Das de laatste plaats waar ik kijk....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef bollokus het volgende:
doet bij jullie de ss site het ook niet
Is dat diezelfde Greet die jij manipuleert om mij een ban te geven?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
De Greet is een ongelovige hond welke zal boeten!
mmm, zit ik hier toch met een vpn server probleem... waarommaken ze het die buitenlanders ook zo lastigquote:
jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:19 schreef bollokus het volgende:
doet bij jullie de ss site het ook niet
Nee helemaal niet...juridisch adviseurs zijn erg gewild en daar is ze wel goed in denk ik....maar het toepassen op persoonlijk vlak hoe een wet uit zou pakken, daar schort het bij haar aan...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, dat klinkt dan alsof ze uitermate ongeschikt is voor haar beroep?
Maar ik heb gewoon gelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maar dat ben jij ook al de hele avond
Dat ruik jij?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee helemaal niet...juridisch adviseurs zijn erg gewild en daar is ze wel goed in denk ik....maar het toepassen op persoonlijk vlak hoe een wet uit zou pakken, daar schort het bij haar aan...
Nee het leek wel een slaapfeestje, zonder feestje danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:21 schreef Coos het volgende:
Maar aan de toon van de post die ik tot nu toe gelezen heb, niets gemist vandaag.
inlanders ook hoor. SBS zit slechts 300 meter bij mij vandaan en ik kan ze ook niet meer bereiken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
mmm, zit ik hier toch met een vpn server probleem... waarommaken ze het die buitenlanders ook zo lastig
Dat dus! Als ze een zaak verliest gaat ze janken.quote:
Nope net zo min als julie denken te weten dat ze toneelspeelt...ik denk dat ze echt zo dom is in de omgang met mensen....quote:
toch niet helemaal echt had ik begrepenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Wel humor hoe de vrouwen hier op Monique reageren. Een echte vrouw maar dan ook nog eens met hersenen. Ja dat is een fakking regelrechte bedreiging!![]()
links of rechts?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
inlanders ook hoor. SBS zit slechts 300 meter bij mij vandaan en ik kan ze ook niet meer bereiken.
Ik vond haar ook al ernstig vervelend toen ze nog gewoon een dom blondje was.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Wel humor hoe de vrouwen hier op Monique reageren. Een echte vrouw maar dan ook nog eens met hersenen. Ja dat is een fakking regelrechte bedreiging!![]()
achterdeurquote:
die was leukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond haar ook al ernstig vervelend toen ze nog gewoon een dom blondje was.
Pfffff Als een vrouw wat vind of zegt over een andere vrouw dan word dat altijd neergezet van of ze is jaloers of vormt een bedreiging.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
En nog blond ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Na het behalen van haar studie heeft ze wel een kwartier met haar kop in de magnetron gezeten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
psies.. hoe erg bedreigend kan dat zijn?quote:
een vrouw met een mening? serieus?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Pfffff Als een vrouw wat vind of zegt over een andere vrouw dan word dat altijd neergezet van of ze is jaloers of vormt een bedreiging.
Het kan ook gewoon een mening zijn hoor
Blond is blond, het is een statementquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Sttttttt fake blond he, dat telt niet.
Zelden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Pfffff Als een vrouw wat vind of zegt over een andere vrouw dan word dat altijd neergezet van of ze is jaloers of vormt een bedreiging.
Ach dat je nog reageert....over een week is ie nooit anders dan fan van Servio en Guido geweest...Bommie draait tegen alle winden in.....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
een vrouw met een mening? serieus?
COOS!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Na het behalen van haar studie heeft ze wel een kwartier met haar kop in de magnetron gezeten.![]()
Op 900 watt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |