ja, ging hard hoor, dat geluidquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:43 schreef Niki.P het volgende:
Hebben julie de telefoon ook echt gehoord ik zag echt alleen mensen rennen
net als die missie afgelopen nacht die ze vervolgens wel met filmpje op de website zetten lang voor de uitzending?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:42 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ze moeten wat voor de uitzending bewaren
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:44 schreef ikbenonline het volgende:
streamlock is zo weer weg.... Ze houden het toch niet lang vol.....
Nee, de rest gaat liea-recta de vullisbak in.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:43 schreef Vultarian het volgende:
zo dom, er vinden nu opnames plaats, en van de rest nemen ze niks op zeker?
EENSCH! Hoe meer kijkers hoe meer geld, hoe leuker en zekerder we zijn van streams! Het is goddomme geen picknick stel proletariėrs!quote:
ja vast iets in de trand van noem de namen van 5 medebewonersquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
er vind nu waarschijnlijk iets spectaculairs plaats
Ja, hinkel 10 minuten op je rechterbeen, zonder stil te staan of iets vast te houden, dan win je 100 euro voor je persoonlijke kluis.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
er vind nu waarschijnlijk iets spectaculairs plaats
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Toch benieuwd wat er voor de 'r' staat.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:44 schreef ikbenonline het volgende:
streamlock is zo weer weg.... Ze houden het toch niet lang vol.....
ik zei het toch!quote:
Ik krijg nog steeds dit?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Kheb het oude www.spixtv.nl maar weer teruggezet.
mocht je dat andere toch missen, altijd te bereiken via www.spixtv.nl/browsers voorlopig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |