nice capquote:
Laura, Maik en Servio kunnen er wat dat betreft zo uitgeknikkerd worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd, zoals laura die luisterd hier en daar wat maar kriebeld liever
Ja zullen we eens in de gaten houden waar Laura mee komt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hun zijn wel met het spel bezig... sommige helemaal niet
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef RobbieBoy het volgende:
Moet zeggen dat de streams me vandaag niet zo boeien, maar komt meer omdat mijn pa, zijn vrouw, en mijn broer nu op 3 en een halve uur van Tokyo zitten
Gheghequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
laura valt niet te omzeilen op de streams
gerard weet volgens mij allang dat hij niks aan lexi heeft, dus die zal er wel alleen mee omgaan vanwege lex's slechte ligging in de groepquote:
dat gerard daar nog geen aanwijzing in heeft gevonden, of een geheime missiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd, zoals laura die luisterd hier en daar wat maar kriebeld liever
Hier gaat Gerard niet zo blij mee zijn. Gerard vertelde net (vlak nadat hij gedrukt had) in de tuin dat alleen Karim en Sharon het mochten weten. Alex vroeg toen nog: en Laura? Maar dat wilde Gerard niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:29 schreef Urb het volgende:
Niemand mocht van Gerard weten waarom ie op Aafke gedrukt had, maar hij heeft het Alex verteld, en die weer aan Laura en die weer aan Guido die het net weer aan Servio verteld "Maar alsjeblieft wel voor je houden hoor. "
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat gerard daar nog geen aanwijzing in heeft gevonden, of een geheime missie
Welkom terug, Day! (ava)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Hier gaat Gerard niet zo blij mee zijn. Gerard vertelde net (vlak nadat hij gedrukt had) in de tuin dat alleen Karim en Sharon het mochten weten. Alex vroeg toen nog: en Laura? Maar dat wilde Gerard niet.
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:38 schreef versabommie het volgende:
Gerard en Guido doen gewoon een FOK! Moderator na!![]()
Nix, wilde gewoon ff een LS'je doenquote:
Nou ik hoop dat hij hem dan een lesje leertquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Hier gaat Gerard niet zo blij mee zijn. Gerard vertelde net (vlak nadat hij gedrukt had) in de tuin dat alleen Karim en Sharon het mochten weten. Alex vroeg toen nog: en Laura? Maar dat wilde Gerard niet.
LS'jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix, wilde gewoon ff een LS'je doen
Terwijl Guido van de week nog echt pissed op hem was...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:38 schreef Noelle06 het volgende:
Guido en Gerard hebben wel lol vaak samen.
Als hoogbegaafde kent ze niet per definitie het woordenboek uit haar hoofd, de kans is best groot dat ze het woord niet kent.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:37 schreef Urb het volgende:
Mo denkt nogmaals hardop dat iemand insomnia heeft, niet kan slapen..
Ze zit goed in d'r rol of wat.
Niks is wat het lijkt he ...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Terwijl Guido van de week nog echt pissed op hem was...
Weet je niet wat een LS'je is?quote:
Nee inderdaad. nou moet ik zeggen dat ze van de tsunami weinig mee hebben gekregen, behalve de berichten vanuit nederland. Maar sinds het laatste email 13 uur geleden zijn er ook weer naschokken geweest. Ze zitten op een eiland in de buurt van Tokyo, dus. T is nu wachten op het volgende contact. voor in het huis hoop ik op een vette missie vanacht, heb ik ook wat afleidingquote:
Maar ze zei dus ook "die niet kan slapen"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Als hoogbegaafde kent ze niet per definitie het woordenboek uit haar hoofd, de kans is best groot dat ze het woord niet kent.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:39 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Bommie is volgens mij best een lieverd.
TROLL-ALERT!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:39 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Bommie is volgens mij best een lieverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |