Let's hope so.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Het zal morgen misschien wel even ter sprake komen bij het zwembad met zijn tweeën.
Ik ben dol op 'm, maar iets zegt me dat hij ergens op een bepaald moment een aktie gaat hebben waardoor hij bij ons allemaal in achting gaat dalen... Een Willem-Ruud aktie ofzo... Gerard blijft gewoon het spel spelen namelijk, nu waarderen we dat, maar we gaan het nog eens hard vindenquote:
Geef eens tegengas danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:27 schreef bollokus het volgende:
ze durven steeds verder te gaan op twitter
Een schapenmelkende travestiet die met een pruik op het hele leger afwerkt??? Het speculeren draait door. http://bit.ly/gXhOQJ #sstnl
secretstorynl Gisteren
more retweet favorite reply
heldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Kheb het oude www.spixtv.nl maar weer teruggezet.
mocht je dat andere toch missen, altijd te bereiken via www.spixtv.nl/browsers voorlopig...
quote:
dat is dan kansloos natuurlijk, alleen obsessieve kriebelaars worden toegelaten..(en gerard)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als dat zo is geef ik me op voor deel 2 (als dat er ooit komt) en ga ik ook zo saaiiiiii zitten wezen.
Maar niet kriebelen, dat is teveel gevraagd
Klopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:30 schreef Stranger het volgende:
Haha Guido weet toch dat de stamboom een nepclue was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |