nog nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:18 schreef TimeJumper het volgende:
Ligt alex al bij Lijzige Laura in bed?
Kudo's mijn vriend, u pakt al mijn topics op de fipo!quote:
goed werk menneke!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Kheb het oude www.spixtv.nl maar weer teruggezet.
mocht je dat andere toch missen, altijd te bereiken via www.spixtv.nl/browsers voorlopig...
Tis niet de eerste rls die je volgt, toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:20 schreef mootie het volgende:
Die mormels maken hun gezicht schoon met doekjes terwijl ze al in bed liggen.
Thanks, werkt weer perfect met FFquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:20 schreef Kwaliteit het volgende:
mocht je dat andere toch missen, altijd te bereiken via www.spixtv.nl/browsers voorlopig...
Eensch!!!quote:
En Bolleke een dikke fipo-hunter!quote:
Ik zou wel willen, maar dan wordt het kind boos en gaat eten eisen enzo...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
Kun je niet wat vaker komen? Dan heb ik een beetje rust.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eensch!!!
[..]
En Bolleke een dikke fipo-hunter!
TAG TEAM BACK AGAIN!
Maar waarom moeten ze altijd zo ranzig doenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis niet de eerste rls die je volgt, toch?
Huismokkel smoezen 2.0quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar dan wordt het kind boos en gaat eten eisen enzo...
hij wil naast jo maar daar ligt serv alquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef Niki.P het volgende:
Blijft Philip op het voeteneind van Sharon's bed liggen of kruipt hij zo tegen Jo of Aaf aan??
het leven van een streamer gaat niet overquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waarom moeten ze altijd zo ranzig doen
Ik had het dan ook over jouquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huismokkel smoezen 2.0![]()
Ik wor echt knettergek van dat tetrisding van Serpentio!
Tja..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waarom moeten ze altijd zo ranzig doen
Hij is toch niet zo dom dat hij dat niet in de gaten heeftquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:23 schreef Mylene het volgende:
Gerard heeft dus niets aan Alex omdat die alles doorvertelt aan Laura en op haar beurt weer aan Guido. Terwijl Gerard nog zo had gezegd niets vertellen dat ik voor Aafke als omgebouwde ga drukken. Niet aan Karim, Sharon en al helemaal niet aan Laura.
Ondertussen weet bijna iedereen behalve Aafke het.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:23 schreef Mylene het volgende:
Gerard heeft dus niets aan Alex omdat die alles doorvertelt aan Laura en op haar beurt weer aan Guido. Terwijl Gerard nog zo had gezegd niets vertellen dat ik voor Aafke als omgebouwde ga drukken. Niet aan Karim, Sharon en al helemaal niet aan Laura.
Ow kutquote:
Al weken eigenlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:25 schreef flugeltje het volgende:
Menschen, dit schiet niet op zo... Ik wordt er zelf lamlendig van...
Ik voorzie borstvoedinggrappen!quote:
Hopelijk niet. Het zal morgen misschien wel even ter sprake komen bij het zwembad met zijn tweeėn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij is toch niet zo dom dat hij dat niet in de gaten heeft
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Ondertussen weet bijna iedereen behalve Aafke het.
Let's hope so.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Het zal morgen misschien wel even ter sprake komen bij het zwembad met zijn tweeėn.
Ik ben dol op 'm, maar iets zegt me dat hij ergens op een bepaald moment een aktie gaat hebben waardoor hij bij ons allemaal in achting gaat dalen... Een Willem-Ruud aktie ofzo... Gerard blijft gewoon het spel spelen namelijk, nu waarderen we dat, maar we gaan het nog eens hard vindenquote:
Geef eens tegengas danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:27 schreef bollokus het volgende:
ze durven steeds verder te gaan op twitter
Een schapenmelkende travestiet die met een pruik op het hele leger afwerkt??? Het speculeren draait door. http://bit.ly/gXhOQJ #sstnl
secretstorynl Gisteren
more retweet favorite reply
heldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:20 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:
dat is dan kansloos natuurlijk, alleen obsessieve kriebelaars worden toegelaten..(en gerard)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als dat zo is geef ik me op voor deel 2 (als dat er ooit komt) en ga ik ook zo saaiiiiii zitten wezen.
Maar niet kriebelen, dat is teveel gevraagd
Klopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:30 schreef Stranger het volgende:
Haha Guido weet toch dat de stamboom een nepclue was?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:32 schreef Stranger het volgende:
Rechterbeen vasthouden, niet vergeten.
quote:
Jij gaat zeker niet meer kijken nuquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:31 schreef flugeltje het volgende:
OMG, ze gaan er weer een kinderfeestje van maken
dat rechterbeen vasthouden heb ik ook gehoord, maar dat doen ze nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:31 schreef RobbieBoy het volgende:
hinkelen op linkerbeen, en rechterbeen vasthouden. 10 minuten volhouden, en niet stilstaan, of omvallen
dat was dus ook mijn gedachtequote:
preciesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:32 schreef versabommie het volgende:
niemand doet rechterbeen vasthouden .. klaar
is flip ook vergeten te zeggenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:32 schreef versabommie het volgende:
niemand doet rechterbeen vasthouden .. klaar
Ja tuuk wel, ik ben dol op kinderfeestjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij gaat zeker niet meer kijken nu
idd hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Missie is al mislukt, ze houden hun rechterbeen niet vast
Dacht ik ook al!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:32 schreef Stickertje het volgende:
been vasthouden... maar de slappe produktie zal het wel goed rekenen...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:34 schreef versabommie het volgende:
Heerlijk 10 minuten, dikke spierpijn, 100 euro minder en faal ivm niet been vasthouden.. Lijkt wel een avondje uit met Serpentio!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:34 schreef versabommie het volgende:
Heerlijk 10 minuten, dikke spierpijn, 100 euro minder en faal ivm niet been vasthouden.. Lijkt wel een avondje uit met Serpentio!
zijn net kinderen hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:33 schreef Gert het volgende:
En blij dat ze lekker worden bezig gehouden!
Juist dįt zijn de missies!quote:
Maakt ze geen hol uit joh. Goed voor de groeps-sfeer dit, goed tegen de verveling, en even lekker bewegen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Na zoveel saaiheid zijn we gauw tevreden helaasquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:35 schreef Niki.P het volgende:
Ik vind het wel hilarisch om naar te kijken!
Het is een slap mongool zooitjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarom kapt ie het nu al af??? Ik had ze eerst 10 minuten door laten gaan
Dit dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:36 schreef ikbenonline het volgende:
Nou meteen nieuwe missie nu!! Telefoon graag
je kon ook opdrachten sturen met gezichtenboekquote:
ja iddquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarom kapt ie het nu al af??? Ik had ze eerst 10 minuten door laten gaan
en hop weer lekker naar bedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:37 schreef mYsca het volgende:
wat een stumpers
1 min en direct al opgeven
hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:37 schreef Gert het volgende:
"Hebben de kijkers thuis dit verzonnen? Doe het eerst zelf eens!"
Kee.. efkes naar de koelkast hinkelen.
Ja dat zou straks zijn, denk dat ze niet eens startenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:37 schreef little_me het volgende:
Nieuwe missie nu op het rechterbeen hinkelen,ik zou me slap lachen!!
van deze inspanning moet hij minstens 2 dagen bijkomen met bedrustquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:37 schreef Gert het volgende:
"Hebben de kijkers thuis dit verzonnen? Doe het eerst zelf eens!"
Kee.. efkes naar de koelkast hinkelen.
100 push ups!!!!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:36 schreef ikbenonline het volgende:
Nou meteen nieuwe missie nu!! Telefoon graag
zou het niet weten hinkel niet zoveelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:37 schreef mYsca het volgende:
Hoe zo is hinkelen zo moeilijk 10 min is niks
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:38 schreef Urb het volgende:
Haha Karim: " Maar als jou opdracht dan ook daadwerkelijk word uitgezonden, dan win je die plasma TV!"
Optimist.
die wacht op het licht. dan ziet ze hem niet aan komen en maakt ie meer kansquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:38 schreef minzo het volgende:
Alex niet bij Laura in bed? had ik wel verwacht
inderdaad, da's met 2 benen dus 2x zo zwaarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:38 schreef Gamey het volgende:
[..]
zou het niet weten hinkel niet zoveel
loop wel 4x per week een uur hard, maar das toch anders
En 200 voor Maik en 500 voor Aafke anders is het niet eerlijk.quote:
misschien waren er 3.3 mensen met dezelfde missie?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:39 schreef snetje het volgende:
je kon toch een opdracht doorgeven van 3 minuten
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:39 schreef superkokje het volgende:
Ik ga beginnen aan mijn eigen missie
truste
don't share the details!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:39 schreef superkokje het volgende:
truste
Om zo'n missie loopt Laura al dagen te zeuren.. ze zij knopen sorteren maar bonen/knopen..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:39 schreef Stickertje het volgende:
wat slap![]()
ik herriner me sommige van de BB missies nog, zoals waar ze iets van 100 kilo bonen op kleur moesten sorteren... dagen lang..
en hun gaan klagen omdat ze 10 minuten moeten hinkelen...
ze zijn te verwent met missies zoals paardje rijden en ballonnen kapot maken om een sleutel te zoeken
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:39 schreef superkokje het volgende:
truste
quote:
i will keep the secretquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
don't share the details!
slaap lekkr
quote:
Denk dat genoeg mensen dat zouden doen hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
Guido denkt dat we 10 euro betalen om hun een missie te laten doen...
ja, ging hard hoor, dat geluidquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:43 schreef Niki.P het volgende:
Hebben julie de telefoon ook echt gehoord ik zag echt alleen mensen rennen
net als die missie afgelopen nacht die ze vervolgens wel met filmpje op de website zetten lang voor de uitzending?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:42 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ze moeten wat voor de uitzending bewaren
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:44 schreef ikbenonline het volgende:
streamlock is zo weer weg.... Ze houden het toch niet lang vol.....
Nee, de rest gaat liea-recta de vullisbak in.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:43 schreef Vultarian het volgende:
zo dom, er vinden nu opnames plaats, en van de rest nemen ze niks op zeker?
EENSCH! Hoe meer kijkers hoe meer geld, hoe leuker en zekerder we zijn van streams! Het is goddomme geen picknick stel proletariėrs!quote:
ja vast iets in de trand van noem de namen van 5 medebewonersquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
er vind nu waarschijnlijk iets spectaculairs plaats
Ja, hinkel 10 minuten op je rechterbeen, zonder stil te staan of iets vast te houden, dan win je 100 euro voor je persoonlijke kluis.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
er vind nu waarschijnlijk iets spectaculairs plaats
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Toch benieuwd wat er voor de 'r' staat.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:44 schreef ikbenonline het volgende:
streamlock is zo weer weg.... Ze houden het toch niet lang vol.....
ik zei het toch!quote:
Ik krijg nog steeds dit?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |