nog nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:18 schreef TimeJumper het volgende:
Ligt alex al bij Lijzige Laura in bed?
Kudo's mijn vriend, u pakt al mijn topics op de fipo!quote:
goed werk menneke!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Kheb het oude www.spixtv.nl maar weer teruggezet.
mocht je dat andere toch missen, altijd te bereiken via www.spixtv.nl/browsers voorlopig...
Tis niet de eerste rls die je volgt, toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:20 schreef mootie het volgende:
Die mormels maken hun gezicht schoon met doekjes terwijl ze al in bed liggen.
Thanks, werkt weer perfect met FFquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:20 schreef Kwaliteit het volgende:
mocht je dat andere toch missen, altijd te bereiken via www.spixtv.nl/browsers voorlopig...
Eensch!!!quote:
En Bolleke een dikke fipo-hunter!quote:
Ik zou wel willen, maar dan wordt het kind boos en gaat eten eisen enzo...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
Kun je niet wat vaker komen? Dan heb ik een beetje rust.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eensch!!!
[..]
En Bolleke een dikke fipo-hunter!
TAG TEAM BACK AGAIN!
Maar waarom moeten ze altijd zo ranzig doenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis niet de eerste rls die je volgt, toch?
Huismokkel smoezen 2.0quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar dan wordt het kind boos en gaat eten eisen enzo...
hij wil naast jo maar daar ligt serv alquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef Niki.P het volgende:
Blijft Philip op het voeteneind van Sharon's bed liggen of kruipt hij zo tegen Jo of Aaf aan??
het leven van een streamer gaat niet overquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waarom moeten ze altijd zo ranzig doen
Ik had het dan ook over jouquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huismokkel smoezen 2.0![]()
Ik wor echt knettergek van dat tetrisding van Serpentio!
Tja..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waarom moeten ze altijd zo ranzig doen
Hij is toch niet zo dom dat hij dat niet in de gaten heeftquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:23 schreef Mylene het volgende:
Gerard heeft dus niets aan Alex omdat die alles doorvertelt aan Laura en op haar beurt weer aan Guido. Terwijl Gerard nog zo had gezegd niets vertellen dat ik voor Aafke als omgebouwde ga drukken. Niet aan Karim, Sharon en al helemaal niet aan Laura.
Ondertussen weet bijna iedereen behalve Aafke het.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:23 schreef Mylene het volgende:
Gerard heeft dus niets aan Alex omdat die alles doorvertelt aan Laura en op haar beurt weer aan Guido. Terwijl Gerard nog zo had gezegd niets vertellen dat ik voor Aafke als omgebouwde ga drukken. Niet aan Karim, Sharon en al helemaal niet aan Laura.
Ow kutquote:
Al weken eigenlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:25 schreef flugeltje het volgende:
Menschen, dit schiet niet op zo... Ik wordt er zelf lamlendig van...
Ik voorzie borstvoedinggrappen!quote:
Hopelijk niet. Het zal morgen misschien wel even ter sprake komen bij het zwembad met zijn tweeėn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij is toch niet zo dom dat hij dat niet in de gaten heeft
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Ondertussen weet bijna iedereen behalve Aafke het.
Let's hope so.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Het zal morgen misschien wel even ter sprake komen bij het zwembad met zijn tweeėn.
Ik ben dol op 'm, maar iets zegt me dat hij ergens op een bepaald moment een aktie gaat hebben waardoor hij bij ons allemaal in achting gaat dalen... Een Willem-Ruud aktie ofzo... Gerard blijft gewoon het spel spelen namelijk, nu waarderen we dat, maar we gaan het nog eens hard vindenquote:
Geef eens tegengas danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:27 schreef bollokus het volgende:
ze durven steeds verder te gaan op twitter
Een schapenmelkende travestiet die met een pruik op het hele leger afwerkt??? Het speculeren draait door. http://bit.ly/gXhOQJ #sstnl
secretstorynl Gisteren
more retweet favorite reply
heldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:20 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:
dat is dan kansloos natuurlijk, alleen obsessieve kriebelaars worden toegelaten..(en gerard)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als dat zo is geef ik me op voor deel 2 (als dat er ooit komt) en ga ik ook zo saaiiiiii zitten wezen.
Maar niet kriebelen, dat is teveel gevraagd
Klopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:30 schreef Stranger het volgende:
Haha Guido weet toch dat de stamboom een nepclue was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |