Tis al goed hoor, Guido!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:09 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee nee nee nee nee, het gaat om mijn gevoel. Ik hoef eigenlijk niets vandattum
Als ze over 2 weken beide buiten staan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:09 schreef YvonnEric het volgende:
Hoelang zou het duren voordat joanna en Philip wat uitspoken met mekaar. Die vinden elkaar echt wel leuk
als flipje een beetje slim is; nooitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:09 schreef YvonnEric het volgende:
Hoelang zou het duren voordat joanna en Philip wat uitspoken met mekaar. Die vinden elkaar echt wel leuk
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:10 schreef little_me het volgende:
en weer heb ik geen streams spix.tv niet nowlive streams niet, en nu??
tv aanzettenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:10 schreef little_me het volgende:
en nu mis je alle actie, TELEFOON!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:10 schreef little_me het volgende:
Nou hier niet niet in IE niet in firefoxquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:11 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/ doet het goed in firefox
droom zachtquote:
Tijdsdruk en stressquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet lukken voor onze hoogbegaafde
ik ook niet, nergens meer, niet IE en niet Firequote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:13 schreef little_me het volgende:
[..]
Nou hier niet niet in IE niet in firefox
kan dus nu helemaal niks meer zien
Mag lijen dat ze een keer heel zuid holland aanklaagt vanwege jouw lullige voorkomen.. en wedden? ze gaat winnen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |