Jij bent geen econoom he?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik gok dat Aafke's echte geheim (zoals Laura en Guido) inderdaad was dat ze een man is geweest.
Als het een kop heeft als een kerel
Als het staat als een kerel
Als het praat als een kerel
Als het sterker is dan de meeste homo's in dat huis...
Dan is het vast een kerel
Ik weet nog goed mijn eerste keer, niemand die me hielp en tegen de tijd dat ik het doorhad waren we al 14 COSSEN verder.......och die memories hier op Fok.....(pakt tissue)quote:
ja toch?quote:
Ja effee goed luisteren en alles aan elkaar verbindenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Achteraf horen we toch meestal wel wat er gebeurt is ..
Jaaaaaaaaaaaa! en dan hopen dat er NIEMAND meer kijkt op TV ... zodat we alleen nog maar hoeven te streamen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit is toch niks meer aan? Al die streamlock gedoe alleen om die kijk cijfers omhoog te halen![]()
Effe staken
speciaal voor bollokusquote:
Ik zou er niet van verschieten want ik ben gewoon ouderwets hetero, maar als je dit scenario doet met 4 enorm lekkere mannen dan denk ik niet dat mijn broek onder de schijit zit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij in een vastlopende lift een uur of 4 met enorme lekker wijven erin enorme last krijgt van racekak en je broek onderschijt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |