
Goed gespeeld, net doen alsof het moeilijk is
Das het moeilijke aan superbegaafd zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:15 schreef TimeJumper het volgende:
Goed gespeeld, net doen alsof het moeilijk is
Hey!!! Doe jij wel effe een beetje rustig tegen Greet!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag lijen dat ze een keer heel zuid holland aanklaagt vanwege jouw lullige voorkomen.. en wedden? ze gaat winnen!
Ze sloopt jullie... echt heel rotjeknor en omstreken de zee in! Monique!quote:
wat moest ze doen? (even geen streams)quote:
Ja dag, ik ga me niet door al dat ge-SC worstelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
kut op sjaggerijn... op 1 dag na is ze continu mijn favo!lees terug en viel spass
De Greet is een ongelovige hond welke zal boeten!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Hey!!! Doe jij wel effe een beetje rustig tegen Greet!
Deze doe ik in chrome http://www.spixtv.nl/browsers/quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:16 schreef little_me het volgende:
[..]
nee helaas ook niet niet in FF niet in IE
Dat je het uitlegtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
kut op sjaggerijn... op 1 dag na is ze continu mijn favo!lees terug en viel spass
nouja, jouw ongefundeerde geblaat kan ik hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja dag, ik ga me niet door al dat ge-SC worstelen.
Zet die met een megafoon op een vuurtoren en het is snel leeg hier ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze sloopt jullie... echt heel rotjeknor en omstreken de zee in! Monique!
Met veul Ritalin!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja, jouw ongefundeerde geblaat kan ik hebben
Niet rationeel denken, lijkt me reuze hendig voor een meester in de rechten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee hoor, zo is ze...Mo heeft en fotografisch geheugen maar kan niet linken en rationeel denken.
Dat is de Bommie, altijd geduld met de mokkeltjes!quote:
Het is meer haar emo gedrag wat men tegenzit aan haarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:17 schreef yuliya37 het volgende:
je kon tijdens het gesprekje met renate duidelijk merken dat ze constant speelt dat ze niet zo slim is. toen renate zei dat ze er nog wat blonde opmerking erin moest gooien lachte monique en zei dat ze dat ook zeker zou doen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zet die met een megafoon op een vuurtoren en het is snel leeg hier ja.
shit voor jequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:16 schreef little_me het volgende:
[..]
nee helaas ook niet niet in FF niet in IE
Dat dan weer welquote:
Ik wil net als jij zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is de Bommie, altijd geduld met de mokkeltjes!
Een meester in de rechten hoeft in principe alleen wetten op te dreutelen...ze kan ze waarschijnlijk niet duiden...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet rationeel denken, lijkt me reuze hendig voor een meester in de rechten.
Goed idee voor als wij nog eens door een tsunami bedreigd worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zet die met een megafoon op een vuurtoren en het is snel leeg hier ja.
Euhm, dat klinkt dan alsof ze uitermate ongeschikt is voor haar beroep?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een meester in de rechten hoeft in principe alleen wetten op te dreutelen...ze kan ze waarschijnlijk niet duiden...
geen idee, spix werkt gewoon bij mequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef bollokus het volgende:
doet bij jullie de ss site het ook niet
Was je gelukkig toen je eindelijk thuis was en kon streamen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef bollokus het volgende:
jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef bollokus het volgende:
secretstory.nl is volledig down. Kunnen de streamers die willen weten waarom hun streams niet werken waarschijnlijk niet aan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef bollokus het volgende:
Ze is gewoon een janksmoel, klaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
ze is gewoon super overgevoelig. dat hebben sommige mensen soms. heeft verder niets te maken met IQ. Of misschien juist wel.
die doet het hier ook niet meerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef bollokus het volgende:
Das de laatste plaats waar ik kijk....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef bollokus het volgende:
Is dat diezelfde Greet die jij manipuleert om mij een ban te geven?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
De Greet is een ongelovige hond welke zal boeten!
mmm, zit ik hier toch met een vpn server probleem... waarommaken ze het die buitenlanders ook zo lastigquote:
jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef bollokus het volgende:
Nee helemaal niet...juridisch adviseurs zijn erg gewild en daar is ze wel goed in denk ik....maar het toepassen op persoonlijk vlak hoe een wet uit zou pakken, daar schort het bij haar aan...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, dat klinkt dan alsof ze uitermate ongeschikt is voor haar beroep?
Maar ik heb gewoon gelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maar dat ben jij ook al de hele avond
Dat ruik jij?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee helemaal niet...juridisch adviseurs zijn erg gewild en daar is ze wel goed in denk ik....maar het toepassen op persoonlijk vlak hoe een wet uit zou pakken, daar schort het bij haar aan...
Nee het leek wel een slaapfeestje, zonder feestje danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:21 schreef Coos het volgende:
Maar aan de toon van de post die ik tot nu toe gelezen heb, niets gemist vandaag.
inlanders ook hoor. SBS zit slechts 300 meter bij mij vandaan en ik kan ze ook niet meer bereiken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
mmm, zit ik hier toch met een vpn server probleem... waarommaken ze het die buitenlanders ook zo lastig
Dat dus! Als ze een zaak verliest gaat ze janken.quote:
Nope net zo min als julie denken te weten dat ze toneelspeelt...ik denk dat ze echt zo dom is in de omgang met mensen....quote:
toch niet helemaal echt had ik begrepenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Wel humor hoe de vrouwen hier op Monique reageren. Een echte vrouw maar dan ook nog eens met hersenen. Ja dat is een fakking regelrechte bedreiging!![]()
links of rechts?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
inlanders ook hoor. SBS zit slechts 300 meter bij mij vandaan en ik kan ze ook niet meer bereiken.
Ik vond haar ook al ernstig vervelend toen ze nog gewoon een dom blondje was.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Wel humor hoe de vrouwen hier op Monique reageren. Een echte vrouw maar dan ook nog eens met hersenen. Ja dat is een fakking regelrechte bedreiging!![]()
achterdeurquote:
die was leukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond haar ook al ernstig vervelend toen ze nog gewoon een dom blondje was.
Pfffff Als een vrouw wat vind of zegt over een andere vrouw dan word dat altijd neergezet van of ze is jaloers of vormt een bedreiging.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
En nog blond ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Na het behalen van haar studie heeft ze wel een kwartier met haar kop in de magnetron gezeten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
psies.. hoe erg bedreigend kan dat zijn?quote:
een vrouw met een mening? serieus?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Pfffff Als een vrouw wat vind of zegt over een andere vrouw dan word dat altijd neergezet van of ze is jaloers of vormt een bedreiging.
Het kan ook gewoon een mening zijn hoor
Blond is blond, het is een statementquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Sttttttt fake blond he, dat telt niet.
Zelden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Pfffff Als een vrouw wat vind of zegt over een andere vrouw dan word dat altijd neergezet van of ze is jaloers of vormt een bedreiging.
Ach dat je nog reageert....over een week is ie nooit anders dan fan van Servio en Guido geweest...Bommie draait tegen alle winden in.....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
een vrouw met een mening? serieus?
COOS!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Na het behalen van haar studie heeft ze wel een kwartier met haar kop in de magnetron gezeten.![]()
Op 900 watt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |