Ey, daar is de SC voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:43 schreef Gert het volgende:
Maandag weer allemaal kijken dus!!!!!!!!!![]()
![]()
In the meantime: waarom hinkel je al 7 maanden dan Bollokus?
ok moiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds dit?
[ afbeelding ]
was het maar waarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee, de rest gaat liea-recta de vullisbak in.
Jij komt nooit meer cyberen op de SCquote:
Dat voelde weer even als vanouds....quote:
Gaywrestling?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:46 schreef farscapevr8 het volgende:
op eurosport nu vriendjes van guido te zien
hoe was het bij je schoonmoeder?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:46 schreef wieweetwatt het volgende:
Ich bin wieder danu eens een keer in de nacht
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:46 schreef wieweetwatt het volgende:
dank, ik was al bang dat ik het zou moeten missenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:47 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
even een cap voor de mensen zonder stream
leuk feestje gehad?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:46 schreef wieweetwatt het volgende:
Zoals ik had voorspeld.. mannen zaten bij de mannen en vrouwen bij de vrouwen... echt een feestquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:47 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Zoals ik had voorspeld.. mannen zaten bij de mannen en vrouwen bij de vrouwen... echt een feest
quote:
Dat proberen ze wel vaker maar heeft niet echt succesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef Gamey het volgende:
volgende actie van de directie gaat vast worden dat ze na een missie er niet over mogen praten in het huis, anders weten we nog wat ze moesten doen
ja, klinkt goed, maar dat betekent wel een hele nacht streamlock danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb ook een opdracht verzonnen![]()
Wat een softe missies
De eerste die de telefoon oppakt blijft het eerste uur buiten. Na 1 uur word deze afgelost door de volgende bewoner en zo heel de nacht door.
Bewoners mogen elke bewoner "op wacht" gezelschap houden op welk tijdstip ze dat ook willen.
Maar wie de volgende dag overdag op bed ligt, verliest 1000 euro uit zijn kluis
Misschien is die missie nu wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een softe missies
De eerste die de telefoon oppakt blijft het eerste uur buiten. Na 1 uur word deze afgelost door de volgende bewoner en zo heel de nacht door.
Bewoners mogen elke bewoner "op wacht" gezelschap houden op welk tijdstip ze dat ook willen.
of je nou naar een SL kijkt of naar slapende mensen zit niet veel verschil tussen wel dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, klinkt goed, maar dat betekent wel een hele nacht streamlock dan
Welnee dit is speciaal een opdracht voor streamers om te volgen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, klinkt goed, maar dat betekent wel een hele nacht streamlock dan
Lijkt mij leuk, maar de telefoon opdrachten moeten binnen drie minuten uit te voeren zijn..... Dus waarom duurt deze SL al langer dan drie minuten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:50 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een softe missies
droom zachtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef flugeltje het volgende:
pffft, ik haak af hoor... Ik blijf niet wakker om naar zo'n suf oog te kijken....
jawel ik ben gehecht aan het snurkgeluidquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef Gamey het volgende:
[..]
of je nou naar een SL kijkt of naar slapende mensen zit niet veel verschil tussen wel dan?
slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef flugeltje het volgende:
pffft, ik haak af hoor... Ik blijf niet wakker om naar zo'n suf oog te kijken....
Het ging over Philip en Servio volgens mijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef yuliya37 het volgende:
maar als ik een uurtje geleden laura kon geloven dan staan komende week gerard en servio genomineerd. die krijgen beide volgens laura 4 stemmen. dat kan leuk worden.
zulke goeie ogen heb ik niet hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:53 schreef versabommie het volgende:
ff hart onder de riem steken op de twittert!
[ afbeelding ]
komt doordat ik een ingebouwde hekel aan streamlocks hebquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef Gamey het volgende:
[..]
of je nou naar een SL kijkt of naar slapende mensen zit niet veel verschil tussen wel dan?
opnieuw dan :quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:54 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
zulke goeie ogen heb ik niet hoor
Waarom beperken ze zich nu dat opdrachten maar 3 minujten moeten duren?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij leuk, maar de telefoon opdrachten moeten binnen drie minuten uit te voeren zijn..... Dus waarom duurt deze SL al langer dan drie minuten?
quote:
nee! zei fonsje vanmiddag nogquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:57 schreef Gamey het volgende:
omg ze mogen het niet over streamers hebben
Snapt die redactie dan niet dat streamers het programma nog in leven houden?
Dan gaan ze het toch lekker over de tvkijkers hebben! Uhhh wie zijn dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:57 schreef Gamey het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:58 schreef md89 het volgende:
[..]
Dan gaan ze het toch lekker over de tvkijkers hebben! Uhhh wie zijn dat eigenlijk?
wat mogen ze niet over streamers zeggen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:57 schreef Gamey het volgende:
Ah ik zie het aan je icon, je houdt van gorillabenenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die bovenbenen van Aafke.... mjammie
tvkijkers voor net5 zijn toch alleen diegenen met een sko-kastjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:58 schreef md89 het volgende:
[..]
Dan gaan ze het toch lekker over de tvkijkers hebben! Uhhh wie zijn dat eigenlijk?
wat ertussen zit lijkt me minder mjammie !quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die bovenbenen van Aafke.... mjammie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |